Movimento Nazionale per la Sovranità

De Wikipedia
Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.
Movimento Nazionale per la Sovranità
SegretareGianni Alemanno
VicesegretareRoberto Menia
Stat
Italia
SedeRoma
Fondazion18 febrar 2017
Ideolojiasovranism, socialism de destra e euroscetticism
CollocazionDestra
$fine
This box: view  talk  edit

Movimento Nazionale per la Sovranità a l'è staa on partii politegh italian de Destra fondaa in del 18 febrar 2017 e confluii in del 2019 in Fradej d'Italia. I sò ideologij a hinn el sovranism, socialism de destra e euroscetticism.

Storia[Modifega | modifica 'l sorgent]

Fondazion e elezion ministrativ del 2017[Modifega | modifica 'l sorgent]

El 12 de genar 2017 el nass el "Polo Sovranista", fondaa del Storace e de l'Alemanno dopo avè perduu el simbol de l'Alleanza Nazionale.

In tra el 18 e 'l 19 de febrar el partii el nass officialment e toeuven part a la convention i reppresentant di partii de center-destra, anca forestee, ma mìnga de Fratelli d'Italia.

In di elezion ministrativ deciden de candidàss no direttament e cont i sò list civich eleggen on quaj consiliee in di coalizion de destra.

In di referendum autonomista in Lombardia e Veneto l'ha supportaa el sì, per lor unega scerna bona de guarnà l'unità del Stat a longh termen.

In di elezion sicilian del 2017 toeu part a la lista #diventeràbellissima del Nello Musumeci.

Elezion politegh e regionai del 2018[Modifega | modifica 'l sorgent]

Per i elezion politegh italian del 2018 el moviment el toeu part a la Lega per Salvini Premier in suppòrt de la scerna del Matteo Salvini a Premier, che l'ha mittuu dent 9 candidaa del MNS in di sò list.

In di elezion regionai el MSN l'ha supportaa i candidaa comun del Center-destra Attilio Fontana e Stefano Parisi. Proppi la scerna de Parisi l'ha menaa Storace a mollà el partii, vist el sò suppòrt al sindegh de Amatrice Sergio Pirozzi.

Riferiment[Modifega | modifica 'l sorgent]