Archivi:RomaCastelSantAngelo-2.jpg

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia

Fail orginal(1 491 × 945 picsel, dimension : 333 KByte, sort MIME: image/jpeg)

Quell fail chì el ven de Wikimedia Commons e 'l po vesser doprad de alter proget. La descrizzion sora la soa pagina de descrizzion del fail l'è mostrada chì de sota.

Posission de la màchina fotogràfega41° 54′ 04,86″ N, 12° 27′ 59,34″ E  Heading=357° Kartographer map based on OpenStreetMap.La posission de sta qua e de altre imagini su: OpenStreetMapinfo

Object

Castel Sant'Angelo
Titol
Data tra el 123 e el 139
Sorgent/Fotografo SconossùoUnknown artist
Permess
(Doperà ancamò quell fail chì)
Public domain
Quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti in quanto pubblicata (o registrata all'U.S. Copyright Office) prima del 1º gennaio 1929.

Il copyright delle opere nel pubblico dominio deve essere scaduto sia negli Stati Uniti che nel Paese di origine dell'opera per poter essere caricate su Commons. Se l'opera non è di origine statunitense, il file deve avere un tag di copyright aggiuntivo che indichi lo stato del copyright nel Paese di origine.
Public domain
Questa immagine (o file multimediale) è nel pubblico dominio perché il suo copyright è scaduto e il suo autore è anonimo.
Questo si applica all'Unione europea e a quei Paesi dove il diritto d'autore scade dopo 70 anni che l'opera è stata resa pubblica e non si è mai scoperta l'identità del suo creatore.
Importante: menzionare sempre, per quanto possibile, la provenienza dell'immagine e assicurarsi che nessuno ne abbia mai rivendicato la paternità.
Flag of Europe
Flag of Europe
Warning sign
Warning sign
Nota: in Germania e forse in altri Paesi certe opere anonime pubblicate prima del 1º luglio 1995 sono protette da copyright per 70 dopo la morte dell'autore. Vedi Aktuelle Rechtslage in Deutschland, ultimo paragrafo. Se l'autore si è identificato pubblicamente, non usare questo template. Se l'opera è anonima o pseudoanonima (per esempio pubblicata solo sotto il nome di una azienda o di una organizzazione), usa questo template per immagini pubblicate più di 70 anni fa. Per un'opera resa disponibile al pubblico nel Regno Unito, per favore considera l'uso di {{PD-UK-unknown}} al posto di questo.

Photograph

Descrizzion
English: Castel Sant'Angelo, Roma. Rainer Zenz was kind enough to enhance the colors of the original image. Because this new image is used at some pages we keep these two versions.

Photo was taken using the following technique:

Data Scattata il 20 Magg 2004, 20:00–21:00
Sorgent Opera propia
Autor Andreas Tille
Permess
(Doperà ancamò quell fail chì)
Quote of http://fam-tille.de/italien/rom/2004_029.html - Permission is granted to copy, distribute and/or modify this images under the terms of the GNU Free Documentation License, Version 1.1 or any later version published by the Free Software Foundation.
Mi, titolar del dirit d'autor, deciari de publicala sota questa licenza chìː
w:pms:Creative Commons
atribuzzion spartiss con di alter persone a l'istessa manera.
Quell fail chì l'è concedud sota la licenza Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International.
Te see liber:
  • de spartì con di alter persone – de copià, mandà in gir e trasmeter el lavorà
  • de organizzà de noeuv – de adatà el lavorà
Sota 'sti condizzion chì:
  • atribuzzion

Te gh'hee de fornì i sgiust credit, un conligament a la licenza e insegnà semai che ghe sien stad portad di cambiament. Te podet fall in una quaisevoeur manera rasgionevol, ma minga d'ona manera che la sugerissa che l'autor approva ti o la toa utilizazzion.

  • spartiss con di alter persone a l'istessa manera. – Se ti te mett insema messedand, te transformet, o te scrivet sgiò el material, te gh'hee de mandà in gir i tò contribuzzion sota la same or compatible licens come l'original.
Alter version Original version that made it in the List of Featured pictures

Wikipedia

 Questa è stata una immagine in vetrina su Wikipedia in tedesco (Exzellente Bilder) dove era considerata una delle migliori immagini.

Se pensi che questo file debba essere in vetrina anche su Wikimedia Commons, sentiti libero di candidarlo.
Se hai un'immagine della stessa qualità che può essere pubblicata con almeno una licenza accettabile, caricala, usa il tag di copyright appropriato e candidala.

Insegna

Sgionta una spiegazzion curta de cosa l'è che quell fail chì el rapresenta.

Element rapresentad in quell fail chì

representa

41°54'4.860"N, 12°27'59.339"E

direzione della visuale italian: 357 grado d'arco

image/jpeg

Cronologia de l'archivi

Schiscia in su un grup data/ora per vedè l'archivi com 'a l'è che l'era in quell moment là

Data/OraMiniaduraGrandezzaUtentComent
corent08:30, 18 avr 2006Miniadura de la version di 08:30, 18 avr 20061 491 × 945 (333 KByte)Tillea{{GPL}}

Quell fail chì l'è doprad de la pagina chichinscì:

Utilizazzion global di fail

Anca questi Wiki chì a dopren quell fail chì:

Varda utilizazzion global de quell fail chì.

Metadat