Istitut Clinich Humanitas

De Wikipedia
Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.

L'Istitut Clinich Humanitas a l'è 'n ospedaa policlinich de Rozzan a volta specializzazion, sed de 'n università de medesina e recognossuu 'me IRCCS.

Storia[Modifega | modifica 'l sorgent]

El progett el scomincia in di agn '80, quand che di aziend, la prima la Techint, voeuren progettà 'n noeuv ospedaa in l'area de Milan e scernissen Rozzan per la posizion e la necessità de 'n ospedaa in la zona.

In tra 'l 1992 e 'l 1996 a l'è faa su e del 1997 el tacca a ricev i primm pazient e 'l scomincia a acreditàss cont el Servizzi Sanitari Nazional, accreditament otegnuu in del 2000. In del 2003 el scomincia 'n noeuv slargament, finii in del 2003, e l'è inauguraa el noeuv pront soccors, trii pian de degenza e la noeuva sezion de radioterapia.

In del 2008 l'è espanduu pussee con 120 noeuv post lecc che hinn dedicaa a la riabilitazion e 'na biblioteca.

Grupp Humanitas[Modifega | modifica 'l sorgent]

El Grupp Humanitas a l'è el segond grupp ospedaler privaa d'Italia, dopo del Grupp Ospedaler San Donaa, e 'l gh'ha 4000 dependent e 'n fatturaa de 780 milion de Euro e 'l gh'ha dò ospedaa a Bergom e a Turin e vun a Milan, Catania e Castellanza.

Università[Modifega | modifica 'l sorgent]

A La Piev el gh'ha sed l'Università Humanitas che l'è attiva del 2014. Prima l'Istitut a l'era convenzionaa con l'Università di Studi de Milan, con la che la collabora ancamò per di richerch vanzaa.

Ligamm de foeura[Modifega | modifica 'l sorgent]

Vos corelaa[Modifega | modifica 'l sorgent]