Ciciarada Druvadur:Kibira

De Wikipedia
Jump to navigation Jump to search

Benvegnüü a la Wiki Lumbarda|Benvegnuu a la Wiki Lombarda[mudìfica 'l sorgènt]

Anca se tì te penset "che un'enciclupedia la vaga scrivüda in taglian", te doo el benvegnüü chì a la Wikipedia in lengua Lumbarda :) --Insübrich 21:11, 27 dic 2008 (UTC)

Tì te diset che la gh'è 'na granda varietà de parol in lumbard, ma alura? A l'è un prublema? E induè che gh'hinn de lenguf senza varietà? E la varietà a l'è anca la nostra richeza. E pöö a l'è minga vera che sem minga bun de capiss: a la fin de la fera em anca scriüü tücc e dü cun l'istessa grafia, e mì el tò messacc a l'hoo capii senza fadiga.
E nünch a sem minga chì dumà per giügà! In 'sti dì chì de feri laurum poch ma i alter dì gh'en è un poo püssee de gent, e gh'è bisogna de gent növa (e püssee tanta, a l'è ciar) per purtà inanz el noster pruget e dà 'na man a la nostra lengua che incö la sufriss propi tant. A l'è impurtant! Mì per i mè ricerch dupri suratüt la wiki inglesa, però a pensi che la wiki taliana l'è impurtanta anca lee, cumpagna de la nostra e de quij in tücc i lenguf del mund.
El wikiziunari al pö anca vegh la sua impurtanza ma l'è anca vera che gh'en è giamò de vucabulari lumbard e inscambi nissüna enciclupedia lumbarda!
Ue, se te vöret laurà chì, la porta a l'è semper verta :)

Ciau --Insübrich 17:18, 28 dic 2008 (UTC)


Per fortuna Jimmy Wales ha osato sognare, così adesso può affermare, nel suo Read: A Personal Appeal From Wikipedia Founder Jimmy Wales, che compare in questi giorni: Over almost eight years, these volunteers have contributed more than 11 million articles in 265 languages. (ed uno dei 265 languages è il lombardo) --Dragonòt 10:19, 29 dic 2008 (UTC)

Preocüpess minga, va' che sun minga inrabii per la tò upiniun. Bòn 2009 anca a tì :) --Insübrich 10:29, 29 dic 2008 (UTC)

Ciau[mudìfica 'l sorgènt]

Hoo vist che te seet turnaa :)

Una quistiun tecniga: in di articuj metum un template che'l pö marcà el dialet in particular o che l'articul a l'è scriüü in lumbard ucidental o uriental (mì segni dumà che i mè articuj a hinn in lumbard ucidental cunt el template LOCC). Dim 's'te vöret fà.--Insübrich 08:54, 25 ago 2009 (UTC)
Solo un memo: in questa discussione (http://lmo.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Grott/Archivi/7#Template_giallo_.22nodial.22) si era praticamente convenuto che si assumeva che LOCC fosse il template di default (quindi non necessario) e la stessa cosa si era propensi a fare per il LOR. --Dragonòt 09:44, 25 ago 2009 (UTC)
Quel che l'ha dii el Dragonòt a l'è una cunvenziun ch'em decidüü. L'idea che l'è 'dree a dì "lumbard ucidental" inscambi de "dialet X, dialet Y, dialet Z,..." a l'è quela de dì vardem un poo a quel che gh'em in cumün pütost de marcà semper i diferenz (che pöö a hinn minga inscì tant)...
A bun cünt, fam tüt i dumand che te vöret.. mì a sun chì :) I prim völt se fa fadiga a scriv ma un poo a la völta se fa l'abitüdin...--Insübrich 11:42, 25 ago 2009 (UTC)
ah.. hoo capii. A ünifigà gh'en sarà de men de mesedot. Se sentum, ciau :)--Insübrich 12:01, 25 ago 2009 (UTC)
Ciau, Kibira, preòcüpës minga chë dò parol tráa giò dë pressa hín minga un prublema: nüjòltër a sèm géent a la bòna chë la së uféend nò. E bënvegnüü intra dë nüm! :-) Alura, quel chë të disët tí in sü la dificultáa de scrìif in dialèt a l'è pròpi vera, però chinscí gh'èm anca di "cunvensiun" chë 'n duarien dà na man a cunprendës de bun anca quand chë sèm drée a scrìif. Së të gh'héet un puu dë téemp e vöja, lengës un puu ij articuj ch'èm scriüü in sü i grafíi: http://lmo.wikipedia.org/wiki/Grafia_%C3%BCnificada e http://lmo.wikipedia.org/wiki/Grafia_classega.
Mí, quand chë sunt drée a scrìif in Milanes Vòlt (el Milanes chë'l spüssa dë campagna, tant për dì, e minga quel dë Porta Cica, chë mí cugnussi minga tant ben), a dröi për la püpart di mée articuj la grafía unificáda; së, inscambi, sunt drée a scrìif Milanes dë Milan, propi quel spetasciáa, quel dë'l Porta, alura, a dröi la Grafía Classega. Quand chë inscambi sunt drée a scrìif int i discüssiun, alura, di völt, a dröi anca una grafía "funetega" inscí dë fàa capì la mia parláda un puu püssée mej, propi 'ma sunt drée a fà 'dess. Sedenò, se capissum minga tròp. Përesempi: chë dialèt l'è chë të séet drée a scrìif tí? A l'è 'l dialèt d'induè? E che grafía l'è chë të séet drée a druà? Të fuu n'espempi: la "u" in "tuta l'ümiltà" a l'è na "u" türbada u "taliana"? la "s" in "düü paroll faa de presa" a l'è na "s" "sorda" u "sonora"? Di tö band vün 'l dis "tuta, sicur, püdè, fisa, presa" inscambi dë "tüta, sicür, pudè, fissa, pressa"? Të salüdi e bënvegnüü 'ncamò na völta, --Mondschein 17:00, 26 ago 2009 (UTC)
N'oltra roba: la Wikipedia l'è un pruget seri che'l và ciapaa seriament. La Wikipedia l'è un sit indua vün 'l tröa infurmaziun int una quaj lengua parlada int'l mund, minga un sit indua vün 'l "giüga a scriv in dialet". Mi vöri minga stà chí a fà'l müsun, nè, però chinscí gh'è gent che ghe la met tüta inscí de prumöv 'l saè int la nosta lengua. Curdiaj salüd, --Mondschein 17:06, 26 ago 2009 (UTC)
hoo 'pena legiüü quel che t'hee scriüü a l'Aldedogn. Lassi staa un mument i carateristigh urtugrafigh che te dupret (per el mument varda chì ma 'n podum parlà in alter ucasiun). Quel che te vöri dì adess a l'è che te diset ben che un noster prublema a l'è che'l manca (al gh'è poch) un sistema de cunvenziun per el laurà. Gh'em de fal e se te gh'hee vöja te pödet dà una man anca tì. Di 'sti rop chì a l'è impurtant ch'en parlum anca cunt el Dakrismeno che l'è un lenguista e'l cugnuss ben la quistiun. Preocüpess nò che nünch sem chì minga dumà per vardà che'l cress el cüntör di paginn. Fem la nostra part anca per fà di bej laurà e sperem de pudè fà mej anca cunt altra gent. Se sentum :)--Insübrich 15:27, 30 ago 2009 (UTC)

Allora: prima de tutt benvegnuu!, perchè soo minga se te l'hoo giamò dii. Poeu: a l'è vera, vess seri el voeur minga dì vess minga allegher (e, se pòdi dì la mia, improvvisà, ògni tant, l'è minga tròpp sbagliaa). Anca mì lassi stà, per el moment i caratteristich ortografich e te disi che a l'è on bell poo de temp che semm dree a parlà e discut (anca tròpp, fòrsi, ma varda el Gròtt per vedèll depertì) su come fà i regol, i convenzion eccetera. La nòstra comunità l'è piscinina e segnada de avveniment minga felis di ann passaa, e fòrsi per quest l'è on poo indree rispett ai Talian, però l'è dree a migliorà e fà progress ògni dì che 'l passa. E magara te pòdet aiuttàss anca tì, se te gh'heet voeuja. Te saludi e bòna! --93.35.83.34 16:34, 30 ago 2009 (UTC)

P.S. Dò rivelazion: femm di discussion chilometrich anca sora i convenzion ortografich; in realtà se ciami --Eldomm 16:35, 30 ago 2009 (UTC)

'sa l'è che te fet in de la wiki taliana?--Insübrich 13:58, 31 ago 2009 (UTC)
Hoo capii. Speri de vidè chì di tò paginn e anca i tò upiniun sü la quistiun di cunvenziun e standardizaziun :) --Insübrich 14:16, 31 ago 2009 (UTC)

Ciau![mudìfica 'l sorgènt]

Ciau Kibira, t'huu respundüü chinscí: http://lmo.wikipedia.org/wiki/Discussioni_utente:Aldedogn --Mondschein 15:34, 1 set 2009 (UTC)

Lmo story[mudìfica 'l sorgènt]

ho visto che hai letto la pagina principale di eldomm e che ti sei fatto un'idea sulla storia della Lmo. Credevo che tu fossi già al corrente di tutto o quasi, non saresti il primo, però se non è così ricorda che la descrizione di Eldomm è rispettabile, ma è abbastanza parziale. Pur avendo un ottimo rpporto di collaborazione con Eldomm penso che la sua descrizione sia solo un lato della medaglia. Non preoccuparti che Eldomm lo sa, glielo ho detto già mille volte.

Sono però storie vecchie che eviterei di tirar fuori di nuovo, però se ti interessa nell'archivio del grott c'è di tutto di più e puoi farti una cultura.

ciao.

--Aldedogn 22:12, 31 ago 2009 (UTC)

adès però i laùr i và mèi, gh'è stacc amò 'mpó de müimènt prima de feragóst, ma m' ghe sè riàcc a tègn töt a bada sènsa fà s-ciopà fò di casòcc.

e pò i òt gacc che i scrif, in del bé e 'n del mal, i và decórde, òt piö 'l Kibira, gh'avró de abituàm a dì nöf gacc!!!

Te scrif sènsa pura e se te ocór domanda pör che m' s'è ché apòsta per ötas.

--Aldedogn 15:12, 3 set 2009 (UTC)

7000 regàl de Nedàl[mudìfica 'l sorgènt]

Ó calculàt che ghe basta öna média de sich - 5 pagine al dé per rià a 7000 pagine per Nedàl. Dèm che m’ se fa chèsto bèl regàl töcc ‘nsèma!

Te salüde.

--Aldedogn 22:18, 5 set 2009 (UTC)

grazie[mudìfica 'l sorgènt]

Grazie per quel laurà che t'hee faa cunt i imaginn. --Insübrich 15:51, 7 set 2009 (UTC)

per scernì una cunvenziun a l'è giüst ch'en parlum insema. Mì sun chì che speci che anca l'alter aministradur (el Dakrismeno) 'l turna di feri, vist che lü l'era interessaa a la quistiun. Per intanta podum laurà ai categurij in de la "pianta di categurij" che fan minga prublema de urtigrafij, variant,... Alter rop?--Insübrich 16:04, 7 set 2009 (UTC)

enciclupedia, wikipedia, multimedia e dialcat (me par che la gh'è giamò) van ben. --Insübrich 16:16, 7 set 2009 (UTC)

in general, gh'em de tö via i trop acent ch'em ereditaa del passaa--Insübrich 16:21, 7 set 2009 (UTC)

Ölerès saìn ‘mpó de piö a riguardo de la 4 categoréa. Grasie.--Aldedogn 22:34, 7 set 2009 (UTC)

Foto[mudìfica 'l sorgènt]

Ciau, Kibira, già che te seet prategh de foto, pudariet dam na man cunt i foto in de l'articul Opekta, per piasè. Te rengrassi, --Mondschein 16:23, 8 set 2009 (UTC)

Te rengrassi! Ma cuma l'è che l'è i mee de foto, ciapaa föra de la Wiki tudesca, gniven minga föra? Mi capissi no: di völt i foto ciapaa de n'olta wiki van ben (basta numà müda Datei in Image, e.i.v.) e di völt fünsiunen minga... Te salüdi, --Mondschein 16:36, 8 set 2009 (UTC)
E cuma l'è che se fà a vardà se un file in di commons 'l gh'è'l u 'l gh'è no? Te reangrassi 'ncamò. --Mondschein 17:49, 8 set 2009 (UTC)

categuria Agn[mudìfica 'l sorgènt]

Hoo vidüü che t'hee faa la categuria Ann. Però "Agn" 'l me par püssee lumbard--Insübrich 17:11, 8 set 2009 (UTC)


Pachet[mudìfica 'l sorgènt]

Ciau Kib! Te rengrassi de l'infurmaziun. Nüjolter sem minga inscí prufessiunaj 'ma violter talian. Un articul de fras, 'n gh'ha besogn qunatè alura (inscí de vess almach un sboss)? Te salüdi, --Mondschein 19:14, 9 set 2009 (UTC) PS Se fà cumè a met un cument? --Mondschein 19:23, 9 set 2009 (UTC)

Ciumbia se te seet difizil cara'l me fiö... "Violter Talian" = "Violter de la Wiki taliana". Gh'è minga besogn de vess inscí scuntrus e scurbütegh. Ah già ma ti penset che mi sunt leghista e ti e leghista t'ij cubiet cunt i fascista!!! Vardee un puu chí cara la mia gent: El Kibira Talian. Bel möd de vess "pacifista". Rob de credegh no...
Pö, te se sbajet degross parchè mi sunt American. A gh'huu na mama lumbarda e un pader austru-american. Del Bel Paes gh'huu gnanca un passport... :-) E ti? Seet dinduè ti e hin d'induè i to vegg? :-)
Ok, mi me par che mi e ti vem inanz a cunprendes no, pürtrop: un malintes dopu l'olter. A bun cünt, quel che t'heet díi di tanc leghista l'è propi vera, pürtrop: tanc ghe l'han sü cunt i meridiunaj u ij extracumünitari, e/u vören minga pagà i tass. Quij lehista lí me piasen gnanch a mi. Però hin minga tücc inscí, e suraüt minga tücc quij che parlen la nosta parlada hin leghista. Buna nocc e a duman. :-) --Mondschein 20:18, 9 set 2009 (UTC)

sbozza[mudìfica 'l sorgènt]

non entro nel merito della questione leghisti, fasciti, origini degli antenati, pensatela come volete, discutetene pure tra voi, consiglio solo la pacatezza. Concedimi solo una battuta: mi sarei stupito se dalla it fosse arrivato un leghista!

detto questo, penso che tu abbia ragione sul fatto che molte nostre pagine siano scarne, ma ti invito nuovamente a ricalibrare il tuo giudizio e a valutare le forze in campo. pensare di applicare il metro della it alla lmo è difficile, molto difficile, dovresti mettere "bozza" a tutte le pagine quasi e credo sarebbe umiliante per i nove gatti 8te compreso) che ci lavorano e che per fare una pagina che magari sulla it è una bozza spendono un'ora che rubano alla famiglia, allo studio, al lavoro, ecc, ecc.

io proporrei quasi di eliminare il concetto di bozza sulla Lmo e lasciare che sia lìautore delle pagina a mettere bozza solo se deve anocra finire di scrivere la pagina, se per caso la scrive in più giorni per motivi di tempo o altri motivi suoi.

ciao.--Aldedogn 22:32, 9 set 2009 (UTC)

Ij antenaa gh'han negot de fà cunt chel'istoria chí: mi vurea dumà dì che mi pensava a la Wiki Taliana, e minga se vün l'è talian u chines. Parchè pö,in del scriv in sü la Wikipedia, l'è minga impurtant dindualè che vün 'l vegn : basta dumà che'l gh'abia vöja de de scriv e flema de imparà. Pö se vün 'l gh'ha i antenaa tücc de'l lögh u, cumpagn de mi, l'è mezz Tirules, l'è l'istess. La püpart de quij che scriven in sü la Wiki inglesa hin gnanca maderlengua!!! Vün 'l po anca vess un quart giapunes, u trii quart chines, u un quint svedes ... El fà negot, basta che'l so mestee'l faga ben. Un salüd a tücc e düü, --Mondschein 15:37, 14 set 2009 (UTC) PS ups, eva desmentegaa de firmà...
hoo legiüü vulentera quel che t'hee scriüü a l'Aldedogn. A hinn rop impurtant e sun cuntent. Gh'em de lauragh sura. Grazie--Insübrich 19:56, 13 set 2009 (UTC)

so perfettamente che tu non hai nulla contro di me, così come io non ho nulla contro di te e apprezzo il tuo lavoro. delego a Dakrismeno il controllo delle categorie, da fare assieme a te ovviamente e se posso darò una mano.

per le immagini concordo con te sulla questione copyright, però allo stesso tempo mi sento tranquillo, perchè quelle che carico, le ho scattate io, per il resto la responsabilità civile e penale è una questione personale, essere amministratore non credo proprio significhi assumersi responsabilità altrui.

“giungere velocemente a 7000” ... un bel eufemismo, visto che ho proposto una media di 5 pagine al giorno! comunque sia, ti ripeto che io punto al numero nel rispetto della qualità, se guardi le mie voci raramente troverai pagine di una riga.

ciò non toglie che per me qualunque contributo è degno, una riga che mi spiega dov'è un paese è sempre meglio di niente e se le informazioni sono veritiere e in buon lombardo mi basta, anzi ringrazio l'autore e spero ne faccia altre.

Nè amo l’uso sistematico dei template, tempalte bozza inclusa, perché credo che un lettore si accorga da solo che è una bozza una pagina con una riga sola. Così come non è logico l’uso del template bozza sulla it. Ho visto alcune pagine di botanica in cui c’è il template bozza e sono lunghissime, più lunghe della descrizione che trovo su di un libro di botanica di livello universitario per la stessa specie. Mi domando cosa vogliano aggiungere ancora, saranno informazioni veramente utili? A volte la lunghezza è un’arma a doppio taglio e la sintesi una dote rara!

Le pagine di una riga potranno poi essere ampliate, poichè sono d'accordo con te che nessuno è padrone della pagina, (si è padroni del testo inserito però) e sono d’accordo che tutti possano fare modifiche. A questo proposito ti segnalo che è stata una mia battaglia creare dei piccoli template, perchè chi è orientale come me possa fare aggiunte ad una pagina di occidentale, senza dover chiedere ad un occidentale di fare la traduzione con perdita di tempo (vedi la pagina cornàl per vedere i template); è stato difficile, perchè c'era chi non voleva abbattere il muro che era stato innalzato tra occidentale e orientale.

per l'accoglienza ti dò ragione, la mia accoglienza è stata quella di essere bloccato, assieme ai miei amici per meatpuppeting loro, e per minacce (inventate di sana pianta) io, da un ex amm, un pezzo grosso della it. Tre dei miei amici non hanno più voluto scrivere, nonostante io li abbia fatti poi sbloccare. è mia abitudine aiutare i neofiti, solitamente lo faccio, ma nel tuo caso, non credo ce ne sia bisogno visto che sei già informatissimo!!!

per la questione di cosa è o non è enciclopedico abbiamo già discusso ed abbiamo anche chiarito che, definizione presa dalla it, il sapere enciclopedico è il sapere circolare, ovvero completo. Quindi tutto ciò che è scritto imparzialmente e ha dei contenuti veritieri è accettabile, qualunque sia l’argomento che tratta, come le pagine su wrestler quali il Dr Love.

Ti ricordo infine però che il numero di pagine non è una mia idea, la wiki è organizzata sul numero di pagine, le wiki sono elencate e raggruppate per numero di pagine la it mostra con giusto orgoglio il logo 600.000; non ci vedo nulla di male a voler crescere anche noi e partecipare a questa grande corsa comune.

Infine una nota: sono d’accordo che vadano cancellate pagine vuote o categorie inutili, però la linea che sto cercando di far passare è che anche la peggiore delle pagine non va cancellata, va corretta, sistemata, integrata, insomma difesa con i denti e le unghie, perchè il sapere circolare ovvero completo va costruito mattone su mattone e chi cancella la fa facile (penso al passato), chi (ri)costruisce invece fa fatica, ma crede veramente al progetto.

Te salüde. --Aldedogn 21:42, 13 set 2009 (UTC)

Ciau Kibira, sì, i categurij i gh'hann besogn de vess metüü in sest; 'l sbozz che te m'hee lassaa ins la me pagina 'l me par bon, l'ünega roba l'è che mì a ciamariss i sut-categurij cun 'l nom d'ades (articul in laghee, articul in milanes, etc.) pütost che "dialet laghee, dialet milanes, etc.). Per 'l rest a son d'acordi, anca cun la necessità de cumpletà i paginn de servizzi. Mi un poo de laurà ghe l'hoo fat, ma i paginn i henn tant. Adess che te gh'è see anca tì a jütà pödass che ghe la fum. --Dakrismeno 11:56, 14 set 2009 (UTC)

pò a mé preferirès "artìcoi in bergamàsch, 'n laghè" piötòst che dialèt. epr ol rèst m' s'è decorde. te salude.

--Aldedogn 14:01, 14 set 2009 (UTC)

Un bel seraman e metemegh sü na crus[mudìfica 'l sorgènt]

Ciau Kibira, me spias che ti te se seet s'cervelaa trii dí a fira, ma pürtrop el des de Setember me sunt desmentegaa de metegh la firma ai me parol, e alura a l'è sumejaa che quel ch'huu scriüü mi, l'abia scriüü l'insübrich (antenaa, wiki, e.i.v.). Mi me par che 'l vaga tüt ben e te rengrazzi di cumpliment, però i cumpliment t'i fuu anca mi a ti: ti te scriet in l'istessa manera che mi 'l parli, 'l lumbrad, quand che parli al telefun cunt la mia mama: un lumbard s'cet, de'l didincö e minga rafassunaa. Te salüdi, e s'cervelles pü che'l va tüt ben, --Mondschein 15:57, 14 set 2009 (UTC)

spustà i categurij[mudìfica 'l sorgènt]

se te vör spustà 'na categuria perchè gh'è püssee d'un nom (cume me sumija che t'hee fat per "chimega"), te pö metegh quel template chì: template:Category redirect. --Dakrismeno 16:12, 14 set 2009 (UTC)

cause[mudìfica 'l sorgènt]

letto, interessante... però me par che 'l probléma l' sìes la difamasiù piö che ol copyviol.

cmq grasie.--Aldedogn 21:46, 14 set 2009 (UTC)

mejurà[mudìfica 'l sorgènt]

Ciau, 'sti chì a hinn di noster paginn de servizi [1] [2] [3] che la manca [4] Alura, dim un poo per piasè:

  • quel che te cambiariet
  • roba de giuntà, tö via
  • paginn che manchen.

Inscì pianifigum un poo el laurà. Bona Duminiga :)--Insübrich 11:30, 20 set 2009 (UTC)

t'en frega cusè de l'Aldedogn? O del Mondschein? Dim minga che in de la wiki taliana - cun tüta la gent che la gh'è - süceden mai di incumprensiun e tribuleri. 'Se'l vör dì lassà perchè te s'è minga andaa d'acordi cunt un quejdün? Mì a sun d'acordi che de la gent la s'è cumpurtada mal, però finadess hoo semper lassaa giügà pü che se pö (metafura del folber, la manera de arbitrà di ingles) pütost che reclamà e fà pesà la mè uturità. Fursi l'avaria duüü fà un poo püssee.
A bun cünt, purtà la nostra wiki a la nurmalità a l'è l'ubietiv minga dumà mè o tò, ma de la püssee part di alter duvrat che lauren chì giamò d'un poo. E quest chì al var anca per l'Aldedogn e'l Mondschein, e per tücc i alter.
la storia de wikipedista/dvurat/.. a l'è un poo cumplicada per spiegala ben. I mudifigh al wiki ('me quij faa al Translatewiki) a hinn minga istantani: dunca 'l pö süced che una mudifiga vegia la pö vegnì uperativa dopu un quaj mes. Duvrat me par che l'è 'l nom ch'em ereditaa del passaa; pö em faa una discüssiun per cercan un alter e anca una vutaziun in mez al burdel de agust (se te'l seet nò, amen, ma'l gh'è staa ancamò un bel burdel). La discüssiun al Grott a l'è anmò verta, e se te vöret te pödet dì la tò pro o cuntra un nom o pruponen un alter.
Per l'aministradur decadüü em semper faa una vutaziun. A l'è stada una cunsuetudin quela de vutà. Pöö varda anca la pagina che l'ha segnalaa el Dragonot. A bun cünt pudarium fala pü.

Ue... 'se gh'hoo de dì d'alter... chì gh'è bisogna de gent che la vör laurà. Tì te gh'hee anca esperienza... varda tì... mì speri che te lasset perd i rop sbajaa che hinn sücedüü e te restet chì insema de nünch...--Insübrich 10:30, 21 set 2009 (UTC)

Kibira, prova a dare tempo al tempo. Spero anche io come l'Insubrich che tu scelga di continuare (almeno di provarci). Se non altro per l'affetto che mi sembra che anche tu abbia per la tua lingua. A presto, --Ninonino 11:43, 21 set 2009 (UTC)
me ghe meti anca mì: i incumprensión i henn part de la vida de cumünità, i henn no la part püssee divertent, ma speri che i sian mia assee per fàt abandunà 'stu pruget chì. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 11:59, 21 set 2009 (UTC)
Ciau, Kibira, dagh a trà a'l Nino che'l gh'ha resun: dagh temp al temp che pö l'andarà tüt ben. Ij incumprensiun e i malintes, prest u tard se desperden cumpagn de'l füm de la bataja int 'l bufà de la brisa de'l dí despö (Ciumbia se sunt puetegh!!! :-D). Vün 'l dis quel che'l gh'ha de dì e pö basta. Fenida li. Mi a t'huu numà faa un para d'esempi, bej ciar, inscí de fat cumprend i mee resun, ma pö basta. Cuntra de ti gh'huu propi negot. Int un para de mis ghe ridarem sü tücc insema. Resta chinscí insem' a nüm a dàn na man che ghe n'em besogn. Te salüdi, --Mondschein 16:18, 21 set 2009 (UTC)
Te disi anca mì ona quaj còssa: mì hoo litigaa con quas tucc chì (e ona quaj vòlta se son divertii a fàll), e per i reson pussee different, ma a bon cunt voo d'amor e d'accòrdi con ciaschedun. Se tì te seet in bòna fee, allora te gh'heet minga de avègh paura, e con la toa òpera te 'l podareet demostrà anca a quij che gh'hann pussee dubbi. Donca preòccupes minga. Te saludi anca mì. --Eldomm 19:37, 21 set 2009 (UTC)

I tò paròle de ièr sö Mondschein[mudìfica 'l sorgènt]

Tróe mia i paròle per dì quat l’è bröt chèl che te ét iscricc iér sö la pagina del Insübrich. Nò, mia per i catièrie che te ét dicc cóntra de mé, nò, responderó prèst e töt in d’öna ólta come gnà te se spètet, chèl che l’è pròpe bröt, piö de bröt, l’è chèl che te ét dicc söl Mondschein.

Se te gh’ét ü problema con mé, taca béga con mé, ciàpetela mia co i óter per sfogàt, ciàpetela mia co i óter desà che con mé te ghe rìet mia a fà e desfà chèl che te ölet e ti cante!

E pò chèl che l’è piö bröt amò, l’è che te sèt ‘ndacc sö la pagina de ün óter a dì töte chèle cetiérie lé, se te gh’ét ergóta de dì al Mondschein dìghel mia de dré a la schéna, ma ciar e nèt söl mus ‘ntàt che te l’ vàrdet ‘n di öcc, come fó mé adès con té, come i fa chèi che i se ciama òmegn!

Preòcüpes che rie, in chi dé che gh’ó mia tép, ma rie!

--Aldedogn 22:36, 22 set 2009 (UTC)

Barnstar[mudìfica 'l sorgènt]

Ohè, grazie milla! Meriti minga on onor inscì grand! Speri de podè fà istess con tì (anca se soo nò come se fa a fà sù 'sti stell)! Ciao, e grazie anmò! --Eldomm 17:39, 24 set 2009 (UTC)

ue, grazie :)--Insübrich 12:38, 26 set 2009 (UTC)
Grasie Kibira, àda che dòpo se mónte 'l có... ;-). Ciao. --Ninonino 06:17, 28 set 2009 (UTC)

Piccolo refuso[mudìfica 'l sorgènt]

Ciao Kibira, tutto bene? Sono entrato nel Grott per lasciare un messaggio e leggevo, un po' in fretta il punto 3: J'accuse.

Non prendo posizione. Volevo solo dirti, dopo essere entrato nella tua pagina personale, che mi sembra ci sia un piccolo refuso nella prima riga della tua presentazione: c'è un migna invece di minga. Sbaglio?

Grazie, e continua a frequentare la Wiki.LMO! A presto

Rei Momo 23:02, 9 Feb 2010 (UTC)