Wikipedia:Wikipedia par nònes e solander

De Wikipedia
Lombard Quest articol chì l'è scrivud in lombard, con la Noeuva Ortografia Lombarda

Tella chi 'na spiegazzion del proget de la Wikipedia par nònes e solander, con 6 vos.




Nones/solander[modifica 'l sorgent]

La Wikipedia par lombart la recognos che la classificazion da le varietà romanze del nones e del solander l'è dubia, siché la permet de scriver en cheste varietà su Wikipedia, en ten spazi dedicà, fin a canche no gi sarà na dezision definitiva par dar en spazi a chei che parla nones e solander.

En tel spazi dedicà, se puel scriver de de tut, ancia chel che g'è zamai su la Wikipedia par lombart, ma no se puel aver pù os en vari dialeti en ten istes tema.

En sto spazi, che l corespont a le sotopazine de Wikipedia:Wikipedia par nònes e solander, la comunità n lenga nonesa e solandra l'è laiada libera da organizarse, aidada da la comunità lombarda, che l'è en tra le comunità pù svilupade en Italia e en Europa.

Se no dopres el sistema de creazion automatica, recordite n doprar al prenzipi da pazina un dai template par segnalar che es dria a scriver par nones o solander: {{Nones}} e {{Solander}}.

Le os che no già na corespondenza par lombart le podrà esser coligiade a l'enziclopedia par lombard, spetant che le sibia creade par lombart.

La Wikipedia in Lombard la recognoss che la classifegazzion di varietà romanze del nones e del solander a l'è dubia e la permet donca de scriver in 'sti varietà in su la Wikipedia, in d'un spazzi dedicad, in atesa che la ghe sia 'na decision definitiva per dà a quej che parlen nones e solander.

In del spazzi dedicad, se po scriver de tusscoss, anca se gh'è sgiamò in su la Wikipedia lombard, ma se po no havégh pussee vos in vari dialet in sul midem tema.

In del spazzi dedicad, che 'l correspond ai sotapagine de Wikipedia:Wikipedia par nònes e solander, la comunità de lengua nonesa e solandra l'è lassada libera de organizàss, cont el jut de la comunità lombarda, che l'è in tra i comunità regionai pussee desvilupade in Italia e in Europa.

Se te doperet no el sistema de creazzion automategh al principi de la pagina, regordes de doperà vun di template per segnalà che te see dree a scriver in nones o solander, o ben {{Nones}} e {{Solander}}.

I vos che gh'hann no 'na corrispondenza in lombard podarann vesser conligade a l'enciclopedia in lombard, in atesa che la ghe sibia 'na vos in lombard.

La Wikipedia in Lombardo riconosce che la classificazione delle varietà romanze del noneso e del solandro è dubbia e permette quindi di scrivere in queste varietà su Wikipedia, in alcuni spazi dedicati, in attesa che ci sia una decisione definitiva per dare uno spazio ai parlanti anaunici.

Nello spazio dedicato si può scrivere qualsiasi cosa, anche se già presente su Wikipedia in lombardo, ma non si possono avere

In questo spazio, corrispondente alle sottopagine di Wikipedia:Wikipedia par nònes e solander, la comunità di lingua nonese e solandra è lasciata libera di organizzarsi, con l'aiuto della comunità lombarda, che è tra le comunità regionali più sviluppata in Italia e in Europa.

Se non utilizzi il sistema di creazione automatica, ricordati di inserire all'inizio della pagina uno dei template per segnalare la variante che usi, ossia {{Nones}} e {{Solander}}.

Le voci senza una corrispondenza in lombardo potranno essere linkate dall'enciclopedia, in attesa che siano create in lombardo.

Robe pussee[modifica 'l sorgent]