Religion abramiteghe

De Wikipedia
Lombard Quest articol chì l'è scrivud in lombard, con la Noeuva Ortografia Lombarda

Per religion abramitighe se intenden quei religion che se fann indree a l'Abram in la soa tradizzion e che ritegnen de orà el so Dio. El concet l'è vegnud foeura a partì del secol quell de vint, a partì però de un concet compartid de temp, 'me quell di "religion del liber". I pussee cognossude inn l'ebraism, el cristianesim e l'islam, di alter inn la fed Bahá'í, el samaritanism, el rastafarianism, la religion drusa e 'l mandeism.

Di robe che i comunen inn el monoteism, el creder che 'l Dio unegh el s'è rivelad a Abram, la continuità di scriture e de la rivelazzion, un sistema etegh de scerna in tra el ben e 'l mal, una vision escatologega fondada in su l'idea de un mond che 'l scomincia e che 'l forniss, con el giudizzi de Dio, tra l'alter, per cristianesim, giudaism e islam, la cità de Gerusalem l'è propi importànta.

Bibliografia[Modifega | modifica 'l sorgent]

  • Gil Anidjar, "Once More, Once More: Derrida, the Jew, the Arab", introduzione a: Jacques Derrida, Acts of Religion, a cura di Gil Anidjar, New York & London, Routledge, 2001, p. 436, ISBN 0-415-92400-6, /0-415-92401-4.

Alter proget[Modifega | modifica 'l sorgent]

Vos corelade[Modifega | modifica 'l sorgent]