Ciciarada Utent:Glz19

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia
Arqivi:

Storia de Milan[modifica 'l sorgent]

Ciao, ti che te set mezz istoregh te riesset a dìmm se la division che hoo faa de la categoria Storia de Milan la gh'ha sens?

Disaria:
  1. Podaria vèss "Milan italian", compagn de "Milan Austriegh"
  2. Giusta
  3. Bella domanda per i maderlengua: Hoo trovaa on scioria in d'on dizionari... Spagnoeu!

--Sciking (dìmm tuscòss) 20:32, 25 Feb 2019 (CET)

Template comun[modifica 'l sorgent]

Te riesset a sistemà el template per permett de segnalà di entità che hinn senza sindegh ne consili comè sont dree fà per i villagg del Liechtenstein? --Sciking (dìmm tuscòss) 18:33, 7 Avr 2019 (CEST)

Grazia! --Sciking (dìmm tuscòss) 13:25, 8 Avr 2019 (CEST)

Re: Riferiment[modifica 'l sorgent]

Hinn la pupart di template a vegh di problema, hoo faa 'na segnalazion a la Wikimedia. Sciking (dìmm tuscòss) 16:07, 8 Feb 2020 (CET)

Taccà do vos[modifica 'l sorgent]

Te riesset a taccà i vos Lönàre e Calendare che tratten la midemma robba e hinn scrivuu in oriental? Grazie --Sciking (dìmm tuscòss) 19:26, 8 Mrz 2020 (CET)[rispond]

Pu che àlter, on tocch a l'è pussee de it:Almanacco, ma per mi a hinn istess de riscriv e sistemà per ciarij Sciking (dìmm tuscòss) 23:50, 8 Mrz 2020 (CET)[rispond]

Template gesa[modifica 'l sorgent]

Ciao, te se bon de fà pussee bell el Mudel:Gexa, magara cont i modej standard de la Wikipedia? --Sciking (dìmm tuscòss) 15:52, 24 Mrz 2020 (CET)[rispond]

auguronissimi...[modifica 'l sorgent]

...di Buona Pasqua e Pasquetta a te e famigghia dalla scn.wiki!! --SurdusVII 12:29, 12 Avr 2020 (CEST)

Template algoritm[modifica 'l sorgent]

Ciao, te gh'hee pari de adattà el Template Algoritmo de la Wikipedia in italian, ch'a gh'hoo de scriv di vos de algoritm e struttur de dacc? :) Grazia e bona giornada --Sciking (dìmm tuscòss) 12:52, 1 Lüi 2020 (CEST)

Ocio al template![modifica 'l sorgent]

Me par che t'heet falad un quajcos in del {{NOL}}, guarda un poo a la vos Betamax. --Sciking (dìmm tuscòss) 17:01, 31 Utu 2020 (CET)

Sistemad al PC! :) --Sciking (dìmm tuscòss) 18:12, 31 Utu 2020 (CET)
"Solo chi non fa sbaglia" ;) Sciking (dìmm tuscòss) 22:12, 31 Utu 2020 (CET)

Ciao hoo vist che t'hee fad la categoria i"ingeneria e t'hee fad una redirezzion. Forsi te credevet che gh'è minga de articol de ingegneria in lengua lombarda, inveci l'è minga vera, ai evi fad mi, de ingeneria acustica e idraulica, come utent minga registrad. Pensi prorrpi che sien i prim articoi di ingeneria in lengua lombarda. [[Categuria:Ingegneria_idraulica]] [[Categuria:Acustica]] [[Categuria:Ingegneria_termotecnica]] --151.20.10.64 20:17, 9 Gen 2021 (CET)

[@ 151.20.10.64] Grazie per la segnalazion, hive trovad ol wikilink in su una pajina e pensave de far un redirect de una vox, hoo miga vest qe l'era una categoria... Hoo metid la domanda per scancellar-la --Glz19 (ciciarade) 21:42, 9 Gen 2021 (CET)

Noeuv Modell "babellmo"[modifica 'l sorgent]

Ciao, l'è disponibil el noeuv modell babellmo; el serviss de marcà el tò dialet in la toa pagina utent. Te podet drovàll tant in sul wikizzionari in incubator quant in su la Wikipedia in lengua lombarda. L'unega diferenza l'è che in sul wikizzionari te gh'heet de scriver el prefiss "Wt/lmo"--Gat lombart (ciciarade) 23:39, 8 Sgiu 2021 (CEST)

Verb iregolar[modifica 'l sorgent]

Ciao, hoo hoo trad in grup i verb iregolar domà in del participi passad in dialet milanes chichinscì a segonda del sò comportament in la formazzion del participi passad. Te se bon de indicà qual 'è el comportament de 'sti verb chi in dialet bergamasch?--Gat lombart (ciciarade) 10:31, 9 Lui 2021 (CEST) Hoo vardad la gramatica e hoo raportad tusscoss in su la pagina di verb iregolar: incubator:Wt/lmo/Appendix:Verb iregolar in lombard#Verb iregolar domà in del participi passad. Te domandi domà de dàm la conferma che i alter veb sien regolar: l'è assee che arent a la scritura "A inn regolar in 'sti dialet chi" te scrivet el wikicodes {{Wt/lmo/+BG}}.--Gat lombart (ciciarade) 22:15, 12 Lui 2021 (CEST)[rispond]

Te saresset bon de voltà el Template:Infobox strada italian? Grazzie! --Sciking (dìmm tuscòss) 19:25, 5 Ago 2021 (CEST)

G'hoo dait un'ogiada, al sœmea prope un lavoraç XD Pian pianin ge proveroo quand qe torne dei ferie :) --Glz19 (ciciarade) 20:57, 6 Ago 2021 (CEST)

Grazzie! El proeuvi de 'sti di! Sciking (dìmm tuscòss) 13:20, 21 Ago 2021 (CEST)

Wikizzionari[modifica 'l sorgent]

Ciao el wikizzionari in lengua lombarda l'è stad aprovad e 'l gh'avarà el sit deperlù a momenti. Te podet contribuì a tegnì ativ el proget con la Noeuva Ortografia Lombarda o la Scriver Lombard per completà di vos noeuve o completà quei che gh'è sgiamò.--Gat lombart (ciciarade) 09:56, 2 Oto 2021 (CEST)

Jut per el noeuv DialCat[modifica 'l sorgent]

Ciao, come t'hee vist sem dree a fà su el noeuv DialCat, quand che hem fornid te saresset bon de dàmm 'na man? In pratega, el fonzionarà inscì:

  1. I template "panlombard" gh'havarann de permeter un quajsevoeul valor in di indicad e dà la categoria sia de la grafia che del dialet e, se voeud, doperà la categoria mader del Lombard
  2. I template locai gh'havarann de permeter un numer limitad de valor (vun el po no scriver el milanes con la grafia del Ducad) e defaultà a 'n valor sensad (per esempi MILCLASS el po vesser doperad anca per la pupart di dialet ocidentai, ma se l'è no specificad el gh'ha de doperà el milanes)
  3. In sgeneral, de la reforma, i template sarann partid per grafia e i vari LUDUN sarann domà di redirect.

Grazzie. --Sciking (dìm tuscoss) 18:57, 3 Nov 2021 (CET)

Ciao! Alora, un bon sbozz l'hoo trad su mi, se te gh'hee di idee per fàll pussee bon, varda pur {{DialCat}} Sciking (dìm tuscoss) 00:08, 10 Nov 2021 (CET)
Sì, in la pupart di cas sì. In d'un para de template a gh'è 'n sota-template che 'l da indree anca i stema. Se te voeuret sperimentà, proeuva cont el template de la SL, che l'è no inscì tant doperad rispet a la NOL o, per i stema, con quell del lombard meridional. --Sciking (dìm tuscoss) 21:50, 12 Nov 2021 (CET)
Alora, te respondi per pont:
  • Per mi el gh'ha de sens tegnì la categorizazzion, senza stema o manzon in la pagina. La diversità interna la gh'ha no de fàgh pagura, l'è anzi un ben fà vidé che i vari dialet a inn propi vesin in tra de lor. Tra l'alter, havégh 'sta categorizazzion a l'è un ben, desgià che ne permetarà de studià i diferenze. Come forsi te 'l seet, mi hoo fad un proget universitari con la lmowiki e pensi che pussee de informazzion che dem, mej a l'è! Poeu, a l'è facoltativ, e i template panlombard defaulten al lombard.
  • Per i stema, ja consideri 'na roba provisoria, specie quell per el Lombard Oriental. Pensavi che el Ducal el fuss bon de representà ben el lombard ocidental, ciamad de solet "Insubregh", menter che la Roeusa per l'Orient a l'è propi provisoria. Se te gh'hee di idee, magara la metom ai vot... Ti che te see 'n poo araldista, te podet provà a inventà un stema per la Lombardia Oriental, magara ispirad ai stema storegh :) Poeu metom ai vot anca el Ducal per l'ocidental, eh ;)
Grazzie fiss! --Sciking (dìm tuscoss) 19:33, 14 Nov 2021 (CET)

Grazzie! Comunque poeu la ghe sarà la pagina Wikipedia:DialCat, quand che l'è pronta, a sistemi i link :) Sciking (dìm tuscoss) 14:13, 17 Nov 2021 (CET)

Ciao, te gh'havaresset pari se sistemà el modell {{Diocesi}} per fàll compagn de quella de la Wikipedia in italian? --Sciking (dìm tuscoss) 21:30, 5 Nov 2021 (CET)

Comportament interessant del template Livell aministrativ[modifica 'l sorgent]

In d'un quaj comun svizzer el template Livell Aministrativ el tira foeura di numer che gh'hann minga tant de sent. Te see bon de capì el problema?--Sciking (dìm tuscoss) 19:07, 22 Nov 2021 (CET)

Hoo fad 'n fix provisori, el par che in di comun che gh'hann do superfiss el vaga de mat. --Sciking (dìm tuscoss) 19:11, 22 Nov 2021 (CET)

La modifega la lassi, ma dialit l'è 'n plural lombard bon, se dopera in l'alt milanes. Soo no se te 'l savevet :) Sciking (dìm tuscoss) 12:23, 14 Feb 2022 (CET)

Template Stat e contestad[modifica 'l sorgent]

Ciao, se podaria fà inscì che 'l template Stat el po fonzionà anca per i stat a recognossiment limitad? Magara cont un template che 'l gh'ha un color diferent e che 'l permèt de parlà di posizzion internazzionai Sciking (dìm tuscoss) 18:25, 19 Feb 2022 (CET)

Pardon, hoo vist adess el modell {{Stat contes}}! Grazzie istess --Sciking (dìm tuscoss) 21:10, 19 Feb 2022 (CET)
El saria comunque bell havégh di camp compagn de "Posizzion de X, Y e Z" o di eventuai reclamazzion de territori. --Sciking (dìm tuscoss) 21:11, 19 Feb 2022 (CET)
Grazzie! Te insubissi anca un para de robe:
  1. Fà inscì che, se gh'è no di dacc in su di categorie, el da no 'n eror
  2. Meter un sistema per cambià el color del template, sia per i contestad che, magara, in futur, per stat sociad e roba inscì
--Sciking (dìm tuscoss) 16:24, 20 Feb 2022 (CET)

(rienter) Alora, te respondi per pont:

  1. Varda, per esempi, a Republega Popolar de Doneck, in di camp "Superfix" e "densitaa" (a pensi che l'è 'n problema con la formatazzion di dacc de Wikidata)
  2. Beh, sì, pu che alter el template de la Wikipedia in italian a l'è "territorio contestato", che 'l gh'ha dent sia di Stat che di territori. Magara nunch voeurom partì i Stat a recognossiment limitad di territori contes, come poden vesser i Alture del Golan (magara anca nunch gh'havarem, un dì, un template territori contes), e fàll cont el template Stat e 'n color diferent, magara con sotatitol "Stat a recognossiment limitad" (o anca Stat senza recognossiment, anca se incoeu l'è inscì domà el Somaliland), a l'è imho 'na bona soluzzion

Grazzie per el to lavorà! --Sciking (dìm tuscoss) 20:22, 20 Feb 2022 (CET)

Error in di comun frances[modifica 'l sorgent]

Te see bon de capì perchè el template di nivei ministrativ el gh'ha di problema cont i comun frances? Esempi Sciking (dìm tuscoss) 15:41, 11 Avr 2022 (CEST)

Error col template Stat[modifica 'l sorgent]

Ciao, proeuva a guardà la vos Australia, gh'è 'n quaj errorin (per esempi, el nom ofizzial). Grazzie! -- Sciking (dìm tuscoss) 18:00, 19 Sgiu 2022 (CEST)

Grazzie fiss! El faroo a man! Sciking (dìm tuscoss) 14:25, 20 Sgiu 2022 (CEST)

Font bergamasche![modifica 'l sorgent]

Ciao! Mì per el bergamasch voo 'n poo a memoria con quell poch che 'l parlava la me nona (assee de la bassa, Carevasg) e 'n quaj dizzionari (che indova l'è che hoo trovad ajot), te gh'hee 'na quaj fónt de consiliàm per fàll pussee bon? Sciking (dìm tuscoss) 12:36, 27 Sgiu 2022 (CEST)

'N oltra edizzion online del Tirabosch! Forsi l'è pussee veggia? Link --Sciking (dìm tuscoss) 18:53, 27 Sgiu 2022 (CEST)

Stefanija Ivanivna Turkevyč-Lukijanovyč[modifica 'l sorgent]

Hello Glz19, When you have a chance, can you take a look at this article in the Italian language Wikipedia: Stefanija Ivanivna Turkevyč-Lukijanovyč? Stefanija was the first woman composer of classical music in Ukraine. Would you be able to do your own version of an article about her in the Lombard language Wikipedia? Can you take a look at this when you have some time? Thank you. Nicola Mitchell (ciciarade) 12:42, 2 Lui 2022 (CEST)[rispond]

Ciao! te see propi segur che in bergamasch se dis debon Guglielm? De quell che hoo vist in milanes la forma original l'è Ghielm, e Guglielm, con quella "gl", la par propi 'n italianizazzion moderna :) -- Sciking (dìm tusscoss) 21:22, 17 Set 2022 (CEST)

Sì, l'è 'n italianism che hem doperad in tancc... --Sciking (dìm tusscoss) 17:31, 18 Set 2022 (CEST)
Gielm (che pensi che 'l se parnonzia gelm, in SL l'è Jelm, giusta) me disen che l'è tipegh oriental, anca se incoeu l'è 'n poo andad foeura moda. De lu el vegn el cognom Gelmini. --Sciking (dìm tusscoss) 17:32, 18 Set 2022 (CEST)

Territori contes e capi[modifica 'l sorgent]

Ciao, domà 'na roba: se po personalizà el titol del capo de Stat in del template Stat? Con la roba de la Russia adess gh'è i "capi", ma inn no propi de Stat... Poeu, besognaria vidé se se po adatà - in futur - el template anca per quei situazzion indova che gh'è no 'n entità statual (tipo i alture del Golan). Grazzie fiss. Sciking (dìm tusscoss) 20:16, 30 set 2022 (CEST)[rispond]

Ciao, domà 'n informazzion: i traduzzion del Telegram e del Skype inn ofizziai? Perché se l'inn no el marcaria, 'me in su la vos in su l'Academia Bonvesin. Sciking (dìm tusscoss) 01:36, 10 nov 2022 (CET)[rispond]

Grazzie fiss! Adess ghe pensi! Sciking (dìm tusscoss) 14:00, 10 nov 2022 (CET)[rispond]

Fiocada di vos 2022[modifica 'l sorgent]

Ciao Glz19, voeuli invitàt a toeu part a la Fiocada di vos del 2022, del 1 al 31 de dicember. El sarà un event indova che se scrivarann di vos noeuve in sul noster territori, in su la storia di terre lombardofene, in su la lengua lombarda, i lombard e inscì via, inscì de quatà la Wikipedia de vos noeuve, un poo 'me quand che 'l fioca :) -- Sciking (dìm tusscoss) 19:34, 16 nov 2022 (CET)[rispond]

Pagina principala[modifica 'l sorgent]

Te voeuret che te cobi el codes de la pagina principala in d'una pagina minga protegiuda? Sciking (dìm tusscoss) 12:32, 20 des 2022 (CET)[rispond]

Intant t'hoo preparad la pagina :) Per el test noeuv el va ben, gh'hoo dad domà 'na ransgiada piscinina, per i verb mi la scrivaria in d'un oriental assee standard, 'me hoo fad mi per la PP in NOL. --Sciking (dìm tusscoss) 20:37, 20 des 2022 (CET)[rispond]
In del {{Pagina principala/2011/ProverbioSL}} t'hoo lassad di proverbi a cas, mi faria vot in ocidental e vot in oriental, se te 'n penset? Sciking (dìm tusscoss) 21:01, 20 des 2022 (CET)[rispond]
No, in su la NOL a inn tucc in NOL i proverbi :) La protezzion te la cavi apena sont al PC. Sciking (dìm tusscoss) 13:36, 21 des 2022 (CET)[rispond]
Per lengue te gh'heet de fà un template noeuv perchè l'è protesgiud "a cascada" perchè l'è in la PP. Per "lengov", boeuh, l'è stada una scerna compartida sgiamò di prim dì, però podom parlànn, magara in del sportell... -- Sciking (dìm tusscoss) 18:22, 21 des 2022 (CET)[rispond]
Sistemad el ligam al Wikizzionari! Intendevi vot det tipegh ocidentai e vot orientai! :D -- Sciking (dìm tusscoss) 18:26, 22 des 2022 (CET)[rispond]

Proeuva adess! Sciking (dìm tusscoss) 11:51, 24 des 2022 (CET)[rispond]

Hoo fad di modifeghe a la vos in sui regionai, te podet dà 'n oggiada a la grafia? Sciking (dìm tusscoss) 19:04, 17 feb 2023 (CET)[rispond]

Province de la China[modifica 'l sorgent]

Ciao, te gh'heet pari de capì perchè i province de la China (per esempi: Zhejiang) gh'hann di problema col template? Grazzie. Sciking (dìm tusscoss) 19:36, 23 avr 2023 (CEST)[rispond]

Participi ocidental[modifica 'l sorgent]

Comunque sì, in lombard ocidental gh'è quèi che doperen -aa anca al feminin :) Sciking (dìm tusscoss) 18:11, 12 sgiu 2023 (CEST)[rispond]

Comè è-la la mia SL?[modifica 'l sorgent]

Ciao, hoo slargad la toa vos Ciexa Ortodossa e volevi domandàt se hoo fallad un quajcoss. Grazzie! Sciking (dìm tusscoss) 23:50, 24 nov 2023 (CET)[rispond]

Template multigrafia[modifica 'l sorgent]

Ciao, te gh'hee pari de vardàgh a Modell:Webarchive? Volevi fàll multigrafia, ma el gh'ha di problema! Grazzie. Sciking (dìm tusscoss) 15:42, 11 feb 2024 (CET)[rispond]

perfet, grazzie fiss! Sciking (dìm tusscoss) 13:15, 15 feb 2024 (CET)[rispond]

In SL l'è frad o fraa?[modifica 'l sorgent]

Alegher, in SL se scriv "frad" o "fraa"? In NOL pensavom la prima forma, ma el par che tucc i dialet lombard disen "fraa" in manera original e donca hem scernud de tegnìll, in SL comè è-la? Sciking (dìm tusscoss) 19:32, 20 feb 2024 (CET)[rispond]