Giulio Arrighini

De Wikipedia
Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.
Giulio Arrighini

Deputaa de la Republica Italiana
Lejisladure XI, XII
Grup
parlamentar
Liga Nord
Coalizion Casa delle Libertà

Informazion jenerale
Partid politeg Grande Nord (dal 2017)

Prima:
Liga Nord (finna al 1999)
Lega Padana Lombardia (2002-2011)
Unione Padana (2011-2013)
Indipendenza Lombarda (2013-2017)

Tendenza politega Autonomism
Titol de studi Licenza media superior
Profession Imprenditor

El Giulio Arrighini (Bressa, 2 de magg 1962) a l'è on politegh italian.

Biografia[Modifega | modifica 'l sorgent]

Militant de la Liga Lombarda e poeu de la Liga Nord a l'è staa vun di secretari e di fondator del moviment cittadin. In del 1990 a l'è elegiuu consilier comunal a Bressa.

In del 1992 a l'è elegiuu a la Cambra di Deputaa e l'è rielegiuu in del 1994 cont la Cà di Libertà in del Collegi de Bressa-Flero.

In del 1999 el lassa la Liga Nord per divergenz cont la secreteria federala e in del 2002 'l entra in la Liga Padana del Roberto Bernardelli. L'è candidaa de quell partii al Comun de Bressa in del 2003.

In del 2004 e in del 2009 l'è candidaa a la Provincia de Bressa, indova el riess a ciappà on scagn, semper in opposizion.

In del 2011, cont la fin del Governo Berlusconi IV, el fonda insemma al Bernardelli e a di alter sortii de la Liga el Moviment Unione Padana che 'l voeur tornà a l'autonomism leghista original. In del 2013 el cambia nomm in Lombardia Indipendenza, poeu cambiaa anmò in Indipendenza Lombarda, per evità confusion con Pro Lombardia Indipendenza.

In del luj del 2013 el Consili Provincial de Bressa 'l approeuva ona soa mozion per votà on referendum per l'independenza lombarda, cont i vot de tutta la maggioranza, Forza Italia e Fratelli d'Italia inclus. La proposta la deventa poeu el referendum per l'autonomia del 2017.

In del magg 2017 el fonda el Moviment Grande Nord, moviment federalista e liberal, insemma con Roberto Bernardelli e Fabio Toffa, Marco Reguzzoni, Francesca Martini, Oreste Rossi e Luca Azzano Cantarutti e di àlter esponent del mond produttiv de la zona padana.

El moviment l'ha scernuu lu 'me candidaa a la presidenza de la Region Lombardia in di elezion regionai lombard del 2018.

Riferiment[Modifega | modifica 'l sorgent]

Vos correlaa[Modifega | modifica 'l sorgent]