Forz de polizia in Cechia

De Wikipedia
Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.

In Cechia, el servizzi de polizia l'è da da on poo de agenzii, la pussee importanta l'è la Policie České republiky.

Polizia[Modifega | modifica 'l sorgent]

La Policie la garantiss el respett general de la legg e l'investigazion di crimin ch'i van minga in de la giurisdizion di olter agenzii.

La gh'ha circa 40'500 impiegaa e l'è sotta el Ministeri d'Intern. L'è compartida in 14 dipartiment regionai, cont di division che lavoren a nivell statal.

Dogana[Modifega | modifica 'l sorgent]

La ministrazion dovanala de la Republega Ceca la controlla i confin de la Republega e de l'Union Europea. La combatt el sfros, la falsificazzion di ròbb e via inscì.

La gh'ha 14'500 agent e l'è sotta el Ministeri di Finanz. La protezion fisega del confin a l'è garantida, però, de 'n unità de la Polizia, la Polizia di Forestee.

Servizzi di Presom[Modifega | modifica 'l sorgent]

El Vězeňská služba České republiky el serviss a fà la guardia ai preson, e la controllà i tribunai, oltra a fa la scorta ai giudes e ai procurator. La fa anca i indagini per i crimin faa dent di preson.

La gh'ha 10'700 impiegaa e l'è sotta el Ministeri de la Giustizia.

Ispettoraa General di Forz de Sicurezza[Modifega | modifica 'l sorgent]

El Generální inspekce bezpečnostních sborů l'è la polizia che la fà i indagin per i crimin faa di polee. L'è direttament sottoposta al Prim Minister e la gh'ha 250 impiegaa.

Polizia municipala[Modifega | modifica 'l sorgent]

Tucc i comun de la Cechia, piscinitt e grand, pòden decid de avegh ona Polizia municipala (Městská policie o Obecní policie). La soa giurisdizion l'è limitada al comun che la partegn, se gh'è n'è minga di accord che disen diversament. Despess i comun pussee piscinitt dann a la Polizia di comun pussee grand l'utorizzazzion de lavorà in del sò territori.

L'è controllada del Sindegh o da on olter member del Consej Comunal.

Galleria di foto[Modifega | modifica 'l sorgent]