Ciciarada Wikipedia:Intrudüziun

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia
  • La servaress la ersiú in Lombart Oriental. Salüde e merci, --Clamengh 15:28, 22 macc 2007 (UTC)

Che pastrugn (repubblica, quarantott, babilonia, ratatuia, casott...)[modifica 'l sorgent]

E dove si parlerebbe questa lingua? A Viggiù o a San Rocco al Porto? A Sondrio o a Vizzolo Predabissi, a Sarnico o a Cantù, a Mantova o a Lonate Pozzolo? E i sacri testi, dove si trovano, negli archivi di Vienna, di Madrid o di Parigi o di Mornico Losana? Via, non scherziamo, questa roba non esiste! In Lombardia c'è una sola lingua, il milanese, con grammatica, sintassi, vocabolario e regole di pronuncia e una letteratura non vastissima, ma ampia, duratura nel tempo, con una storia e ricca di generi e di autori. Il resto, son fole, invenzioni estemporanee (scritto in italiano per farsi capire anche da chi el lumbaart, giustamente, non sa neanche dove stia di casa). Sempre pronto a ricredermi, se qualcuno mi esibisce le prove.--Yorick39 10:53, 17 Giü 2010 (UTC)

Compliment per i tò conoscenz de la geografia lombarda. --Eldomm 11:52, 17 Giü 2010 (UTC)
Facilmènt te lezarét gne mai chèsta rispòsta, ma te 'l völe dì estès: la Wikipedia l'è 'n progèt colaboratìf, semài che te pènset che 'na pàgina la nàghe mìa bé, te pödet curigìla, nisü te la 'mpedés. E semài che te g'hét dei döbe sö quàla varietà doprà e come fà a scrìer per fà le tò coresiù, alùra vàrda ché o sedenò mèt le tò domànde söl Grot.
Ciao, --Ninonino 11:55, 17 Giü 2010 (UTC)
PS: Fàt mìa cimbrà, la lmo:wiki l'è mìa piö chèla de quach agn fà.
PS2: Söndèn laùr però só decórde: chèsta pàgina la narès sistemàda, o alméno traducìda 'n LOCC o LOR.
Ma Yorick, el prublema 'sa l'è? La grafia, la norma,... o propi la lengua lumbarda? A bun cünt, benvegnüü a la Wikipedia Lumbarda. A l'è un pruget culaburativ, dunca la porta l'è verta per tücc quij che vören dà una man e metess a laurà--Insübrich 12:21, 17 Giü 2010 (UTC)
<pms>Al sòlit, "Please do not feed the trolls", com a consìa Jimbo Wales [1].</pms>
--Dragonòt 12:25, 17 Giü 2010 (UTC)
Eddai, senza i troll estivi, la vita che senso ha? Già mi stavo preoccupando della loro assenza... (P.S.: è incredibile come tu appaia sempre nel momento giusto, sono strabiliato) --Eldomm 12:28, 17 Giü 2010 (UTC)
<pms>Tranqui, Pietro, i-i passo pi ëd na vòta al di ...</pms> --Dragonòt 12:32, 17 Giü 2010 (UTC)

peccato solo che a Milano non ci siano più i milanesi e il milanese è scomparso... lo parli giusto tu Yorik, perchè sei del 39... ammesso che tu lo parli perchè scrivi in italiano...

mé digherès che l'à ciapàt ü scotù de sul, però l'à piöìt töta setimana... capése mia... --Aldedogn 22:53, 18 Giü 2010 (UTC)