Ciciarada Utent:Eldomm/Discussion9

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia

Inversion de redirect[modifica 'l sorgent]

Gh'hemm bisogn de 3 inversion de redirect:

--Sciking (ciciarade) 15:58, 8 Gen 2016 (CET)

Ciao Eldomm, potresti spostare queste 3 pagine quando hai un attimo di tempo, per cortesia? Scusami, non voglio pressarti o metterti fretta, ma è da un po' che le pagine devono essere rinominate. Grazie!

Alora, hoo vist che per el lombard occidental l'ortografia "officiala" l'è la Urtugrafia insübrica ünificada, però pensavi che chì i lombard occidentai semm mi e ti (poeu gh'è Rei Momo, ma dopera la lodesana), podariem drovà la milanesa. In fin di cunt, la LOCC l'è minga regolarizada ben. Ciao --Sciking (ciciarade) 00:39, 28 Gen 2016 (CET)

Ciao Eldomm, t'invito a leggere questa nuova sezione sulla discussione di Portobuffolé e dare la tua opinione: "Portobufolè" lombardo vs. "Portobuffolè" ISTAT.

Te pò interesserà el Mudel:Utent, scritt da mi, che 'l serviss a "cità" on utent? Ciao. Sciking (ciciarade) 23:14, 5 Feb 2016 (CET)

Letteratura in lingua romancia[modifica 'l sorgent]

Ho visto che ti sei occupato anche di letteratura romancia. Ti segnalo che su Wikisource ho cominciato a caricare molti testi [1]. Sarebbe bello creare dei link anche da WP in lingua lombarda.-Mizardellorsa, anche perchè, credo, che chi conosce il lombardo, riesce a leggere il romancio di diverse valli, con relativa facilità. (ciciarade) 09:10, 6 Feb 2016 (CET)

Ciao Eldomm, chì gh'hinn di vos con dent di test di canzon. El fatt l'è che pòden vess di copyviol, se quell che l'ha scritta l'è mia mort da almanch 70 agn (in Italia). Donca el saria mej dagh on'ogiada e netà i vos (con la RevisionDelete). Bon lavorà! --Sciking (ciciarade) 00:04, 7 Feb 2016 (CET)

Operazion ripetitiv[modifica 'l sorgent]

Hoo vist che in di ultim dì te scrivet di vos "ripetitiv". Donca vorevi portà a la toa conoscenza fche gh'è on programma, se ciama AutoWikiBrowser che l'è on "bot manual", te descareghet el plugin "CSVloader" e te fet ona tabella cont el notepaad e poeu el fa tutt lu. L'è anca facil de doperà! --Sciking (ciciarade) 23:16, 8 Feb 2016 (CET)

Ehi, tùt bèin?[modifica 'l sorgent]

A gh'ìva biśògn ed dmandèr-et (ch'a gh'ò anc chè 'n vucabularièt ed Mantvàn, dal 1882 edl Ettore Berni, mo 'l n'm à mìa jutê...) c'm'a se scrîv, in mantvàn, al "gugiöl", che nuèt'r a Chêrp a ciamòm al "nimêl": 'l ò-j-a scrìt bèin anca mè? Perchè a sun drē ch'a scrîv chè in dl en.wikisiunàri, e alóra a 'm piêś dimòndi che da cal "teàter" ingléś lè, a s egh pòsa linkèr diretamèint la paginèta dl artìcol eml.wikipediàn. Pò, mìa per dìr, mo là in cal middia ingléś, a gh'è acsè tant aministradōr (un sintunêr), che apèina mè a me śbali un quelinèin (na vìrgola, na parèinteś, na maiùscla), lalōr i vinen subìt in dla mé paginèta a giustèr-la: a 'm sèint sicuramèint in cumpagnìa mo anc a 'm parrèv ed dèr più 'd sudisfasiòun a 'l mé dialèt. Bèh, acsè, a 't 'l ìva vlû cuntèr. Grasi, --Glo (ciciarade) 12:54, 11 Feb 2016 (CET)

Ciao, vist che te set "feraa" in materia religiosa, te voeuri fà notà che in su la lmowiki gh'è minga ona vos Dio. Te pòdet falla ti? --Sciking (ciciarade) 22:18, 14 Feb 2016 (CET)

Convegn a Biella[modifica 'l sorgent]

Hemm dervii ona Procedura de Cancellazion per quela pagina, te pò interessà? Wikipedia:Scancellazion#Propost_de_scancellazion. --Sciking (ciciarade) 15:33, 19 Feb 2016 (CET)

Arda che a pàrter de stamatìna te g'hét i dirìcc de burocrate pò a té, neh... :-) --Ninonino (ciciarade) 10:57, 31 Mrz 2016 (CEST)[rispond]

Ciao Peder!

Vist che te lavoret despess cont i Categorij te voeuri dì che in di tò preferenz te pòdet installà el "HotCat" che 'l serviss a mett i categorij a la svelta! --Sciking (ciciarade) 23:44, 1 Avr 2016 (CEST)

Ciao, parlavo con Sciking della pagina che avete su Facebook, e m'ha consigliato di chiedere a te. Mi interessava sapere se avete avuto dei risultati tangibili a livello wiki. Cioè più che il successo social mi interessa sapere se questo ha comportato l'arrivo di qualcuno in più a dare una mano...--GatoSelvadego (ciciarade) 20:14, 8 Avr 2016 (CEST)

Più o meno quindi i risultati che abbiamo ottenuto noi finora con Twitter (zero)... Non ci resta che provare ad insistere e vedere se con il passare del tempo cambia qualcosa. Buona serata anche a te.--GatoSelvadego (ciciarade) 21:32, 10 Avr 2016 (CEST)

Tradizzion lombarda e neologism[modifica 'l sorgent]

In de la tradizzion lombarda i neologism vegnen scrivuu a la milanesa, giust? --Sciking (ciciarade) 00:44, 12 Avr 2016 (CEST)

Borse Alessio Guidetti per Wikimania 2016[modifica 'l sorgent]

Ciao, un messaggio dalla Commissione Borse Alessio Guidetti

Ciao, come forse saprai quest'anno Wikimania, il raduno annuale delle comunità Wikimedia, si terrà a Esino Lario (Lecco) dal 22 al 28 giugno.

Come per le scorse edizioni dell'evento, anche per il 2016 l'associazione Wikimedia Italia intende rendere disponibili alcune borse di partecipazione.
Potete trovare il bando di partecipazione con tutti i dettagli a questo link.
La scadenza è il 30 aprile 2016, ore 23:59 CEST.

Trovate invece tutte le informazioni su Wikimania Esino Lario sul sito ufficiale dell'evento
Grazie, e un sincero augurio di buon lavoro e buon divertimento sull'enciclopedia libera :-)

--Alexmar983 (ciciarade) 14:46, 23 Avr 2016 (CEST)

Fin de la collaborazzion[modifica 'l sorgent]

Ciao Eldomm! Vist che la collaborazzion cont la gl l'è finda ben (adess 20/20 num, 16/20 lor) te riesset a fà on post in su la pagina FB de la lmowiki? Grazzia! :) --Sciking (ciciarade) 17:32, 24 Avr 2016 (CEST)

Ma quella "ó" che gh'è in d'on quaj dizzionari l'è per dì che l'è ona "o" accentada (donca /u/) o l'è ona veggia parnonzia? --Sciking (ciciarade) 14:21, 13 Mag 2016 (CEST)

rollback sbajà[modifica 'l sorgent]

Hoo rolbackaa per error ona toa modifega, se te riesset rolbacka la mia. --Sciking (ciciarade) 13:43, 19 Mag 2016 (CEST)

Modenese - con un po' di ritardo[modifica 'l sorgent]

Avevo corretto i termini sulla base di una grafia più leggera, più a portata della tastiera di un pc. Gli accenti li metto per segnalare sempre la vocale tonica. Non so a che testo tu faccia riferimento (il Maranesi riportava una grammatica molto semplificata e non esattamente "corretta"). Io sono madrelingua dialettale e mi interesso di dialetti della mia provincia Modena, avendo inoltre raccolta una quindicina di dizionari che fotografano le differenze esistenti nella provincia (io parlo il modenese di città). --Gigu1962 (ciciarade) 11:36, 12 Giü 2016 (CEST)

WikiMilan, cossa te penset?[modifica 'l sorgent]

'Sti elezion chi han portaa ad on poo de giovin in di Municipi, pensi domà al Bestetti de la 7 o al Minniti de la 6. Donca l'ideja che hoo avuu l'è quella de provà a portà la Wikipedia a Milan. Comé? Beh, el mé progètt l'è:

  1. Contattà i Municipi e sentì se voeuren collaborà
  2. Fàss dà ona lista de tradizion, loeugh e roba importanta de la zona è publegàlla per invità tucc i Wikipedij a fà ona vos, con la priorità a de la lmo, it e en
  3. Mett di QR o di ròbb inscì che se scansionaa porten ad ona pagina indova te pòdet scernì la lengua. Se podaria desviluppà anca ona app.

Cossa te penset? Se voeurom provàggh el saria bon contattà anca on quaj admin de la itwiki, vist che hinn interessata anca lor. --Sciking (ciciarade) 14:06, 30 Giü 2016 (CEST)

Hoo scoltaa on poo de idej, e m'han dii de fàll, però ovviament gh'hoo besogn del tò jut. Se te va ben, proeuvi a scriv al Municipi 7, ma per fàll a nòmm de la Wikipedia voeuri ona quaj conferma... --Sciking (dìmm tuscòss) 21:41, 6 Lüi 2016 (CEST)
Respondi a la svelta a "cosa poeudom fà de concrett", poeu gh'hoo de 'ndà: In pratega l'ideja l'hoo ciappada da ona ròba fada a Gibiliterra, e 'l progett el saria dividuu in quater tòcch:
  1. El primm l'è contattà i municipi e sentì se voeuren collaborà
  2. Se voeuren collaborà, femm sul seri, e ghe fèmm dà ona lista de tradizion, loeugh e person important de la zona. Hoo scernii el municipi per avè on support istituzioal ma de gent che la cognoss pussee la zona.
  3. Femm ona "competizion" indova parpoeugnom ai Wikipedij de scriv quij vos, on poo comé han faa i galizian on poo de temp fa
  4. In di canton pussee important mettom on foeuj cont on QR e on link per vedè l'articol in su la Wikipedia

Ovviament l'obiettiv l'è de fà cognoss Milan e i sò bellezz in del mond e anca la lmowiki --Sciking (dìmm tuscòss) 15:24, 7 Lüi 2016 (CEST)

ona longa giornada[modifica 'l sorgent]

Te 'l scrivi chì perché dal telefonin pódi no mandà i messagg FB, va a vedè l'ultim "post" de l'UAAR, in sul cartell a Pontoi. Lor han dii i ròbb giust, ma va a vardà i comment. Gh'hemm de battajà on poo ;)

--Sciking (dìmm tuscòss) 14:55, 19 Lüi 2016 (CEST)

Disen che volzen la produttività[modifica 'l sorgent]

Ma per ti, el serviss no! ;)

Barnstar storega

--Sciking (dìmm tuscòss) 18:16, 4 Utu 2016 (CEST)

Coniugasiù incoatìva[modifica 'l sorgent]

Ciao Eldomm, come àla? Me spiegarèset en laùr? Sìe dré a ardà el tò artìcol söl dialèt moncecch e vède che 'l vèrbo el g'ha 4 coniugasiù e che la quàrta la g'ha apò a 'na quàrta bis, alias fùrma incoatìva... ma che bezògn gh'è de analizà e sudivìder le fùrme verbài enfìna a chèl pùnto lé? En che tèst l'hét troàda chèla südiviziù lé? Pò a 'n italià gh'è i vèrbi co l'infis -sc- ma i stà mìa dré fan 'na cuniugasiù apòsta, e la me par 'na scèlta sensàda. Te m'het encuriuzìt e vülìe capéser de che bànda che la é chèla clasificasiù lé. Ciao e a prèst. --Ninonino (ciciarade) 16:55, 26 Utu 2016 (CEST)

E pò amò 'n laùr, te dizarét che te stöfe... e te g'hét rizù, ma perchè "feminitt"? "femminino" e "mascolino" i è mìa diminutìf de "femmino" e "mascolo", l'è 'n pó 'l stès discors de "alcalino" che l'è mìa el diminutìf de "alcalo", per cui el plural de "femenin" el g'hares de éser invariat: "femenin", o sbàgliei? --Ninonino (ciciarade) 09:58, 28 Utu 2016 (CEST)

Scior Nobel[modifica 'l sorgent]

Ma comé, t'heet faa Dylan in Lombard e gh'hemm no la vos in sul Bob Dylan? L'è on'ideja per i tò lavorà in su la Wikipedia ;) --Sciking (dìmm tuscòss) 17:51, 26 Utu 2016 (CEST)