Archivi:IMG 5465 - Milano - Duomo - Confessionale - Foto Giovanni Dall'Orto 17-feb-2007.jpg

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia

Fail orginal(1 226 × 1 574 picsel, dimension : 1,64 MByte, sort MIME: image/jpeg)

Quell fail chì el ven de Wikimedia Commons e 'l po vesser doprad de alter proget. La descrizzion sora la soa pagina de descrizzion del fail l'è mostrada chì de sota.

Somari

  • Italiano: Confessionale nel Duomo di Milano. Foto di Giovanni Dall'Orto, 17-2-2007. Si noti come il confessionale, creato in epoca controriformistica per separare fisicamente con una barriera il confessore e la fedele (lo scopo era dimostrare nei fatti l'inconsistenza delle accuse di molestie sessuali, capisaldo della propaganda anticattolica della Riforma protestante) sia oggi, con una mutata sensibilità sociale e religiosa, diventato una barriera sgradita. Il giovane che si sta confessando qui ha adottato una posizione decisamente scomoda pur di vedere in volto il sacerdote con cui sta parlando. Da parte sua il sacerdote tiene, ovviamente, la tendina aperta e non chiusa.
  • English: A confession box in Milan's Cathedral (Duomo). Picture by Giovanni Dall'Orto, February 17 2007.

Licenza

© El titolar del dirit d'autor de quell fail chì, el permet a chissessia de drovall per qualsessia fin, basta che el sia cità l'autor. A inn permetud la distribuzzion, i opere derivade, l'uso comercial e na quaiservoeur altra utilizazzion.

Insegna

Sgionta una spiegazzion curta de cosa l'è che quell fail chì el rapresenta.

Element rapresentad in quell fail chì

representa

Cronologia de l'archivi

Schiscia in su un grup data/ora per vedè l'archivi com 'a l'è che l'era in quell moment là

Data/OraMiniaduraGrandezzaUtentComent
corent15:22, 9 Mrz 2007Miniadura de la version di 15:22, 9 Mrz 20071 226 × 1 574 (1,64 MByte)G.dallorto== Description == * {{it|Confessionale nel Duomo di Milano. Foto di Giovanni Dall'Orto, 17-2-2007.}} * {{en|A confession box in Milan's Cathedral (Duomo). Picture by Giovanni Dall'Orto, February 17

Quell fail chì l'è doprad de la pagina chichinscì:

Metadat