Ciciarada Utent:Brianza2008

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia

Ciau Brianza2008,

ho vist che t'è fai un po' d'artìcul in d'la wiki lumbàrda. Te scrivi par chiédot de tacà in si to pagin el banner cun la to lìngua e la grafia de riferiment: {{BRNZ}}.

Anca se te se 'rivàd prima che mi, té do el Benvegnüü ;) --Grifter72 06:05, 16 lüi 2009 (UTC)

Sunmingaterun.jpg[modifica 'l sorgent]

Ciao Brianza2008, varda che i nom ufensiv i henn da evità ins la wiki. Per adess el le cambi, ma la prossima volta stagh püssee atent per piasé. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 11:21, 31 Mag 2010 (UTC)

El bagain biond[modifica 'l sorgent]

El pont a l'è quest chì: te podet nò mett la foto del tò fiolin (o del tò nevod, o quell che l'è) in d'ona pagina enciclopedega. El Ninonino l'ha scritt giò anca in de la pagina de discussion. L'è compagn de la storia del pappagall, de la foto del tò amis denanz a on cartell al Parch Sempion, de la foto di fredei, de la fontana del Centro Torri Bianche de Vimercaa... numm semm content se te scrivet di pagin (anca se te se registret mai) però, per piasè, mocchela de mett i tò foto personai in sù wikipedia. Ciao, te saludi. --Eldomm (ciciarade) 13:04, 6 Set 2012 (CEST)

Le régole i hom mìa dicidìde gne mé gne l'Eldomm: le foto personài endèi artìcoi de la wikipedia se le mèt mìa, punto, quistiù seràda. Se te öt stà a le régole te sét sèmper el benriàt; se le régole le te à mìa bé, pàce, sòci compàgn de prìma, gh'è pòst per töcc a 'sto mónt. Va sö facebook, là te dis negót nisü. Ariidìs. --Ninonino (ciciarade) 13:49, 6 Set 2012 (CEST)