Ciciarada Utent:Dans

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia

Benvegnüü a la wiki Lumbarda!|Benvegnuu a la wiki Lombarda![modifica 'l sorgent]

Benvegnüü a la wiki Lumbarda!|Benvegnuu a la wiki Lombarda! --Insübrich 21:35, 16 feb 2009 (UTC)

te salüde Dans e ben riàt sö la LMO. Só bergamsch compàgn de té e se te ócor öna mà domanda pör che,se pöde,te öte ontéra.

te dighe söbet ü laursì: dovra mia la prima persona perchè l'è mi consideràt enciclopèdich, perciò la "lèngua che m'parla Bèrghem l'è 'l Bergamàsch" l'è mèi che l' diènte "la lèngua che s'parla a Bèrghem l'è ol Bergamàsch".

se te dóvret la grafèa del Dücàt magare m' se cognòs. --Aldedogn 14:47, 27 feb 2009 (UTC)


Benvegnuu anca de part mia! Te rengrazi per avè faa ona traduzion de l'articol Bergamasc, come primm articol l'è pròpri minga maa! Speremm che te vaghet innanz inscì, in questa bella manera! S'ciao, se vedom! --Eldomm 19:59, 28 feb 2009 (UTC)

Benvegnüü anca de mí! Pòdi ciamàt la tua lengua mader? Te salüdi e benvegnüü ancamò! :-) --Mondschein 22:20, 2 mrz 2009 (UTC)

Grassie a töcc amò :)--Dans 22:25, 2 mrz 2009 (UTC)
De nagot, e la tua lengua mader l'è qual è? :-) --Mondschein 22:31, 2 mrz 2009 (UTC)
chèsta che :D e chèsta che l'è la lèngua di mé nóni.. :)--Dans 22:36, 2 mrz 2009 (UTC)

Ol Giani! Cóme l'è picèn ol mónt![modifica 'l sorgent]

Ol Pisù l'è pròpe ü mé amìs, l'ó ést pò a énerdé al Dücàt. Ghe l'ére dicc pò a lü de scrìf sö la wiki ma l' gh'à mia 'l compüter. L' sarà contèt de saì che ü sò scolaro l' se dà de fà sö la Lmo. Se ü venerdé te gh'ét óia de fà ü salt, te cognòse óntera e adès amò piö de prima se te ócor öna mà... fat mia di problemi a domandà. Ps: faga mia caso a cóme scrie mé; cognòse la graféa del Dücat ma preferèse dovrà öna graféa semplificada. Te salüde. --Aldedogn 23:46, 28 feb 2009 (UTC)

Paginn dubi[modifica 'l sorgent]

vuleva ringraziàt per el template che t'hee fat per fà i paginn dubi, propi un bel laurà --Dakrismeno 10:58, 2 mrz 2009 (UTC)!

Usti se hinn bej 'sti paginn dubi. Brau! --Insübrich 12:14, 2 mrz 2009 (UTC)
hoo vist ins el grott t'hee ciamaa per i paginn dubi. Una manera per truànn 'na quajvöna l'è vardà a la lista de quela pagina chì, indè che gh'henn tüt i paginn ch'i dröven el Template "AltriDialetti" e donca i henn scriüü in püssee d'una variant. Salüd. --Dakrismeno 13:03, 2 mrz 2009 (UTC)
Perfèt. Grassie a töcc :)--Dans 13:07, 2 mrz 2009 (UTC)
Sì, el redirect el sariss mej, per evità de fà tüt du volt. Mì j'hoo fat tüt du perchè l'era un mezz esperiment, e vureva no ris'cià de fà di capelad..--Dakrismeno 14:02, 2 mrz 2009 (UTC)
e vist che che el milanes l'è una variant del lumbard ucidental, mì diriss de avègh i paginn in milanes dumà se i henn scriüü in urtugrafia classega, e met quej sciüü in grafia ünificada cume part del LOCC. --Dakrismeno 14:17, 2 mrz 2009 (UTC)

Template:CASSETTO[modifica 'l sorgent]

Ti ho preparato una risposta nel nostro spazio di discussione. --Tèstaquêdra 19:14, 2 mrz 2009 (UTC)

eml:Template:CASSETTO[modifica 'l sorgent]

Ciao. Innanzitutto devi copiare e modificare opportunamente alcuni modelli (Template:CASSETTO, Template:FINE_CASSETTO e Template:Variant). In realtà FINE_CASSETTO è solo un e Variant serve a far vedere una bella figurina e può essere usato anche da solo; mentre trasferisci il sistema dei cassetti potresti anche escluderlo in prima battuta. Poi ti serve la parte javascript che fa tutto il lavoro sporco, e che si trova in MediaWiki:Common.js; in particolare la funzione che controlla i codici di dialetto si chiama faNaScatlaDaTastein. Infine, rammento che il sistema è altamente carente perché non funziona bene con l'indice generale e svariate altre cose: una gestione multilingue di un wiki si può fare veramente bene solo se c'è un supporto nel software mediawiki, e questo sembra essere l'ultimo dei pensieri dei grandi capi. --Tèstaquêdra 19:10, 2 mar 2009 (UTC)

ho visto che hai annullato la mia modifica alla pagina bergamàsch relativa al de vulgari. tu presenti una pagina che deve raccontare al mondo il bergamasco e presenti una citazione niente popo di meno che di Dante che sostanzialmente dice che il bergamasco fa schifo e che lo deridevano già nel 1200. se conosci la situazione bergamsca sai che ogni giorno noi lottiamo contro il pregiudizio di chi considera ancora adesso il bergamasco rozzo e volgare o per lo meno inutile e lo riduce a pòta alura pòta alura. io credo che questa affermazione di Dante vada contestualizzata e sopratutto deponteziata senò è come darsi la zappa sui piedi da soli. infatti se noi le diamo visibilità senza contestualizzarla rischiamo di dar credibilità a una tale affermazione dandoci la zappa sui piedi.Ciao.--Aldedogn 23:58, 2 mrz 2009 (UTC)

La questione non è proprio così com'è stata posta: Dante, in un periodo in cui non si sapeva se scrivere in volgare o in latino, e con che volgare si dovesse scrivere, fece una critica a coloro i quali intendevano porre il proprio idioma al di sopra degli altri: la soluzione, secondo lui, era di prendere a modello la lingua usata nei componimenti poetici più belli come quelli Bolognesi, Siciliani e di alcuni Toscani, tra cui lui (non era molto modesto, ma aveva ragione): -- Eldomm 15:30, 3 mrz 2009 (UTC)

Gràsie a té che te g'hét tiràt fò chèsto metacasèt che 'l g'ha semplificàt mìa màl le ròbe. --Ninonino 16:00, 3 mrz 2009 (UTC)

Mi puoi sistemare la pagina Caruna con i bei template che hai usato per brembate? Volevo scrivere la versione in bergamsco e lasciare quelle milanese. te salüde e grasie.--Aldedogn 16:19, 3 mrz 2009 (UTC)


Paginn di agn[modifica 'l sorgent]

Per piasè,met minga in scancelaziun i paginn di agn e di dì vist che poden servì e di wikipedi piscininn gh'i hann anca se hinn vöj --Insübrich 16:52, 4 mrz 2009 (UTC)

Camùn ????[modifica 'l sorgent]

L'èl chè al camùn??? Faccio presente che nei dialetti camuni - dialécc dela Al Camonega il temine "camùn", così come i localtivi per gli abitanti, non esistono. Il (dialetto) camuno si traduce pertanto dialèt o dialèt dela Al Camonega (più correttamente è meglio usare il plurale), e non camùn che è una mezza italianizzazione. Allo stesso modo gli abitanti dei vari paesi sono descritti con la perifrasi "quelli di ..." (es: chei de Sònec, "quelli di Sonico". Sonichesi è intraducibile.) Qualcuno può sistemare il template? Grazie! Lord Hidelan Ariidìs 16:50, 4 mrz 2009 (UTC)

Grazie! Se ti sembra troppo lungo magari basta scrive anche solo Al Camonega sottointendendo dialecc... bah! Ciao e buon lavoro Lord Hidelan Ariidìs 16:58, 4 mrz 2009 (UTC)
Adesso vedo. Già che ci sei, tu potresti farci avere una buona descrizione dei dialetti camuni, proprio in quella pagina ? O un riferimento, se esiste, ad eventuali codificazioni? Grazie, ciao!--Dans 17:00, 4 mrz 2009 (UTC)

Probléma di tabèle in del metacasèt[modifica 'l sorgent]

Ciao Dans, g'hó pröàt amò 'n pó a ardà se tràe 'na sulusiù al probléma de le tabèle. G'hó póra però che sóm dré a pèrder el nòst tép. Te spiéghe perchè. Dàto che 'l nòm metacaixa l'è 'n nòm català, sò nat a éder sö la http://ca.wikipedia.org/wiki/Plantilla:Metacaixa se gh'éra dèle 'nformasiù sö l'argomènt. Bé, 'na ròba che m'è saltàt fò sübit l'è che l'è 'na Plantilla pensada per a usar-la en l'espai de noms Viquipèdia, Ajuda, Usuaris i Portals. Es prega no usar-la en els articles i en les categories.
Gh'è scriìt che se préga de mìa dopràla per i artìcoi e 'ndèle categorìe. Adès, mé 'l só mìa se chèsto 'l vàles per töte le wiki (en fransés però el gh'è scriìt apò a lé 'l stés laùr) ma a quànto par gh'è dèle limitasiù sö l'ütilizasiù de chèsti metacasècc. Sarès en pecàt perchè per nóter i vignìa pròpe ütii. Té che 'n pènset? Ciao, --Ninonino 10:10, 5 mrz 2009 (UTC)

Mi sa che l'è pròpe isè. Pöderèss:
  • töl fò i tabele - gh'ò ést che i emilià i gh'a l'istess probléma col lùr sistéma - d'i articòi 'ndo che i pödi fà sensa
  • turnà al sistema de prima per i articòi coi tabèle (rediressiù tra i pagine in dialèt divers)

--Dans 10:22, 5 mrz 2009 (UTC)

El prublema al gh'è anca se per fà i tabel se dupra un quaj template aposta?--Insübrich 10:54, 5 mrz 2009 (UTC)
Cioè? --Ninonino 10:58, 5 mrz 2009 (UTC)
In di alter wikipedi de solit dupren di template per fà i tabel, 'me el template prettytable o alter. Magara cunt un template al gh'è pü el prublema di tabel --Insübrich 11:05, 5 mrz 2009 (UTC)
Valarès la péna de pröà. En pràtica che se g'harès de fà per fà 'n tèst? Fórse nà söndèna wiki che la dopèra chèsti template e pröà söndèna pàgina (sènsa salvà). --Ninonino 11:32, 5 mrz 2009 (UTC)
Impurtà un template aposta (magara el prettytable al gh'è giamò o un alter e fà chì una pröa --Insübrich 11:33, 5 mrz 2009 (UTC)
G'hó edèa che l'è mìa 'na stràda percurìbil. El prettytable l'è 'n template deprecàt, al sò pòst i dis de doperà el wikitable ma le tabèle de le consonàcc e de le vocài del artìcol söl Bresà i è zamò fàde col template wikitable e le funsiùna mìa... :-( --Ninonino 12:07, 5 mrz 2009 (UTC)
Gh'ò sostituìt i tabèle di vocài e consonàncc con di imàgene d'istesse tabèle. A l'serà mìa la solussiù la püssé eleganta, ma la fonsióna.. :)--Dans 12:18, 5 mrz 2009 (UTC)
G'hó ést. L'ìe pensàda a mé chèla lé, però l'ìe mitìda 'n bànda perchè la sarès 'na menàda de mudificà quan che ocór. Però 'ntàt che troóm 'na sulusiù, va bé isé. --Ninonino 12:24, 5 mrz 2009 (UTC)
@l Ninonino: eh... al soo minga perchè me 'n intendi minga de tabel
Che me scüsen, culega de la Wikilombarda, ma perchè podum minga druà la tabela "Pretty Tablöe"? Int i olter Wiki la fünziuna de bun... --Mondschein 18:50, 5 mrz 2009 (UTC) PS Dans: pürtrop int la table de'l Lündesdí 'l gh'era un erur de batüda che adess huu curegiü in sü la pagina de discüssiun...

Disambiguation[modifica 'l sorgent]

Varda la vus "Tirol (ciariment)"

Öna domanda[modifica 'l sorgent]

Me par che l' tò bergamàsch l' sìes 'mpó milanés (pussé, giamò, negòt invece di negót ecc). pensa mia mal, l'è mia ü problema, só adóma curiùs de saì se te sét de sità o magare di bande de l'isola o de Treì. Te salüde. --Aldedogn 23:54, 6 mrz 2009 (UTC)

No, sò de sità, domà che quand ch'a m'parlà in discussiù sò mìa dré a cuntrulà töcc i paròle sul dizionare.. e alura a l'par che me parle milanes :) --Dans 16:57, 7 mrz 2009 (UTC)
Se te fà piasér, mia sèmper, de tat 'n tat, próe a dat 'mpó de sugerimèncc, mia dóma coresiù sö la gramatica del Dücàt, ma pròpe manére de dì e laùr del gèner. mè pènse che ü difèt del Dücàt l'è che 'l te 'nsègna la grafèa (complicada) ma mia che i te faghe dì öna paròla! Öle mia fa 'l maèstr, l'è dóma che ghe só pasàt a mé a l'étà di 15 agn, quando l'ó mocada de scoltà chèi che i mé disia de mia parlà bergamàsch perchè sedenò fàe i erùr a scöla e ó tacàt a parlàl. Öpör tróa ergü che l' la parla bé, scóltel bé e parla de spès con lü, ma pènsa mia che per iscrìf bergamàsch te gh'ét de dovrà sèmper ol disionare. Anse come disìel ol maestro kipling strèpa vià l'introdusiù e mé te dighe böta vià pò 'l libér e và tra la zèt a parlàl. te salüde. --Aldedogn 23:39, 7 mrz 2009 (UTC)
Segùr, me gh'avrèss de rengrasiarte tàcc se te te gh'à òia de sùgerirme ergòt :). Te me i scrìe che? Grasie! :)--Dans 06:25, 8 mrz 2009 (UTC)

Me ghe próe[modifica 'l sorgent]

decórde alura ògne tat te scrie ché sóta ergóta che spére l' pöde dat öna mà. --Aldedogn 23:54, 8 mrz 2009 (UTC)

Te spète :) --Dans 23:57, 8 mrz 2009 (UTC)
"Arda che i gh'è giamò (zamò) Template:Desambiguassiú, Template:Desambiguazziú, Template:Desambiguació. (M') Gh'averèss (avrèss) de tégnen (tègnen) domà ü, en ('n) Milclass, e butà (bötà) vià i ótri (óter)".
"A pòst col Mela e sèt :D Lanùr.. a l'serà mìa Onore? me recòrde piö"
"(M' sè) a pòst col Méla e sèt :D Lanùr.. a l'serà/è mìa Onore? me (se) rerde piö"

Te salüde --Aldedogn 15:05, 2 apr 2009 (UTC)

Grasie come sèmper, me te spète amò :)--Dans 18:26, 2 apr 2009 (UTC)

Ön'ótra domanda[modifica 'l sorgent]

Ó ést ol templàt di cümü de la bergamasca. L' mé piàs ma ölìe saì se gh'è de cambià ü nòm l'è mia che dòpo gh'è de cambià töte i pagine? Te fó ün esèmpe: Canonica d'Adda me digherès Canònega, söl vocabulare l'è isé, ma i me dis che chi del pòst i dis Calònega co la L e l'è per chèsto che l'ó gnamò scrìcc cóme paìs. Te salüde. --Aldedogn 23:54, 8 mrz 2009 (UTC)

L'è mìa ü problèma, gh'à domà de cambià Canònega-->Calònega sö la pàgina del template e l'va a cambiàs in töcc i pàgine. A l'sèert pròpe a chèst! :)--Dans 23:58, 8 mrz 2009 (UTC)

Pensàe de domandàt de fàm ü templàt stès de chèi bergamàsch/milanés o ün ótra diavoleria 'nformàdega del gèner per sistemà la questiù ortograféa del Dücàt e del Dücàt semplificada. Esèmpe Capizzone: per ol Dücàt l'è Capissù per mé l'è Capisù. 'nvéce da fà dò pagine ne basterès öna 'ndóe la zét la ria sia che la sirche Capissù (chèi che i à stödiàt al Dücàt) sia che la sirche Capisù (chèi che i à mia stödiàt e i strambi compàgn de mé) Te salüde. --Aldedogn 23:55, 8 mrz 2009 (UTC)

Me pènse ch'a l'vé föra tròpi laùr s'a m'fà di pàgine per töcc i varietà di dialècc. Mej che cóme nòm di cümü a m'tègne i nòm atestati del Ducàt. Pò l'è domà che te fàe ü redirect Capisù-->Capissù: drent a la pàgina vöda de Capisù te te scrìf: #REDIRECT[[Capissù]] ;) --Dans 00:03, 9 mrz 2009 (UTC)

Decórde però ó facc ol contrare Capisù e #REDIRECTCapisù. Me par piö belfà per töcc ... ducatisti e non... --Aldedogn 23:55, 9 mrz 2009 (UTC)

Ciao Dans. Non so se hai notato, ma ho cambiato alcune cosette negli articoli sui mesi. Ho tolto la linguetta relativa ai dialetti camuni negli articoli in cui non c'era nessun testo in dialetto camuno, sennò visualizzava un riquadro vuoto o addirittura in qualche caso interpretava male il template e si vedeva il codice dello stesso invece che il testo. Poi ho cambiato la selezione di default. Io penso che come criterio dovremmo impostare di visualizzare l'articolo nel dialetto in cui l'articolo è fatto meglio. Faccio un esempio: se l'articolo su Bergamo esiste in milanese e bergamasco, ma in bergamasco fossero due parole e in milanese un articolo bello completo, io sono dell'idea che si dovrebbe mettere il milanese come visualizzato di default, indipendentemente dal fatto che bergamo sarebbe più logico visualizzarlo in bergamasco, ecc. ecc. Mi sono spiegato? la precedenza all'articolo più completo, a parità di qualità, precedenza al dialetto più attinente (ad esempio: bergamasco per Bergamo) e poi precedenza al dialetto più prestigioso. Tu cosa ne pensi? --Ninonino 15:08, 9 mrz 2009 (UTC) PS: forse sarebbe meglio spostare la discussione sul grott per parlarne tutti insieme?

Correzioni template[modifica 'l sorgent]

te le do una per volta anche perchè di molti non sono ancora sicuro neanch'io. per ora ti segnalo solo Capriàt che dovrebbe diventare Cavriàt con la R. ciao.--Aldedogn 17:10, 10 mrz 2009 (UTC)

I confirm that I've asked to usurp the name "Dans" on other Wikis, in order to use it as SUL user name. Thanks in advance. ----Dans 23:06, 10 mrz 2009 (UTC)

request for usurpation on Meta[modifica 'l sorgent]

Hi Dans, mk.wiki has active bureaucrats, so please contact with local bureaucrats. Leinad 18:51, 11 mrz 2009 (UTC)

your usurpation request on nl.wikipedia[modifica 'l sorgent]

Ciao Dans, your request at nl.wiki has been done ([1]). nl:User:Dans is now yours. Niels 19:01, 11 mrz 2009 (UTC)

your request on mk.wiki[modifica 'l sorgent]

Hello Dans, your request on mk.wiki has been done. Misos 09:52, 12 mrz 2009 (UTC)

Nessun intento polemico da parte tua[modifica 'l sorgent]

Lo so bene, non parlavo di te, ma piuttosto di altri. Non so se hai avuto modo di vedere come ci siamo massacrati sulle questioni del nome dell'Alto Adige, sulla legittimità di una pagina di un convegno a Biella, sull'europeicità della Turchia... non mi piacciono tanto come discussioni, visto che favoriscono l'astio e distolgono dai veri bisogni del sito. Comunque grazie per la tua moderazione (Oltre che per i tuoi ottimi contributi), c'è sempre bisogno di gente come te. Ciao. --Eldomm 14:26, 12 mrz 2009 (UTC)

Template BG[modifica 'l sorgent]

Sto piano piano apportando correzioni al template comuni di bergamo però i è venuto un dubbio. vorrei sapere se tu hai attinto a qualche fonte particolare perchè magari io correggo e tu sei a conscenza di qualche fonte che io non conosco, quindi prima di farlo vorrei essere sicuro.

inoltre una curiosità: c'è un mio amico di Dossena che sostiene che Stabello non si chiama Stabèl come dicono tutti ma che il vero nome corretto è Stàbel. Mi chiedevo se in zona tu hai qualche parente o amico che possa confermare, la mia mitica zia in questo caso non mi sa aiutare. Alla sua epoca Poscante faceva comune a sé e Stabello era già terra straniera! Ciao e grazie. --Aldedogn 23:55, 16 mrz 2009 (UTC)


Cià chì come se scriv[modifica 'l sorgent]

Wikipedia:Cumə marcá ul dialett e l'urtugrafía chə sə dövra = Wikipedia:Come marcà el dialett e l'ortografia che se dopra.

Ma perchè te voeuret scriv i titoj in Milanes? Per mi te pòdet scrivej in Bergamasch. S'ciao. --Eldomm 22:14, 23 mrz 2009 (UTC)

pagina desblucada. Ma dopu la blochi anmò per sicüreza --Insübrich 22:52, 23 mrz 2009 (UTC)

Magara che vör un poo de temp per fà el giurnament --Insübrich 22:59, 23 mrz 2009 (UTC)
A voo anca mì a durmì --Insübrich 23:00, 23 mrz 2009 (UTC)
Eh.. amen, vedarem duman (che pöö mì vedi anmò quel vecc) --Insübrich 23:02, 23 mrz 2009 (UTC)
eh.. fursi a l'è inscì --Insübrich 21:16, 24 mrz 2009 (UTC)

Buongiorno, e bon laurá. Ghu vist che t'é ampliaa 'i aticui süla Tünisia. Mì ghò daj el mé ajutt, ma sun mings reghistràà. Sarés pusìbil apmliaa un cicinìn i doo articui? (Tünis e Abdelmajid Lakhal)?

Ta rengràsi tantisim

Rei Momo (It.Wiki)

193.58.223.72 09:11, 24 mrz 2009 (UTC)

Paginn de scancelà[modifica 'l sorgent]

Te miss a un poo de paginn la bueta "scancelà", però despess al gh'è minga sü el mutif, dunca a capissi minga perchè sarien de scancelà (di völt la questiun a l'è ciara, ma minga semper) --Insübrich 09:48, 24 mrz 2009 (UTC)

figüress :) --Insübrich 21:16, 24 mrz 2009 (UTC)

Come l'è che foo a voltà i nòmm di comun de l'Italian al Lombard? --Eldomm 21:20, 24 mrz 2009 (UTC)

in general, per tücc i cumün padan, chì se tröen di list cun sü i nom giüst http://www.laliberacompagnia.org/Toponomastica.php --Insübrich 21:26, 24 mrz 2009 (UTC)
Sì, l'è de lì che ciappi i nòmm in Lombard. De quel sit però el me pias nò la denominazion padan per i vari lengov regionaj (come se fussen tutt ona solla lengua) e l'ortografia che òa vegn doprada. L'è per quest che dopri l'ortografia milanesa per i comun insubrigh. ma la mia domanda l'eva on'altra: me domandi come se faga a modificà el template. --Eldomm 21:30, 24 mrz 2009 (UTC)
Grazie mille! --Eldomm 21:35, 24 mrz 2009 (UTC)
On'ultima domanda: come se fa a caregà i template di alter provincc lombard? --Eldomm 22:01, 24 mrz 2009 (UTC)

Uè, e l'ura, cume ta stèt? Sculta, g'hu cercà de mett un quaicòss in pü sü l'artìcoll. Sa podarèss mia tirà via el cartell in giàld?, tutto bene?

Ta rengràsi

Rei Momo 193.58.223.72 09:31, 27 mrz 2009 (UTC)

A post. --Dans 18:21, 27 mrz 2009 (UTC)

méla e sèt[modifica 'l sorgent]

se 'ntènt ol 1700 mia ol 1007. te salüde.--Aldedogn 21:43, 30 mrz 2009 (UTC)


Scusa ma non riesco a capire che paese sia Lanùr che è elencato nel template dei comuni di bergamo. ciao e grazie. --Aldedogn 22:48, 31 mrz 2009 (UTC)

Sé, gh'ét resú té söl vocabolare i dis che l'è Onore. Düminica ède ü mé amìs de e ghe domande pò a lü. Te salüde. --Aldedogn 15:02, 2 apr 2009 (UTC)

Indicassiù variant/lengua[modifica 'l sorgent]

>Dragonòt, te pöderèss giöntà l'indicassiù del dialèt/variànt dövràt in di artìcoi di cümü che te fé sö, per piasé? Grasie

Preferisco di no. Io parlo e scrivo lombardo come un francese può parlare e scrivere l'"italiano": non si può dire se parla l'italiano di Benigni o quello di Mancino. Il mio testo di riferimento è la "Grammatica" della regione Lombardia. --Dragonòt 07:07, 6 apr 2009 (UTC)
>Capisco. Però penso che andrebbe comunque "incasellato" in qualche modo ...
Non è necessario, anzi potrebbe essere superfluo ed inutile. Tra i principi di Wikipedia si trova: "contributors of a same language edition may use different dialects ... These differences may lead to some conflicts over spelling differences", proprio nella pagina en:Wikipedia. Nessuno sulla wikipedia inglese pensa ad incasellarsi nel "british" se scrive "petrol" oppure nell'"american" se scrive "gaz" o "gazoline". --Dragonòt 07:53, 7 apr 2009 (UTC)
"Gaz" o "Gazoline"? :-D--Mondschein 19:49, 7 apr 2009 (UTC)

SUL on no-wp[modifica 'l sorgent]

I have renamed the old user, the name is now available for you. Haros 19:27, 19 apr 2009 (UTC)

La Bregógna[modifica 'l sorgent]

In bergamàsch töcc i nòm di seriöle che i fenès in A i è feminìi, perciò la Bregògna mia ol Bregògna. Se te ghe fèt caso i bergamàsch i dis pò 'n italià "la Mórla"... fò che chèi che gh'è sö 'n di üfici tecnici del cümü! Te salüde.--Aldedogn 21:56, 19 apr 2009 (UTC)

Grasie, gh'avì mìa pensà!--Dans 22:12, 19 apr 2009 (UTC)

"Alla lunga siamo tutti morti". Non l'hai detto tu, citando il Keynes?

Coda di paglia? :-D Poi, non tirare dentro l'Eldomm, che lui non c'entra con le nostre discussioni. Guarda, non ho ne tempo ne voglia di entrare in discussioni senza fine. Sono qui per scirvere articoli, non per discutere. A buion conto, leggiti un po cosa dice il Keynes, guardati un po quante misure socialisiche, se non socialiste anche uno stato piuttosto capitalistico come gli USA hanno, e poi trai le tue conclusioni. Il capitalismo mondiale è crollato nel 1929: senza le misure socialistiche (ancora in vigore) de l'FDR, gli USA sarebbero un paese del terzo mondo. Guardati anche cosa sta accadendo oggi nel campo mondiale dell'economia. --Mondschein 18:48, 23 apr 2009 (UTC)
Per piasè, a vöri minga fà el rumpibal, ma a l'è mej che desmetii de tacà lit in cuntinuaziun. Anca se mì a sun minga inscì "fiscal" cume alter aministradur o gent de l'ann passaa, ve regordi de duprà minga la wiki 'me un forum. E ve disi anca - per piasè - de andà un poo püssee d'acordi, vist che chì sem in poch e gh'em de laurà insema per fà vegnì bela la nostra wiki. A bun cünt:
Hoo scriüü chì perchè a l'è l'ültima pagina ch'hoo legiüda
Mondschein, i tò teurij del capitalism-sucialism-... a hinn teurij tò :P --Insübrich 19:37, 23 apr 2009 (UTC)
Sì, fasii ben a parlà :), ma pensavi che per i questiun d'ecunumia a l'è mej duprà la mail. --Insübrich 07:18, 24 apr 2009 (UTC)
Ups... Ho postato sulla mia pagina invece che qua. Allora, tu pensi che le mie teorie sul Keynes e sul capitalismo siano eterodosse, ed io penso che non lo siano; e io penso che molto di ciò che tu scrivi è eterodosso, e tu magari non lo pensi. Penso rimarremo della nostra opinione, comunque se vuoi sono disposto a spiegare in dettaglio quello che ho imparato all'universtità su capitalismo (puro) = alla lunga il mercato si regola da solo SENZA intervento del governo / Keynes = alla lunga siamo tutti morti, cioè intervento del governo è necessario, più FDR, misure socilaistiche negli USA, etc. per email: se vai sul mio profile c'è il link al mio blog e sulla prima pagina del mio blog a destra c'è il mio indiritzzo email. Scrivimi se ne hai voglia.
Capisco che tu non scherzi ma neanch'io scherzo.
Riguardo le conoscenze dell'inglese: non credevo di essere stato arrogante nel chiedere, ma grazie per la risposta. PS Sembra che tu conosca l'inglese perfettamente, secondo la descrizione del C2. --Mondschein 18:34, 24 apr 2009 (UTC)
'Sti teurij chì a hinn tüsscoss ma minga di teurij eterudoss (almen in de la sucialista italia ma'l me par che l'è inscì anca in general) --Insübrich 20:00, 24 apr 2009 (UTC)

È vero avevi risposto alla domanda sulle conoscenze dell'inlgese: non me n'ero accorto perchè purtroppo non so cosa voglai dire "C2" (e purtroppo non so cosa voglia dire lelsts 8.0, parimenti). Ribadisco che io comunque sono qui per scrivere articoli, non per discutere. L'Insübrich mi ha fatto una domanda, e io gli ho risposto. Punto. Poi purtroppo un sacco di gente senza essere invitata si è intrufolata--Mondschein 18:57, 23 apr 2009 (UTC)...

Grásie dümila !!![modifica 'l sorgent]

Per el templete, e.... che fadiga a cambiái tütt, eh? Comunque grásia dümila, trimila, quatermila....

Ciau

Rei Momo 17:43, 4 mac 2009 (UTC)


Bráu pe la foto de Santa Giana. Sculta, mi gho pruád diverse volte cul Commons, ma me l'ha fai minga cargá.... cume t'é fai? Te me pudaresi dà 'na man anca per el stess mutìv cun Nik Novecento? Te s'la ricordi? L'era un grand !!!

Ciau e bona duminca. Visita el me sit www.rteimomo.it

Rei Momo 17:40, 9 mac 2009 (UTC)

Grasieeeeee[modifica 'l sorgent]

Scusami il disturbo, cercherò, d'ora in poi di essere più attento. In Commons non ho problemi, ma per le singole Wiki non sono ancora abile a caricare le foto.

Te set tróp giùen per cugnùs Nik Novecento? E la Madonaaaaa, quanti ann te ghet? Son propi insì vecc??? Ah ah ah....

Rei Momo 23:11, 9 mac 2009 (UTC)

Forse te m'é minga capìd[modifica 'l sorgent]

Te m'é minga dìt quanti ann te ghét per cunùss minga el grand Nik Novecento. Me se senti tropp vécc.... ah ah ah.

Rei Momo 15:57, 10 mac 2009 (UTC)

Grasieeeeee[modifica 'l sorgent]

Guarda chì: Mader Teresa, el cárr armát el va ináns per la só strada !!!!

Rei Momo 16:41, 10 mac 2009 (UTC)


visto il tuo commento sulla mia pagina devo ritenere che anche tu hai considerato l'intervento di eldomm sopra le righe. in ogni caso nessuno discute eldomm come utente, il suo lavoro per qualità e quantità non si discute, ha però a volte il difetto di essere troppo irruento, io mi prendo la briga di farglielo notare, perchè preferisco che eldomm sia furibondo con me che lo "bastono" e che però ci pensi due volte prima di partir i quarta specie con altri utenti che magari a differenza di me potrebbero aversene a male, piuttosto che essere tutto rosa e fiori con lui e magari vedere poi che è troppo irruento e nascono involontariamente problemi con altri utenti. è il ruolo che mi sono trovato, quello del "cagnaccio", non ho avuto paura di amministraotri e stewart...

meglio tenere a freno gli animi specialemente in questo momento che la lmo va molto bene, da qualche giorno cresciamo al ritmo di 20, 25 pagine nuove al giorno, a mia memoria mai successo, quando c'erano 5 pagine nuove era un successo.

per il golf era mio padre che era un agronomo e lavorava nei cmapi da golf, io lo seguivo talvolta e ho imparato qualcosa. tu giochi?

tra due venerdi facciamo la cena di fine corso del ducato, se ti va di aggragarti sei il benvenuto.

te salüde.

--Aldedogn 17:11, 12 mac 2009 (UTC)

Ciáu, amìs. Ostiaaaaaaaaaaa, son minga bùn de cargà in Commons le foto giábele cargade in Wiki IT. Sicùme te me ütádd asée, te me pudaresi cargá per questa pagina la foto che se tröva sü la Wiki.IT? Se te vörest, métt pür la didascalia.

Grási e bon fìn de stemana

Tò nònu Rei Momo 19:39, 15 mac 2009 (UTC)

Ciau Dans, te pödi dag un ögg al template "cumün"? Ho inisiad a fà la pagina ad Fumbi, ma ghe sares da sistemà el template. Me pias no che vegnun föra "Cantun (CH)", "NPA CH" e "Prefiss telefònich (CH)". Te s'è miga bòn da sistemàl un modo che i vegnun föra apena quand te ghe meti el dato? I sparisùn quand te lasi in bianc. At salüdi! --Grifter72 19:51, 16 mac 2009 (UTC)

Ciau, amìs, g'ho bisógn del tó aiüt. Scüsemm, te pudaresi minga cargá in Commons una bela foto del Cardinal Siri? Quela in de la pagina Italiana, a la vùs Politica e societá, de lü cul pasturál e la mitria, a culùr. Ién tüte blucade apena in IT, e i disen de purtále minga in Commons, cume se pöd fa?

Grasie e a prest

Rei Momo 22:16, 20 mac 2009 (UTC)

Ciau, amìs, ho creád che le dù vùse chì. Te me det un uciada tì, s'i van ben?

Ghé anca el prublema per la foto de Mons. Siri: i'enn tüte blucade sü la Wiki.IT. Scüsemm, te la foto püsé bela l'é quela in de la pagina Italiana, a la vùs Politica e societá, de lü cul pasturál e la mitria, a culùr.

Mì g'ho semper pagüra de fa dele strunsade, e pö quei del Commons i me blóchen el Usüari. Te me pödet ütá tì, per questa foto che t'ho dìtt?

Grasie mila

Rei Momo 10:09, 21 mac 2009 (UTC)

Ciáu amìs, tütt ben? Scüsem, eh, ma hù minga vìsta che t'é cargád la foto de Mons. Siri, quela in de la pagina Italiana, a la vùs Politica e societá, de lü cul pasturál e la mitria, a culùr.

La só che te sétt ucüpadìsim, ma tröva un minüt, dai!!!

Grasie mila, ma.... perché Del Neri el lása l'Atalanta?

Rei Momo 07:06, 25 mac 2009 (UTC)


Ölie dit che 'n de la pagina Dógn gh'è segnade i frasiù del paìs, ma pèsne che i sìes sbaiade, desà ché Poscànt l'è öna frasiù, ma castegnù e i óter nò, desà che i éra frasiù de Poscànt quando Poscànt l'éra cümü. me par che i frasiù i è stabilide dal cümü pròpe come a bèrghem gh'è i circoscrisiù e isé crède che chèl che l'è mia frasiù per lège sarès mèi ciamàl bórgh isé come chèl che l'è mia circosrcisiù me l' ciama quartèr. sét decórde?

te salüde. --Aldedogn 22:58, 29 mac 2009 (UTC)

Eh, ormai ci ho fatto il callo. --Eldomm 21:39, 5 lüi 2009 (UTC)

man ska inte kasta sten i glashus[modifica 'l sorgent]

L'importante è che tu ti legga quella sui troll, e che rifletta su cosa intende Jimbo Wales per malice. --Dragonòt 19:32, 6 lüi 2009 (UTC)

Meglio: applicherò il consiglio di Jimbo Wales. --Dragonòt 19:39, 6 lüi 2009 (UTC)

Custantinopel[modifica 'l sorgent]

Un bun dí anch a tí DANS! :-D :-D I mee funt me disen minnga inscí: http://de.wikipedia.org/wiki/Moskau http://simple.wikipedia.org/wiki/Istanbul. Pö, una zità che la gh'ha un bel toch in Asia la pò minga vess 'l center ürban püssee grand d'Eüropa, o no? Te salüdi e in gamba! :-) --Mondschein 17:40, 21 lüi 2009 (UTC)

Però a l'è anca la manera che vün fa i dumand: pövess che huu cunprendüü mal mí però te me seet parüü un puu scurbütegh... Sedenò, alura bun. :-) --Mondschein 19:06, 21 lüi 2009 (UTC)

Municipalità[modifica 'l sorgent]

Se municipalità l’ và mi bé per i Sguìser e i anonimi, l’ và bé per nisü, isé l’è mèi se te mètet sità o se pròpe sità metropolitana.

Te salüde.

Hi! Need your help...[modifica 'l sorgent]

Hi! I'm from Polish Wiktionary. We are translating names of our main templates into various languages (our top 50) in order to help users who don’t speak Polish understand our articles. When they change language in preferences, they’ll see those words in bold in their native language., so they can understand the article and edit it. I wonder if you would be helpful and translate for us just a few linguistic terms into Lombard. How about that?

PS. Please note that some of them must be in plural. We’d be very grateful Best regards! --PiotrekSzwecja 09:49, 3 ago 2009 (UTC)

May be better if somebody does it in LOCC or in Milclass. --Dans 18:34, 3 ago 2009 (UTC)

T'heet finalment scriüü n'articul tüt departi!!! Cunngratülaziun e inanz inscí! Te salüdi, --Mondschein 21:44, 4 ago 2009 (UTC)

E te sbajet de bun, fiö! Mi a sunt süper seri! Int la Wikipedia bögna scriv, scriv, scriv, senza vegh pagüra de sbajass! Tant el se po semper remedià! --Mondschein 22:19, 4 ago 2009 (UTC)

Sera! Non so spiegare cos'è successo con gli interwiki e perché il catalano(!) non è scomparito ma ti giuro che IO non ho niente a che fare con la triste storia di questa Wikipedia. --Kazu89 17:51, 6 ago 2009 (UTC)

7000: ü bèl regàl de Nedàl[modifica 'l sorgent]

Ó calculàt che ghe basta öna média de sich - 5 pagine al dé per rià a 7000 pagine per Nedàl. Dèm che m’ se fa chèsto bèl regàl töcc ‘nsèma!

Te salüde.

--Aldedogn 22:22, 5 set 2009 (UTC)

Scancellazion[modifica 'l sorgent]

Varda, mì avaria minga scancellaa quell messagg indove te disen "sei un maleducato". Cont el scancellàll te deet l'impression de vorè censurà chi te fa i critich. Mì soo che l'è minga vera, ma magara in futur vargun el podaria tiràll in ball per mettet in difficoltà, come quand m'hann accusaa de vess ignorant per la stòria del butter. Ciao, in gamba! --Eldomm 15:18, 12 set 2009 (UTC)

Alegehr, DANS, mi pensi che l'Eldomm 'l gh'abia resun: mej scancelaa negot. Anca parchè pö quij che se firmen no, se mustren per quel ch'hin. E ben turnaa. In gamba, --Mondschein 16:24, 14 set 2009 (UTC)

re:Tu accuses[modifica 'l sorgent]

voglio ringraziarti Dans, del tuo intervento di ieri sera. non penso però che l'Aldedogn sia mosso da cattive intenzioni. effettivamente, anche se recentemente si è documentato e ha anche capito la differenza tra deletionism e inclusionism dà proprio l'impressione di essere su un altro mondo: interpreta a modo suo i cinque pilastri, da buon cane ignora di non mordere i nuovi arrivati, ma nache il WikiLove, la Wikiquette, il Presumi la buona fede, mi sembra che abbia anche un'idea piuttosto confusa del lavoro di patrolling, di lavoro sporco, di rb, ... accusa addirittura di interventi su un'altra wp (per fortuna non vede la mia posta e non mi conosce, senno chissà cosa tirerebbe fuori!). la paola stessa accusa su un'altra wp sarebbe inconcepibile. in francese poi, chissà perchè? forse vuole darsi un tono, mi sembra fino un personaggio uscito da una poesia del Porta. d'altronde l'ha ammesso lui stesso che non ha ancora capito come funziona. penso che le sue motivazioni siano buone, peccato che da buon cane come crede di essere, pensando di difendere il suo territorio, non si accorge di diventare lui stesso il problema. un vero peccato.

già che ci sono approfitto anche dell'occasione per ringraziarti di avermi fatto conoscere una bellissina pagina di Claudio Magris che ho letto sul crott. ho apprezzato anche la tua tenacia cun la quale hai proposto le tue motivazioni e di sei difeso da motivazioni POV. ti ringrazio --Kibira 09:49, 1 utu 2009 (UTC)

Kibira, àrda che 'l titol J'accuse l'è 'n fransés perchè l'è 'na citasiù de chèsto fat ché. Ensóma l'è 'na spéce de mòdo de dì. Ciao, --Ninonino 09:56, 1 utu 2009 (UTC)
'l soo bee, una manera de dì pitost snob, ma l'è sempru in frances, perchè migna in lmo? --Kibira 10:03, 1 utu 2009 (UTC)
Perchè, a ringrasià 'l Signùr, 'ndèle pàgine de discusiù nisü ghe òbliga a scrìer 'n lmo o 'n qual che la siés ótra lèngua. Ma me somèa che 'l probléma 'l sàpes mìa chèl lé, nò? Ciao amò, --Ninonino 11:09, 1 utu 2009 (UTC)
Infati, Nino, el prublema a l'è propi migna quell lì. vün el pò scriv anca in giapunes. però un oltru el pò anca dumandass cume mai? o no? ciau --Kibira 17:21, 1 utu 2009 (UTC)


Ciao Aldedogn, non mi esprimo nel merito perchè non ho seguito gli sviluppi degli ultimi mesi (sto lavorando troppo per avere una vita virtuale produttiva :). Ma preferirei che tu e Kibira risolveste i vostri dissidi senza ricorrere a questi metodi. Mi sembrate entrambi due persone che amano la wiki, intelligenti e in buona fede.

Grassie, tegneró a mét ol tò sugerimènt. Te salüde!

--Aldedogn 20:35, 1 utu 2009 (UTC)

Linkare le categorie[modifica 'l sorgent]

Ciao, ho corretto una cosa nella tua pagina utente. C'erano 2 categorie che avevi linkato fra le cose da fare e le utilities, una era la categoria dei calciatori e l'altra la categoria principale. Per farvi dei link clikkabili non vanno scritte nel modo [[Categoria:Principala]], bensì [[:Categoria:Principala]]. Davanti alla parola categoria in questi casi vanno sempre messi i 2 puntini (esempio pratico: Categoria:Principala, come vedi linka). Altrimenti questo link, ovunque si trovi in pagina, sparisce da dove lo hai piazzato e lo trovi infondo alla pagina stessa categorizzandola. Ovviamente alle categorie di namespace principale (ns0) vanno solo gli articoli e non le user page, ed alla categoria madre (principala) non va aggiunto nulla. Tutt'al più la pagina principale come ha fatto itwiki. Lo stesso principio dei 2 puntini vale per gli interlink linguistici, quando serva creare un link. Esempio it:Svezia che è scritta [[:it:Svezia]]. Ciao e buon lavoro. --95.235.53.83 05:09, 6 Giü 2010 (UTC)