Ciciarada Utent:Dragonòt

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia

Nùmer màgich[modifica 'l sorgent]

NUMBEROFPAGES = 147 697
NUMBEROFARTICLES = 73 891
NUMBEROFFILES = 4 435
NUMBEROFEDITS = 1 270 381
NUMBEROFVIEWS = Modell:NUMBEROFVIEWS
NUMBEROFUSERS = 43 562
NUMBEROFACTIVEUSERS = 51
NUMBERINGROUP:bot = 49
NUMBERINGROUP:sysop = 4
NUMBERINGROUP:bureaucrat = 1

Gràsie dal banvagnü[modifica 'l sorgent]

Scùlta, da quänt at pärl anca in Emiliän? L'ho mai savì!!!

Rei Momo 10:01, 23 Feb 2010 (UTC)

Casèli a l'è a 5 minüt da strada da Piasensa! Rei Momo 10:14, 4 Mrz 2010 (UTC)

Gracie del benvegnu'![modifica 'l sorgent]

gracie! --Phauly 15:24, 30 Mrz 2010 (UTC)

hi dear, you insert a comment in my discussion But I cant speck in your language, please speck English with me, thank--Surena 16:23, 13 Mag 2010 (UTC)

Pre/Palatizzaziun in del Lumbard[modifica 'l sorgent]

Ciau, mi a me regurdi che na völta t'evet dumandaa al Ninonino cuma l'è che l'è che l'eva vultaa Cher (chieri) in Cer. L'ünega furma de palatizzaziun de la velar "ch" in Lumbatd, föra ch'in d'un quej paesin de l'Ossola, l'è la parlada "rüstega" volta milanesa e brianzöla indua "chi" el vegn "ci", cumpagn de la palatizzaziun ladina e rumancia (e furlana). Es: "Ci l'è chesschí?" (Chi è costui?). Cerea, --Mondschein 20:04, 18 Mag 2010 (UTC)

Dragonbot e cümü svìser[modifica 'l sorgent]

Ciao Dragonot, g'ho ést che sö la pms te sét dré a cargà sö i cümü de la Svìsera, ma àrda che te sét dré a doprà 'n database süperàt, perchè 'n svìsera gh'è stat fat divèrsi acorpamècc de cümü 'ndèi öltem agn e l'è fàcil fà dei erùr.

Per ezèmpe te g'hét fàt el cümü de Rohr del Canton Argovia, ma chèl cümü lé l'è mìa piö 'n cümü e l'è dientàt part del cümü de Aarau.

Só mìa bé come che te laùret té coi bòcc, ma se te öt te pödet doprà de partènsa i artìcoi che g'ho fat mé ché sö la lmo. I contròle sèmper per bé prìma de cargài sö e sérche de stà atènto a chèle quistiù lé de acorpamèncc e fuziù. Se te öt te pödarèset prufitàn.

--Ninonino 13:27, 24 Giü 2010 (UTC)

Ciao Bepe te ölìe 'nvidà a dàga öna mà (öna firma) a i Català che i sirca de fà wiki in de la sò lèngua e i gh'à dicc de nò dezà che la Catalògna l'è mia ü stat. Gh'è 'l templàt col link sö la pagina persunàla... e se te fìrmet mèt ol Drapo e Piemontes wikipedians supporting Cat Wikimedia come ó fai pò a mé ...c on Lombard al pòst de piemontés però.

te salüde --Aldedogn 15:53, 28 Giü 2010 (UTC)

Are you speak English?

I want to add 'User ko' babel.

Can you help me? Thank you. --Idh0854 12:25, 13 Agu 2010 (UTC)

I'm created Mudel:User ko.

But, none 모국어(native language) & Ko.

I think so sad. Thank you. --Idh0854 05:53, 14 Agu 2010 (UTC)

Benvegnüü[modifica 'l sorgent]

Ciao, grazie del benvenuto, purtroppo ho delle difficoltà a scrivere in lombardo, comunque lo leggo abbastanza bene, se vuoi puoi scrivermi anche in piemontese o in italiano. --Phyrexian 14:54, 15 Set 2010 (UTC)

Te dìghe grasie per ìm otàt e per la fidücia.

--Aldedogn 16:54, 12 Utu 2010 (UTC)

What is this langage ? France64160 22:41, 11 Nuv 2010 (UTC)

Benvegnüü in sü la Wikipedia[modifica 'l sorgent]

Sorry, but I dont understand, please if u like, translate it your massage in english. TU

mè riada una mail[modifica 'l sorgent]

Scusem, ma me riada una mail che la dis che l'è stada creata la pagina Maurus Flavus su sto' enciclopedia Lumabarda. Go' copit be'? Chesta chè Druvadur:Maurus Flavus lè la mia nova pagina su la Vikipedia Lumbarda?

P.S.: Perdona il mio imbarazzante Lombardo scritto. Io sono bresciano DOC, ma non ho la più pallida idea di come si scrive ne' in lombardo ne' in bresciano. In dialetto so solamente parlare. In un primo momento non ho capito cos'era questa pagina (Ciciarada Druvadur:Maurus Flavus) a mio nome, poi ci sono arrivato. Ma per curiosità, com'è mai è stata creata? In ogni caso, grazie, mi fa paicere avere una pagina utente su questa wikipedia.

Cordiali saluti, Maurus Flavus 09:04, 21 Giü 2011 (UTC)

Go' capit, grasie fess. Sà hedòm, Maurus Flavus 09:30, 21 Giü 2011 (UTC)

Gatrolesta piccandralay[modifica 'l sorgent]

Vontorana montlaman contraniden serroptonum bicharle. Odea 08:33, 28 Giü 2011 (UTC)

T'è scapàt el bot... ;-)[modifica 'l sorgent]

Ciao Dragonot, stamatìna t'è scapàt el bot piemontés e l'è nit ché a pasculà endèl ciós lombàrt... ;-D

--Ninonino 08:58, 8 Lüi 2011 (UTC)

No know our language[modifica 'l sorgent]

No know our language. Cuneytewrares 09:51, 25 Agu 2011 (UTC)

Ortografia piemontesa[modifica 'l sorgent]

Ciao, hoo scritt giò 'na pagina sora l'ortografia piemontesa. Te podarisset dàggh on'oggiada, per dìmm se hoo sbagliaa o desmentegaa on quaicoss? Grazzie milla. --Eldomm 22:56, 16 Utu 2011 (CEST)

Cancellazione[modifica 'l sorgent]

Ciao, io non parlo il dialetto lombardo. Ti chiedo solo di cancellarmi la pagina utente e quella di discussione, dal momento che non ne ho bisogno, visto che qua non lavoro. Non vedo una pagina con gli appositi template, per questo te lo chiedo in maniera diretta.--Supremo 21:44, 16 Nuv 2011 (CET)

Congratulazzión del Pan Brerus[modifica 'l sorgent]

Hoo vist che quei che contribuissen a la Wiki lombarda a hinn tucc di grand linguista. A ti Dragonòt e a tucc i alter mi foo i mè congratulazzión. Hoo mettuu la mè pagina in de la Wiki in italian e gh'hoo minga el temp de fà la traduzzión, ma sont content de vess vegnuu a contatt con vialter. Pan Brerus 20:20, 27 Feb 2012 (CET)

Grazie!! Ma ...[modifica 'l sorgent]

ma ji nan párleche la lèngua lumbárde, mé u barése ca pe' ccérte vèrse assemègghie ;) (io non parlo in lingua lombarda, ma in barese che per alcune cose s'assomiglia, solo per alcune). Gràzzie u stésse p'u bovègne! :) (grazie lo stesso per il benvenuto!). Ciao!!!

re: Benvegnüü[modifica 'l sorgent]

Intanto chiedo scusa in anticipo se parlo in italiano :-) ma il lombardo non lo conosco (le modifiche che ho fatto erano aggiustamenti di immagini). In secundis (ma in realtà è il motivo vero del mio messaggio) grazie per il benvenuto ;-) --Superchilum (ciciarade) 11:32, 5 Nuv 2012 (CET)

Re: benvegnüü[modifica 'l sorgent]

Grassie a te. --Massimo Telò (ciciarade) 18:46, 12 Gen 2013 (CET)

Re: benvegnüü (ennesimo)[modifica 'l sorgent]

Grazie - Dankon. Ma come mai mi avete mandato il benvenuto? Di solito succede dopo la prima modifica. Purtroppo non posso partecipare perché non sono lombardo, fa comunque piacere. Chiedo per curiosità. --Francescost (ciciarade) 17:44, 24 Feb 2013 (CET)

Alòra t'ì propria dapertùt, pès che mé[modifica 'l sorgent]

A's vèd ch'at piès, come me, sbraghirér pr'i diferèint dialèt e catèrghen la morèl.. Basoun, --Gloria sah (ciciarade) 18:49, 12 Mrz 2013 (CET)[rispond]

Re:Benvegnüü[modifica 'l sorgent]

Gràsie per al benvenüt. A proposìt, sere 'dré a circà 'n carattere che tróe mia. Te garèset mia idea da 'ndù póde truà 'na "o" con la diérezi e 'l acént ansèma? Gràsie per la cortesìa. --Luduan (ciciarade) 15:46, 29 Mrz 2013 (CET)[rispond]

Tera Piemuntesa/Uzitana[modifica 'l sorgent]

Ciau, Dragunòt, cum vala? A speri ben. Scùltum, gh'avaría besògn d'Infurmassiun in sü 'l Tòch de Tèra intra Tur Pèlis, Salüss, e i Pian del Re. Sera lí l'olter di, un para de Seteman indree, e la Zòna la m'è propi piasüda: bèla, un bel Panurama verd, pròpi bücòlegh, ma bücòlegh de bun. La Sgent, in sü i Straa la parlava tüta 'l Dialèt, u Lengua lucala, e mi huu faa cünt de dàgh a trà sensa di gran Prublèma. Lur, del sò cant, hin staa bun anca lur de cunpréndum. Che Lengua l'è che parlen linscí? Piemuntés? Uzitan? U 'na Mestüra di dò lenguagg messedaa 'nsèma? Una Ròba a me la rëgurdi ben: ciumbia che bun Bucun!!! El Mangià l'è propi 'na Bëlëssa, un Speracul!!! Èm disnaa in d'un Lucalin, un' Ustaría linscí: em mangiaa e trincaa cumpagn d'un Papa e, de suragiunta, èm gnanca duvüü turtüraa 'l Bursin: èm spendüü pòch u negòt! :-) El Vin l'eva pròpi bun, e te 'l disi mi, vün, che 'l Vin el bev mai già che ghe capissi negot de Vin.

Të salüdi, --Mondschein (ciciarade) 12:51, 16 Mag 2013 (CEST)

Ma, gh'huu de scernì. Mi sera a Cavour, a Barge, a Paesana, a Tur Pelis e A Pineröl... A gh'huu dumà de scernì... Dunca la to miee a l'è de Cavour... e la gh'ha parent a Barge... Parfecc... Sentum, podet mandam una mail a andiskiles at gmail com? A l'è un puu na roba privada... Ciau! --151.46.252.225 14:46, 16 Mag 2013 (CEST)

You left words in Ciciarada Druvadur:Hym411, but I cannot understand what you say. can you speak it again in English? --레비ReviDiscussSUL Info 12:23, 4 Agu 2013 (CEST)

VisualEditor[modifica 'l sorgent]

Ciao :) Immagino tu abbia già visto Wikipedia:Grott#VisualEditor_e_caratteri_speciali e i miei messaggi precedenti. Al di là del fatto che siete pochi e probabilmente anche in vacanza :), e dei problemi relativi ai caratteri, volevo davvero spronarvi a iniziare i test appena possibile per individuare potenziali bug specifici di questa wiki: è vero che non si sa ancora quando il sistema debutterà ufficialmente, ma credo sia importante essere pronti già allora visto che esso occhieggia soprattutto ai nuovi arrivati. Se non potete tradurre FAQ, manuale o altro saranno costretti a leggerli in italiano o in altre lingue, ma il motivo per cui vi incoraggio a darvi da fare il prima possibile è che il mio incarico dovrebbe in ogni caso terminare tra poche settimane e potrei non esservi molto d'aiuto allora. Non ho visto alcun edit finora con VE né moltissimi utenti attivi in generale, pensi che sarebbe utile se io scrivessi a tutti gli altri utenti/admin attivi per sensibilizzarli? Ciao, --Elitre (WMF) (ciciarade) 15:56, 23 Agu 2013 (CEST)

Grazie per la risposta, a presto, --Elitre (WMF) (ciciarade) 17:40, 24 Agu 2013 (CEST)

Ciao, mi può aiutare a migliorare questi articoli, grazie: Tenerife, Santa Cruz de Tenerife, Teide, Auditorio de Tenerife.--83.40.237.9 17:36, 24 Utu 2013 (CEST)

Thank. Drzewianin (ciciarade) 21:29, 25 Feb 2014 (CET).

Gracie del benvegnu'![modifica 'l sorgent]

Molte grazie!!! Krzysztof 13 (ciciarade) 14:32, 15 Avr 2015 (CEST)

Thank you that you welcomed me in this wiki. Are there people who can speak german or who look after this article or is this a job of bot. I hope that you have understand my worse englisch. Have a nice day -- Hogü-456 (ciciarade) 18:41, 10 Giü 2015 (CEST)

Grassie fess[modifica 'l sorgent]

Bisogna rinforzare la presenza dei poeti bresciani sulla Wikipedia: stanno iniziando a cancellarli perché poco enciclopedici (ad esempio https://it.wikipedia.org/wiki/Maria_Rosa_Bertellini). P.gibellini (ciciarade) 08:21, 22 Lüi 2015 (CEST)

Articui de qualità[modifica 'l sorgent]

Ciao.

Se volessi proporre alcune nuove voci per gli articui de qualità, sezione ferma da qualche tempo, che procedura devo seguire?

--Sciking (ciciarade) 13:49, 14 Agu 2015 (CEST)

Piemont e Lombardia[modifica 'l sorgent]

Ciao! Hoo vist che te set piemontes, donca volevi domandat se per ti gh'è quajcoss de giontà/cambiaà in de la vos Lombardia storega, per el Piemont. Grazie! --Sciking (ciciarade) 17:36, 11 Dic 2015 (CET)

Ciao, hoo vist che per dà el bengevnuu de doperet on test, ma hoo vist che gh'è el template Mudel:Benvegnüü, che 'l te pò piasè. Bona continazion! --Sciking (ciciarade) 00:34, 28 Gen 2016 (CET)

Grazie Fpittui (ciciarade)

Da doman te pòdet mett el Benvegnuu cont el subst? :) --Sciking (ciciarade) 16:14, 20 Avr 2016 (CEST)

Inveci de scriv <br style="clear:both;"/> <div style="width:96%; align=left; padding:1em 2%;"> Ciau '''Dragonòt''', benvegnüü ins la [[Wikipedia]] lumbarda, l'enciciclupedia in Lumbard a cuntegnüü liber! <br/> Bón laurà e bón divertiment da part da tücc i wikipedista.</div> <div style="width:96%; align=left; padding:1em 2%; background: #f7f8ff; border: 1px dotted gray"> Per cumincià la to culaburazión dagh un'ugiada, prima da tüt, al '''[[Wikipedia:Cuma redatá una pagina|jüüt]]''' e anca a la pagina d'[[Wikipedia:Benvegnüü, nuvei rivaa|istrüzziún]]. <br /> Regòrdass che: * '''se dev mia cargà material prutegiüü da [[Wikipedia:Drecc da còpia (copyright)|Drecc da còpia (copyright)]]''' * tücc i articuj i gh'hann da vess scrivüü in lumbard druvanda [[Urtugrafia_insübrica_ünificada|l'urtugrafía insübrica ünificada]], upura [[Ortograféa_del_dücat|l'urtugrafia del Dücat]], o anca vöna di urtugrafij per i [[Wikipedia:Fóncc|parlad lucaj]]. * I articuj i gh'hann de mantegn un '''pünt da vista neutral'''. Per firmà i tò intervent int i paginn da discüssión dupera la sequenza da quatar carater <nowiki>~~~~

</nowiki> te scrivet {{subst:Benvegnüü}} --Sciking (ciciarade) 13:44, 22 Avr 2016 (CEST)

Borse Alessio Guidetti per Wikimania 2016[modifica 'l sorgent]

Ciao, un messaggio dalla Commissione Borse Alessio Guidetti

Ciao, come forse saprai quest'anno Wikimania, il raduno annuale delle comunità Wikimedia, si terrà a Esino Lario (Lecco) dal 22 al 28 giugno.

Come per le scorse edizioni dell'evento, anche per il 2016 l'associazione Wikimedia Italia intende rendere disponibili alcune borse di partecipazione.
Potete trovare il bando di partecipazione con tutti i dettagli a questo link.
La scadenza è il 30 aprile 2016, ore 23:59 CEST.

Trovate invece tutte le informazioni su Wikimania Esino Lario sul sito ufficiale dell'evento
Grazie, e un sincero augurio di buon lavoro e buon divertimento sull'enciclopedia libera :-)

--Alexmar983 (ciciarade) 14:40, 23 Avr 2016 (CEST)

Grazie del benvenuto --Dejudicibus (ciciarade) 12:23, 27 Mag 2016 (CEST)

Ciau, grazie per il benvegnuu! Nizzi G 17:56, 4 lui 2016

Riporto discussione[modifica 'l sorgent]

Why did you create a user page for me in Lombard?[modifica 'l sorgent]

Sorry, this is going to be in English, because I don't know a word of Lombard. I can understand a little bit of it written, because my mother tongue is Portuguese, also a Romance language, but not much. I am from Brazil and have never even been in Lombardy - the only time I went to Italy, many years ago, I went only to Veneto.

I was surprised today to receive a Wikipedia notification in what at first I thought to be Italian, saying that someone had left a message on my discussion page (I could understand that). I followed the link and it was a totally brand new talk page in Lombard with my username, containing what seemed to be the usual welcome messages, notice about copyright, etc., and then your signature. No real message to me, at least that I could understand as such.

I don't remember even editing a page related to Lombardy and, like I said, I have no connections to that region or language, and have never even been there. I had never heard of you, don't know how you found me or of what interest I am to you, let alone why you created a user page for me in the Lombard language. Whatever your reasons, I would like you to please delete that page if you can, otherwise I will have to take this issue to the relevant upper instances of Wikipedia.

I hope you understand, expect your cooperation, and thank you very much. --UrsoBR (ciciarade) 17:59, 21 Utu 2016 (CEST) Sciking (dìmm tuscòss) 19:00, 21 Utu 2016 (CEST)

Me senti cum el bambin che gha no i danè per cumprà i caramei. Capisi il Lumbard ma son bun no de scrivel. A foo pietà :( --Windino (ciciarade) 12:05, 21 Gen 2017 (CET)

Grazie del benvenuto :) Rauletemunoz (ciciarade) 08:54, 13 Feb 2017 (CET)

Share your experience and feedback as a Wikimedian in this global survey[modifica 'l sorgent]

WMF Surveys, 20:40, 29 Mrz 2018 (CEST)[rispond]

Reminder: Share your feedback in this Wikimedia survey[modifica 'l sorgent]

WMF Surveys, 03:39, 13 Avr 2018 (CEST)

Your feedback matters: Final reminder to take the global Wikimedia survey[modifica 'l sorgent]

WMF Surveys, 02:48, 20 Avr 2018 (CEST)

Template noeuv benvegnud[modifica 'l sorgent]

Ciao, te segnali che 'l gh'è anca el template {{Benvegnud}} che l'è pussee giornaa. Sciking (dìmm tuscòss) 02:36, 3 Feb 2021 (CET)

e grazzia per tut quell che te fee per la Wikipedia lombarda. Sciking (dìmm tuscòss) 02:36, 3 Feb 2021 (CET)

Ciao/Bon vespre i bon any![modifica 'l sorgent]

Ciao/Bon vespre, Perdona'm si t'escric en català però supose que em comprendràs bé com jo puc comprendre moltes coses de la teua llengua. Et desitge a tu i tots els teus un molt any 2021. T'escric ja que ben prompte celebrarem el 20é aniversari de la Viquipèdia catalana i em faria un gran plaer que poguesses participar a aquesta iniciativa. Es tracta de recuperar vídeos (d'un màxim de 15 segons) en piemontés que s'acaben per "bon aniversari" i/o "per molts anys" en català. La temàtica és lliure. Mersì. Si t'interessa, i em faria molt de plaer poder comptar amb tu, et donaré més informació prompte. Bona continuació i bon cap de setmana! Una abraçada! Claudi/Capsot (ciciarade) 18:58, 6 Feb 2021 (CET)

Buona sera, forse non mi hai capito o non hai visto il messaggio o non vuoi partecipare... Vorrei, ti prego, avere almeno qualche representante della wikipedia piemontese e credo che mi puoi aiutare. Buon fine settimana! Una abraçada, Claudi/Capsot (ciciarade) 18:51, 13 Feb 2021 (CET)
Gràcies pel teu missatge, em sap molt de greu. No hi ha cap altre editor piemontés a la teua viquipèdia que podria fer un video? Gràcies! Una abraçada! Claudi/Capsot (ciciarade) 00:43, 21 Feb 2021 (CET)