Bozent

De Wikipedia
(Rimandad de Bozzent)
Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.

El Bozzent (Bozzente in Italian) a l'è on riaa de la Lombardia occidental longh 37 chilòmeter. El nass arent ad Appian e a Castelnoeuv, in Provincia de Còmm. In del sò cors l'è alimentaa de on mucc de affluent e 'l traversa i provincc de Còmm, Vares e Milan, anca se in certi part, vist che 'l gh'ha de passà per zònn molto abitaa, el scorr sòtta el nivell di strad e di cà. El Bozzent el finiss el pròppi cors a , indè l'entra in de l'Olòna, del qual l'è l'affluent pussee important (insema al Lura). Purtròpp l'è fess inquinaa.

Comun traversaa[Modifega | modifica 'l sorgent]

Affluent[Modifega | modifica 'l sorgent]

A hinn affluent del Bozzent i riaa Val de Mugg, Vaiadiga, Lambarin, Fòss di Val e Antiga. Inoltra en eren affluent, prima che 'l percors del Bozzent el fuss deviaa per evità di inondazion, anca el Cao (in Italian Gradeluso, Gradaluso o Bozzentino) e 'l Raboeu (Italian: Fontanile di Tradate).

Bibliografia[Modifega | modifica 'l sorgent]

  • Antonio Lecchi, Piano della separazione, inalveazione e sfogo de’ tre torrenti di Tradate, del Gardaluso e del Bozzente (con carta prima e dopo i lavori). A Sua Altezza Serenissima il Signor Duca di Modena (Ferdinando III, Duca d’Este), eccellentissimo amministratore del Governo e capitano generale della Lombardia Austriaca, Milan, 1762.
  • Storia dei tre torrenti - Bozzente, Gradeluso e Fontanile, Comun di Cislagh, 1986.

Vos correlaa[Modifega | modifica 'l sorgent]