Dario Violi

De Wikipedia
Lombard Quell articol qì l'è scrivud in Lombard, cond l'ortografia Scriver Lombard.
Dario Violi

Consilier Rejonal de la Lombardia
In carica
Prencepe del mandad 27 marz 2013
Lejisladure X legislatura
Grup
parlamentar
Moviment 5 Stelle

Informazion jenerale
Partid politeg Moviment 5 Stelle
Titol de studi Laurea in scenze politege
Universitaa Universitaa de Pavia

Dario Violi (Costa Volpin, 4 maj del 1985) l'è un politeg italian, candidad a la presidenza de la Rejon Lombardia ind el 2018 per ol M5S.

Biografia[Modifega | modifica 'l sorgent]

Nassid ol 4 de maj del 1985 a Costa Volpin (Bg), a l'etaa de 19 agn l'è indait a viver a Pavia per studiar a l'universitaa. Dopo una esperienza de studi a Cardiff, al s'è lauread in Scenze Politege, per po speçalizar-s in Cooperazion Internazionala.

In seguet l'ha decidid de indar a Buenos Aires, indove al s'è ocupad de la creazion de un servizi per trovar de lavorar a la jent plœ povera de la citaa.

Tornad in Italia ind el 2009, l'è indait a abitar a Bergem, indove l'è anc'mò al dé d'incœ, insema a la so moier Laura e ai so do s'ciets. L'ha començad a lavorar come dipendent ind una azienda qe la se ocupa de formazion professionala e incentiv ai imprese.

Carrera politega[Modifega | modifica 'l sorgent]

Ind el 2011 al s'è iscriit al Moviment 5 Stell, e ind el 2013 l'è elejid consilier rejonal a Bergem, con 555 preferenze. In qesta lejisladura l'è nominad member de la comission Sanitaa e Politege Soçai, Ativitaa Produtive e Ocupazion, e a la fin anc de la comission speciala per ol Riorden di Autonomie.

Ind el 2018 l'è cernid cond una votazion online per rapresentar 'l moviment ai elezion rejonai, come candidad president, qe al perd.

Riferiments[Modifega | modifica 'l sorgent]