Ciciarada Categoria:Cumün de la Pruvincia de Nuara

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia

Vorrei dire solo che io i nomi in Lombardo li prendo da it.wiki. Non so se sono proprio così anche nella realtà (le grafie usate sono molto enigmatiche per me). Tra l'altro, non tutti i comuni novaresi lì hanno segnato il nome in lombardo, anche se tutte c'hanno quello piemontese (ma in provincia di Novara non si parlava questo famoso nuaresat?) e io non ho il coraggio di improvvisare i nomi in lombardo seguendo il mio istinto (Armeno si dice Armagn; io avrei scommesso in Armén). Dunque chiedo a chi può (magari un qualche novarese, mettendo che ci sia) di aiutarmi. Grazie. --Eldomm 15:12, 5 dic 2008 (UTC)

purtrop la it.wiki la dà precedenza a l'aministrazion pütost che a la lengua (e di völt quej che i scriven i san no che el piemont l'è no tüt de lengua piemuntesa...). Mi ghe sun staa un bel poo de völt a Nuara e pödi dit che i parlen istess 'me int el paves (pü o meno), e non piemuntes. Per i nom, se ghe n'è un quajdün che a cugness a te jüteroo. Per "Armagn"/"Armeno" el pö vess giüst perchè int el Nuares i gh'han la "terza vucala" che l'è tra "a" e "e", e quindi l'è pussibil che un quajdün el scriv "Armagn" e un quajdün d'alter "Armegn". Però (te diret ti...) gh'è anca el fat de la "gn" (per la qual a sun no sicür, quindi pödi no jütat). --Dakrismeno 15:23, 5 dic 2008 (UTC)
Eh, el sô ben che a Noara parlen lombard! Quell che disi l'è che pòdi minga vess segur di nòmm che scrivi e che, vist che gh'hoo nò di font per savè come l'è el dialett noaresat (nanca su Google gh'è quajcòss), pòdi nò scriv de tucc i comun noares. A bon cunt, grazie per l'aiutt. --Eldomm 16:11, 5 dic 2008 (UTC)