Ciciarada:Beowulf
Sgionta un argomentAspet
Ultimo commento: l’é 12 anni di Luduan
Mi el milanes el parli nò, però me piaseva l'idea de prœuvà a scriv cont la classega. Se gh'hoo faa on quaj errô l'è per quell. Ciao! :-) --Luduan (ciciarade) 19:42, 12 Mrz 2014 (CET)