Archivi:Provincia di Milano-Stemma.svg

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia

Fail orginal(archivi in formad SVG, grandezza nominal 520 × 807 picsel, grandezza de l'archivi: 99 KByte)

Quell fail chì el ven de Wikimedia Commons e 'l po vesser doprad de alter proget. La descrizzion sora la soa pagina de descrizzion del fail l'è mostrada chì de sota.

Descrizzion
English: Coat of arms of Province of Milan
Italiano: Stemma della provincia di Milano. Concesso con il D.P.R. 22 aprile 1998 ha la seguente blasonatura: «d'azzurro, al sole d'oro, non figurato, con otto raggi ondeggianti, alternati da sedici raggi acuti, due a due, esso sole caricato a destra dalla falce di luna, di argento, con i corni riuniti nel punto in corrispondenza della base del raggio ondeggiante posto in sbarra a sinistra: il tutto sotto il capo d'argento, caricato dalla croce di rosso»
Data
Sorgent Opera propia from File:Provincia di Benevento-Stemma.svg + File:Escudo de Ceutí.svg (crescent) + File:Blason_Fontaine-le-Dun.svg (chief) + File:Meuble héraldique Soleil non figuré.svg (sun)
Autor GJo
Permess
(Doperà ancamò quell fail chì)
Questa rappresentazione di uno stemma è potenzialmente diversa da quella usata dall'armigero in questione (comune od organizzazione).
 = 

« Di nero, al leone d'oro »
Questo stemma è stato disegnato basandosi sulla blasonatura che – essendo una descrizione testuale – è libera da copyright. Qualsiasi illustrazione che si conforma con la blasonatura di uno stemma è considerata araldicamente corretta. Di conseguenza, possono esistere diverse interpretazioni artistiche di uno stemma. Il disegno ufficiale usato dall'armigero è di solito protetto da copyright, il che significa che non può essere usato su Commons.
Rappresentazioni dello stemma, basate sulla blasonatura, possono essere coperte dal diritto d'autore dell'artista che le ha realizzate e non necessariamente sono un'opera derivata.

català  deutsch  english  español  français  italiano  беларуская (тарашкевіца)  nederlands  русский  македонски  lëtzebuergesch  svenska  suomi  українська  ไทย  日本語  中文(简体)  中文(繁體)  +/−

w:pms:Creative Commons
atribuzzion spartiss con di alter persone a l'istessa manera.
Quell fail chì l'è concedud in licenza sota la licenza Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported
Te see liber:
  • de spartì con di alter persone – de copià, mandà in gir e trasmeter el lavorà
  • de organizzà de noeuv – de adatà el lavorà
Sota 'sti condizzion chì:
  • atribuzzion

Te gh'hee de fornì i sgiust credit, un conligament a la licenza e insegnà semai che ghe sien stad portad di cambiament. Te podet fall in una quaisevoeur manera rasgionevol, ma minga d'ona manera che la sugerissa che l'autor approva ti o la toa utilizazzion.

  • spartiss con di alter persone a l'istessa manera. – Se ti te mett insema messedand, te transformet, o te scrivet sgiò el material, te gh'hee de mandà in gir i tò contribuzzion sota la same or compatible licens come l'original.

Insegna

Sgionta una spiegazzion curta de cosa l'è che quell fail chì el rapresenta.

Element rapresentad in quell fail chì

representa

Valor minga conossud senza un element Wikidata

image/svg+xml

Cronologia de l'archivi

Schiscia in su un grup data/ora per vedè l'archivi com 'a l'è che l'era in quell moment là

Data/OraMiniaduraGrandezzaUtentComent
corent19:09, 26 feb 2022Miniadura de la version di 19:09, 26 feb 2022520 × 807 (99 KByte)Gb89.2Minor fixes (crescent, colors)
00:02, 29 gen 2018Miniadura de la version di 00:02, 29 gen 2018530 × 820 (395 KByte)GJo{{Information |Description={{en|Coat of arms of Province of Milan}} {{it|Stemma della provincia di Milano. Concesso con il D.P.R. 22 aprile 1998 ha la seguente blasonatura: «d'azzurro, al sole d'oro...

Quell fail chì l'è doprad de 2 i pagine chichinscì:

Utilizazzion global di fail

Metadat