Ciciarada Utent:Autunno2022

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia

Dichiarazzion COI de conflit de interess. Mi, l'Autunno2022, hoo tradot questa pagina (Filippo Biagioli) chì del latin, per mi medem


Ciao Autunno2022, benvegnud in su la Wikipedia in lengua lombarda, l'enciclopedia in Lombard a contegnud liber!

Bon lavorà e bon divertiment da part de tucc i wikipedista.

Per scomincià la to colaborazzion dàgh un'oggiada, prima de tut, al jut e anca a la pagina d'istruzzion.
Regordes che:

Se te conosset un'ortografia local o te doperet un dizzionari scrivud cont un'ortografia local e te voeulet trasformà i parolle in Noeuva Ortografia Lombarda te podet vardà anca i manual de trasformazzion ortografica del wikizzionari
  • I articoi i gh'hann de mantegnì un pont da vista neutral.
  • La lengua lombarda la gh'ha diverse variant locai o dialet: se te voeulet segnà el to dialet in su la pagina de la toa utenza a gh'è 'l modell babellmo, per fàgh savé ai alter utent i lengov che te conosset dopera inveci el modell #babel.

Per firmà i to intervent in di pagine da discussion dopera la sequenza da quatar carater ~~~~

Can't speak Lombard? Check out our Embassy!

Learning Lombard (EN)Imparare il lombardo (IT)Imprender el lombard (LMO)

--Gat lombard (ciciarade) 16:32, 2 masg 2024 (CEST)[rispond]

@Gat lombard ciao, grazie :) Autunno2022 (ciciarade) 20:38, 2 masg 2024 (CEST)[rispond]

Filippo Biagioli[modifica 'l sorgent]

Ciao, ho giustad on poo la toa vos sora el Filippo Biagioli. Purtrop hoo minga riessid a giustà la part central perchè gh'inn di robe che se capissen poch e mi conossi nò el latin che l'è la lengua d'origin de la vos. --Gat lombard (ciciarade) 08:47, 7 masg 2024 (CEST)[rispond]

Buongiorno @Gat lombard vedo che sei madrelingua italiano,ti ringrazio moltissimo. Se vuoi la traduzione l'ho anche in italiano. Se mi dici quale parte non è chiara, la posso postare qui e correggere.
Grazie ancora Autunno2022 (ciciarade) 08:53, 7 masg 2024 (CEST)[rispond]
Ciao, mettimi in italiano tutto il capitolo sulle opere nei musei e collezioni. Se hai bisogno di traduzioni di parole chiedimi di aggiungerle al Wikizionario. Spero possa imparare anche tu a scrivere bene in lombardo.--Gat lombard (ciciarade) 08:59, 7 masg 2024 (CEST)[rispond]
Ciao @Gat lombard
ti ringrazio moltissimo. Questo è il paragrafo:
L'Archivio Ufficio diritti Biblioteca Apostolica Vaticana di Città del Vaticano, la Biblioteca del dipartimento
Immagini British Museum di Londra, la Biblioteca Fondazione Musei Torino di Torino, l'Archivio Museo
Belle Arti di Brera di Milano[11], la Biblioteca dell'Accademia di Belle Arti di Firenze,[12] la Biblioteca del Centro de Arte Reina Sofia di Madrid[13], possiedono una copia fatta a mano dell'opera “Trattato di demonologia, Summa verborum, numeri, temporis et spatii” realizzata in tutto, in 24 esemplari.
Rimanendo nell'ambito dei libri fatti a mano in copia unica, la Biblioteca e Complesso monumentale dei Girolamini a Napoli, possiede un libro realizzato dentro una mandorla utilizzando poesie di Francesca de Masi. Il Hovhanness Toumanian Museum di Yerevan in Armenia, possiede un volume dedicato alle fiabe dello scrittore nazionale Toumanian[14]; mentre il Museo della Canapa di Sant’Anatolia di Narco ha un libro fatto a mano interamente in canapa, dal titolo "Leggendario della Valnerina"[15]. La Biblioteca della Peggy Guggenheim Collection ha un libro fatto a mano in
legno e carta che racconta tramite una favola di Biagioli l'importanza dell'Arte Tribale[16]. La Cappella della Madre di Misericordia a Varavo, Onzo, possiede il "Libro delle Divozioni[17]della Madonna della Misericordia" dedicato alla Madonna della Misericordia.
Nell'ambito delle opere contenenti metallo, il Museo Arte Contemporanea città di Kapan in Armenia, ha nella sua collezione una Spada e una Corona dedicata alla Vergine Maria. La chiesa di Santo Stefano a Serravalle Pistoiese custodisce una Croce in legno e peltro, nella Fonte Battesimale, dedicata alla Passione di Cristo ed infine il Museo della 500 di Garlenda (Savona) espone permanentemente una fiancata di una Fiat 500 in ferro e stoffa[18].
Il Civico Museo Setificio Monti di Abbadia Lariana (LC), possiede un ricamo seta su seta, raffigurante la Leggenda della Grigna, mentre il Museo MOCA di Montecatini Terme è proprietario di una stoffa ricamata rappresentante la Chiesa dell'Assunta e di una fotografia graffitata raffigurante una strada della città[19]. Il Museo di San Valerio a Occimiano (Alessandria) possiede una stoffa con ricamato il volto dell'omonimo Santo[20].
Infine, il Museo di Arte Contemporanea e del ‘900 di Monsummano Terme, possiede tre opere di grandi dimensioni dell'artista[21]. Ed il Museo dei Lumi di Casale Monferrato, espone nella sua collezione di opere dedicata ai Chanukkia, una di Biagioli[22], realizzata in foglia oro e legno[23].
Opere pubbliche come murales, si possono trovare a: Arnasco (Savona), Conzano (Alessandria), Montecatini Terme (Pistoia), Chiesina Uzzanese (Pistoia)"
Dato che ci sei per favore, cercavo la "dichiarazione COI" per il conflitto di interessi perchè sono io Filippo e ho tradotto la mia pagina che era su Wikipedia Latino e in Armenia, con l'aiuto di un mio amico milanese doc. Ma non la trovo. Grazie ancora Autunno2022 (ciciarade) 09:10, 7 masg 2024 (CEST)[rispond]
Chiedi all'amminisratore Sciking--Gat lombard (ciciarade) 09:30, 7 masg 2024 (CEST)[rispond]
Grazie :)@Gat lombard Autunno2022 (ciciarade) 09:33, 7 masg 2024 (CEST)[rispond]
In quanto al conflitto di interesse se questa wikipedia non ha un regolamento vige comunque il regolamento generale di wikimedia foundation (https://wikimediafoundation.org/our-work/wikimedia-projects/wikipedia/). In ogni caso penso l'amministratore User:Sciking sia più informato in merito essendo un amministratore di lunga data di questo progetto. --Gat lombard (ciciarade) 15:06, 7 masg 2024 (CEST)[rispond]


Ciao, ti metto qui la traduzione; ricorda di mettere a posto le note prima di collocarla al suo posto. Ho scelto di fare questa traduzione con l'ortografia milanese classica, che è compunque accettata su questa wiki, perchè è più facile da leggere per chi agli inizi col dialetto milanese. Tuttavia ultimamente stiamo scrivendo su lmowiki soprattutto con la Nuova Ortografia Lombarda.

L'Archivi Ofizzi Diritt Biblioteca Apostolica Vaticana de Città del Vatican, la Biblioteca del dipartiment
Immagini British Museum di Londra, la Biblioteca Fondazion Musei Turin de Turin, l'Archivi Museo
Bei Arti de Brera de Milano[11], la Biblioteca de l'Academia di Bei Arti de Firenze,[12] la Biblioteca del Center de Arte Reina Sofia di Madrid[13], gh'hann ona copia fada a man de l'opera “Trattato di demonologia, Summa verborum, numeri, temporis et spatii”in compless fada su de 24 esemplar.
A restà in de l'argoment di liber faa a man in còpia unica, la Biblioteca e Complèss monumental dei Girolamini a Napoli, la gh'ha almen on liber faa dent in d'ona armandola a drovà i poesii de la Francesca de Masi. El Hovhanness Toumanian Museum di Yerevan in Armenia, el gh'ha on volumm dedicaa ai fiab del scrittor nazional Toumanian[14]; inveci el Museo de la Canapa di Sant’Anatolia de Narco el gh'ha on liber faa a man tut de canapa, intitolad "Leggendario della Valnerina" (leggendari de la Valnerina) [15]. La Biblioteca de la Peggy Guggenheim Collection la gh'ha on liber fad a man
de lègn e palpee che 'l cunta su a travers d'ona favola del Biagioli l'importanza de l'Arte Tribal[16]. La Cappèlla de la Mader de Misericòrdia a Varavo, Onzo, la gh'ha el "Libro delle Divozioni (Liber di divozzion) [17]de la Madònna de la Misericordia" dedicaa a la Madònna de la Misericordia.
Interèss di òper che gh'hann denter metall, el Museo Arte Contemporanea città de Kapan in Armenia, el gh'ha in la soa collezion una Spada e on Coròna dedicada a la Vergin Maria. La gesa de San Steven a Serravalle Pistoiese la custodiss ona Cros de lègn e pèlter, in del Font Battesimal, dedicada a la Passion del Crist e a la fin el Museo de la 500 de Garlenda (Savona) el gh'ha semper in mostra oan fiancada d' ona Fiat 500 de fèrr e stòffa[18].
El Civich Museo Fabbrica de Seda Monti de la Badia, el gh'ha on ricam seda in su seda, che 'l figura la Leggenda de la Grigna, inveci el Museo MOCA de Montecatini Terme l'è proprietari d'ona stòffa ricamada che la rappresenta la Gesa de l'Assunta e d'ona fotografia graffidada che la figura una strada de la città[19]. El Museo de San Valeri a Occimiano (Alessandria) el gh'ha ona stòffa con su ricamad el volt del Sant omonim [20].
A la fin, el Museo de Arte Contemporanea e del ‘900 di Monsummano Terme, el gh'ha trè òper molto grand de l'artista[21]. E 'l Museo di Lum di Casale Monferrato, el mètt in mostra in la soa collezion de òper dedicada ai Chanukkia, voeuna del Biagioli[22], fada de lama d'or e lègn[23].
Opèr pubblich compagn di murales, se poden trovà a: Arnasco (Savona), Conzano (Alessandria), Montecatini Terme (Pistoia), Chiesina Uzzanese (Pistoia)" --Gat lombard (ciciarade) 14:54, 7 masg 2024 (CEST)[rispond]
Buonasera @Gat lombard
correggo subito, grazie mille Autunno2022 (ciciarade) 18:52, 7 masg 2024 (CEST)[rispond]
perdonami @Gat lombard non so cosa ho combinato, ma mi manca la traduzione per questi musei. Scusa:
L'Archivio Museo del Prado di Madrid,
la Biblioteca del Museo Palazzo Nazionale di Taipei
la Biblioteca del Gabinetto dei Disegni e delle Stampe degli Uffizi di Firenze,
la Biblioteca della Tate Library Gallery di Londra,
la MUSPAC Museo Sperimentale per l'Arte Contemporanea de l'Aquila,
Grazie Autunno2022 (ciciarade) 19:24, 7 masg 2024 (CEST)[rispond]
L'Archivi Museo del Prado de Madrid,
la Biblioteca del Museo Palazz Nazional de Taipei
la Biblioteca del Gabinètt di Dissègn e di Stamp di Offizzi di Firenze,
la Biblioteca de la Tate Library Gallery de Londra,
la MUSPAC Museo Sperimental per l'Arte Contemporanea de l'Aquila,

--Gat lombard (ciciarade) 20:47, 7 masg 2024 (CEST)[rispond]

Grazie mille @Gat lombard sei stato di grande aiuto.
Buona serata Autunno2022 (ciciarade) 21:28, 7 masg 2024 (CEST)[rispond]