Archivi:Rheinland.svg

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia

Fail orginal(archivi in formad SVG, grandezza nominal 550 × 610 picsel, grandezza de l'archivi: 5 KByte)

Quell fail chì el ven de Wikimedia Commons e 'l po vesser doprad de alter proget. La descrizzion sora la soa pagina de descrizzion del fail l'è mostrada chì de sota.

Somari

Descrizzion
Deutsch: Das Wappen des Rheinlands
English: The coat of arms of the Rhineland
Español: El escudo de armas de Renania
Français : Les armoiries de la Rhénanie
Italiano: Lo stemma della Renania
Nederlands: Het wapen van het Rijnland
Polski: Herb Nadrenii.
Português: O brasão de armas da Renânia
Blazon: Vert, a bend wavy Argent.
Data
Sorgent
Autor Purodha and Jüppsche based of a free design (free under the provision of German Copyright law, see below)
Permess
(Doperà ancamò quell fail chì)

Design

Public domain Questo file è nel pubblico dominio secondo la legge sul copyright tedesca in quanto è parte di uno statuto, ordinanza, decreto ufficiale o sentenza (Amtliches Werk, opera ufficiale) emessa da un'autorità o corte tedesca (§ 5 Abs.1 UrhG).

dansk  Deutsch  English  español  Esperanto  français  italiano  Malti  Nederlands  polski  sicilianu  suomi  svenska  Tiếng Việt  македонски  русский  українська  বাংলা  日本語  中文(简体)  中文(繁體)  العربية  +/−

Sta imagine no la ga i requisiti par èssar sogeta a copyright e la xe quindi nel publico dominio, parché la xe fata interamente da informassion che xe de proprietà comune e no la contien gnente che possa farla deventar na opera originale.
Public domain

Quest'opera è nel pubblico dominio anche in tutti i Paesi e nelle aree in cui la durata del copyright è la vita dell'autore più 70 anni o meno.


Devi inserire anche un tag per il pubblico dominio relativo agli Stati Uniti per indicare perché quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti. Nota che in alcuni Paesi i termini del copyright durano più di 70 anni: in Messico 100, in Giamaica 95, in Colombia 80, in Guatemala e Samoa 75 anni. Questa immagine potrebbe non essere nel pubblico dominio in questi Paesi, che inoltre non applicano la regola della durata più breve. L'Honduras ha un termine generale di 75 anni, ma questo paese applica la regola della durata più breve.

 

Vectorization

Public domain Quest'opera chì l'è stada missa in del domini publich del so autor, Purodha Blissenbach. Questa norma chì la var in tut el mond.

In d'un quai paes chesschì el podarìss vesser minga permetud de la lensg. In del cas:
El/la Purodha Blissenbach el/la la sicura a chissessia el dirit de drovà quell lavorà chì per qualsessia fin, sota nissuna condizzion, condamench ch'a ghe sìen di condizzion imposte de la lensg.

Sta imagine la xe (o la xe stà rilassià) 'ntel publico dominio dal so autor, Purodha Blissenbach in tel progeto Wikimedia Commons. Sta norma la se àplica in tuto el mondo.

Nel caso in cui questo no sia mia legalmente possibile:
Purodha Blissenbach el ghe garantisse a chiunque l'utiliso de sta imagine par qualsiasi scopo, sensa nissuna condission, a meno che queste no le sia previste da le legi in vigore.

Source

w:pms:Creative Commons
atribuzzion spartiss con di alter persone a l'istessa manera.
Quell fail chì l'è concedud in licenza sota la licenza Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported Soggetto a disclaimer.
Te see liber:
  • de spartì con di alter persone – de copià, mandà in gir e trasmeter el lavorà
  • de organizzà de noeuv – de adatà el lavorà
Sota 'sti condizzion chì:
  • atribuzzion

Te gh'hee de fornì i sgiust credit, un conligament a la licenza e insegnà semai che ghe sien stad portad di cambiament. Te podet fall in una quaisevoeur manera rasgionevol, ma minga d'ona manera che la sugerissa che l'autor approva ti o la toa utilizazzion.

  • spartiss con di alter persone a l'istessa manera. – Se ti te mett insema messedand, te transformet, o te scrivet sgiò el material, te gh'hee de mandà in gir i tò contribuzzion sota la same or compatible licens come l'original.
Quest'eticheta chì, sora 'ldirit d'autor, l'è stada sgiontada a quell fail chì come part de l'atualizazzion de la licenza di proget Wikimedia.
GNU head A l'è permess de copià, spantega e/o portagh di cambiament a quell document chì conforma ai termin de la GNU Free Documentation License, Version 1.2 o i so version vegnud adrée missa foeura de la Free Software Foundation; con tucce i sezzion che poden vesser soggette a di cambiament, senza de test de covertina e senza de test de retrocovertina . Una copia de la licenza è dent in la sezion che 'l so titol a l'èTest de la GNU Free Documentation License. Soggetto a disclaimer.
Alter version

Image:Rheinland.png, ksh:Image:Rheinland.png, ksh:Image:Rheinland_40px.png,

Insegna

Sgionta una spiegazzion curta de cosa l'è che quell fail chì el rapresenta.

Element rapresentad in quell fail chì

representa

Cronologia de l'archivi

Schiscia in su un grup data/ora per vedè l'archivi com 'a l'è che l'era in quell moment là

Data/OraMiniaduraGrandezzaUtentComent
corent18:36, 26 oto 2008Miniadura de la version di 18:36, 26 oto 2008550 × 610 (5 KByte)Jüppsche~commonswiki
21:11, 11 nov 2007Miniadura de la version di 21:11, 11 nov 2007500 × 555 (30 KByte)Lokal ProfilFixed transparancy issue with the stream
00:40, 18 Lui 2007Miniadura de la version di 00:40, 18 Lui 2007500 × 555 (29 KByte)Purodha
23:02, 17 Lui 2007Miniadura de la version di 23:02, 17 Lui 2007500 × 555 (29 KByte)Purodha== Summary == {{Information| |Description=Coat of arms Rhineland (Germany) |Source= * This is a vectorized version of Image:Reinland.png made by Purodha Blissenbach using [http:www.inkscape.org/ Inkscape 0.44.1, built Sep 9 2006] *

Quell fail chì l'è doprad de la pagina chichinscì:

Utilizazzion global di fail