Ciciarada:Domenega di Oliv
Sgionta un argomentAspet
Ultimo commento: l’é 1 anno, lasciato da Sciking in merito all'argomento Nòmm
Nòmm
[modifica 'l sorgent]Mì me se ne intendi minga, ma perchè l’è dei oliv e minga di palmi? Vedi che l’è inscì ind la pupart di lengov. --Laurbereth ☛ ✉ ☚ 15:30, 21 avr 2025 (CEST)
- Perché in Lombardia (e minga domà de num) gh'era minga i palmi e a la sgent de daven (e se dann anca incoeu) i oliv :) Sciking (parla con mi) 16:38, 21 avr 2025 (CEST)