Justin Timberlake

De Wikipedia
Va a: navegá, truvá
Lumbard ucidental Quest articul chì l'è scrit in brianzöö, urtugrafia ünificada.
Justin Timberlake
Justintimberlake.jpg
Justin Timberlake ai Golden Globe in dal 2007
Nassuu/uda Justin Randall Timberlake
Flag of the United States.svg Memphis, Tennessee, U.S.A.
Nazionalitaa Flag of the United States.svg U.S.A.
Ocüpazion Atür, Cantant
Agn d'ativitaa 1996–present
Justin Timberlake in cuncert in Inghiltèra in dal 2004
Justin Timberlake in dal 2009 durant una sessiün da jogging
Justin Timberlake in Inghiltèra in dal 2007
Justin Timberlake in dal 2011

Justin Randall Timberlake (Memphis, Tennessee, U.S.A., 31 Genar dal 1981) l'è un cantautur e atur american.

Biugrafia[Mudifega | mudìfica 'l sorgènt]

1996-2002: Esordi cun gli 'N Sync[Mudifega | mudìfica 'l sorgènt]

In dal 1996 gli 'N Sync inisiàn la caréra in Europa e arrivan in di Stati Uniti in dal 1998 cun l'album da debutt, *NSYNC, publicò per la RCA, ca l'ha vendù 11 miliun da copi. In dal 1998 Timberlake l'ha debutò cum'é atür in dal film da Disney Channel, Model Behavior, e in dal stess ann l'ha partecipò insèma agli alter cumpunent dal grupp all'incisiun dal secund album, da gener nataliszi, intitolò Home for Christmas. Dopu la fort ròtura cun Lou Perman, ül grupp l'ha abandonà la RCA e l'ha firmà un cuntratt cun la Jive Records e l'ha publicò in dal mars dal 2000, No Strings Attached, disc che l'ha bissà ül success da vendit dal precedent. Ül quart e ultim album dal grupp l'è Celebrity, che l'ha utenù un discret success da vendit.

2002-2006: Justifield e la caréra d'atür[Mudifega | mudìfica 'l sorgènt]

In da l'agust dal 2002 l'ha presentò a gli MTV Video Music Awards ül sö prim singul, Like I Love You. La cansün l'ha ragiunt otim risultà da vendita aumentand la nuturietà internasiunal dal cantant. Dal disc l'è stò tratt cum'é singul ül not brano Cry Me a River, ca l'ha cunsacrò ül success dal cantant scaland i classifich mundiali; altra nota cansün e estrata da ca l'album chi l'é Rock Your Body, anch'èsa da fort impatt in di classifich da vendita. In dal 2003 in stò estratt anca i singul Señorita e I'm Lovin' It, utilisàda per la campagna publicitaria da McDonald's. L'ha anca cullaborò cun i Black Eyed Peas per ül not bran Where Is the Love?. In seguit al grand success dal sö esordi discugrafich in qualità da sulista, al s'è dedicà interament alla caréra d'atür. Tra i numerüs ròl interpretò, l'ha impersonà un giurnalista in dal thriller Edison City; alter film dal stess periud in Alpha Dog da Nick Cassavetes, Black Snake Moan da Craig Brewer e Southland Tales - Così finisce il mondo da Richard Kelly. A l'inisi dal 2005 l'è stà ciamà dal rapper Snoop Dogg per partecipà al singul Signs. L'ha anca culaborà una secunda volta cun i Black Eyed Peas in My Style, e l'ha lavurà cun Nelly in Work It.

2006-2008: FutureSex/LoveSounds[Mudifega | mudìfica 'l sorgènt]

In dal 2006 l'ha laùrà a la preparasiün dal sö second album, FutureSex/LoveSounds, in cumerch dal 12 setembar dal 2006 per l'eticheta discugrafica Jive. Tra i prudutür a spican Timbaland, Danja, Will.i.am e Rick Rubin.

2008-2012: Atività da prudutür e alter film[Mudifega | mudìfica 'l sorgènt]

In dal 2008 l'è stò tra i prudutür da l'album da Madonna Hard Candy, e l'ha partecipò anca a l'incisiun dal singul da lancc dal disc, 4 Minutes, e l'ha cantò anca cün Timbaland. L'ha pruseguì anca la caréra d'atür cun la cumédia da Mike Myers Love Guru, cun Jessica Alba, e cun ül dramma da Mike Meredith The Open Road. In dal nuvembar dal 2008 l'ha girò un video parodia da la cansün Single Ladies (Put a Ring on It) da Beyoncé trasmetüda dal Saturday Night Live. A fin 2008 l'ha cullaburò cun Rihanna in dal singul Rehab, e a inisi 2009 cun Ciara in Love Sex Magic. L'ha dopu cullaburò anca cun T.I. in dal singul Dead and Gone, ca l'ha ragiùnt ül secund post da la Billboard Hot 100. Ül 21 d'april dal 2009 l'ha esurdì su MTV la serie da reality show The Phone e Timberlake l'é ül produtür esecutiv. In dal 2009 l'ha partecipò, in di vesti da prudutür, ai album Echo da Leona Lewis, Outta Here da Esmée Denters e Rated R da Rihanna. In dal 2010 l'è stada publicada la prima racòlta da remix dal cantant, Essential Mixes. In cal periùd chi l'ha recitò in diversi film: The Social Network, regia da David Fincher, Amici di letto (Friends with Benefits), regia da Will Gluck, Bad Teacher - Una cattiva maestra (Bad Teacher), regia da Jake Kasdan e In Time, regia da Andrew Niccol.

Vita Privada[Mudifega | mudìfica 'l sorgènt]

L'é stò fidansò cun Britney Spears, Cameron Diaz e cun Jessica Biel che l'é diventada la spusa in da l'utubar dal 2012 a Fasano, in Puglia. L'é stò vist anca in cumpagnia di cantant Fergie e Rihanna, la balerina Jenna Dewan, e le attriss Alyssa Milano, Scarlett Johanson e Mila Kunis.

Discugrafia[Mudifega | mudìfica 'l sorgènt]

Cün gli 'N Sync[Mudifega | mudìfica 'l sorgènt]

Da Sulista[Mudifega | mudìfica 'l sorgènt]

Filmugrafia[Mudifega | mudìfica 'l sorgènt]