Ciciarada:Maltra B-Folk

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia

ho qualche dubbio sulla enciclopedicità di questo gruppo. --Draco "Brambilla Piras" Roboter 23:21, 4 ago 2008 (UTC)

A l'è un grüp. L'ha faa un disch. A l'è cugnussüü in dij sit e blog lumbard --Insübrich 16:40, 6 ago 2008 (UTC)

Le caratteristiche minime per enciclopedicità su it.wiki (e su en.wiki) sono molto più stringenti di così. Non ci sono precedenti qui quindi non insisto, ma la cosa dovrà essere secondo me ridiscussa. --Draco "Brambilla Piras" Roboter 23:35, 6 ago 2008 (UTC)

Mì vöri fà un poo de pagin dij artista che canten in de la nostra lengua. Quij che meti a hinn minga "gent che sunen in del sò garage" ma grüp che hinn almen un poo cugnussüü, che fan cuncert,...
Dimel induè che l'è el prublema perché me par minga de fà una roba sbajada --Insübrich 07:50, 7 ago 2008 (UTC)

Non è necessariamente un problema, è la volontà sembra anche a me positiva. Normalmente direi che deve essere la comunità a decidere cosa è accettabile e cosa no, ovvero chi supera il minimo sindacale di notarietà e chi no. Purtroppo, come del resto ti lamentavi tu stesso nel grott, qui non esiste ancora una comunità operosa. Io consiglio di evitare chi abbia al suo attivo meno di un disco (non autoprodotto) e, preferibilmente, di mettere gruppi vicini alla notorietà di Davide van de sfross, ma questa è solo una mia opinione. Per dire: i Longobardeath tu li metteresti?

--Draco "Brambilla Piras" Roboter 16:44, 7 ago 2008 (UTC)

(addendum) come non detto, i Longobardeath li hai inseriti tu :)

Mì i longobardeath i metaria in tüc i wiki, anca se sun minga un sò fan :P. Me paren un esempi interessant de metal in d'una lengua che la se dupra poch per questa müsega --Insübrich 09:47, 8 ago 2008 (UTC)