Cary Agos

De Wikipedia
Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.

El Cary Agos l'è 'n personagg de la serie TV The Good Wife interpretaa dal Matt Czuchry.

Biografia[Modifega | modifica 'l sorgent]

Giovin de circa 20 agn, l'è laureaa ad Harvard e 'l lavorava 'me viceprocurator del Peter Florrick Al studi legal l'entra in competizion cont l'Alicia Florrick, ma poeu dopo avè lavoraa insemma a di cas vegnen amis e quand che la Alicia la voeur fondà on noeuv studi lu l'è vun di sò sostenidor.

La vicenda giudiziaria[Modifega | modifica 'l sorgent]

Longh la stagion quella de 6 el vegn indagaa per on caregh de cocaina sortii di laboratori de la Polizia e per avè daa di consili a di criminai quand che l'era vice procurator.

L'accetta on patteggiament de 6 agn de preson, che cont la bona condotta sarien vegnii 3. Però poeu se descovriss che 'l pò salvàss de la preson se 'l vegn scassaa el patteggiament. Inscì la sò morosa Kalinda Sharma la falsifega di proeuv per dàgh la possibilità de scassà el patteggiament e de andà no in galera.

La fin[Modifega | modifica 'l sorgent]

In di ultim episodi de la serie el pensa che la Alicia Florrick e la Dianne Lockhart complotten per fà on studi intregament al femminin. Donca dopo che 'l David Lee l'accetta, cont el sò vot, de mudà el nomm del studi in "Lockhart & Florrick" el lassa el studi per andà a insegnà a l'università.

Per savenn pussee, varda l'articol Alicia Florrick#La fin.

El res'cia de vegnì coinvolt in del process a Peter Florrick, ma el sò avocatt per evitàll el se lia cont la Alicia Florrick e 'l ghe da di proeuv che pòden scagionà el marii senza mett in mezz lu.

Quand che 'l vegn citaa in del process e donca ciamaa a testimonià el vegn ostil in di confont dij Florrick, ma l'è grazia a lu che riessen a trovà di bus in la teoria de l'accusa.