Archivi:Araldico Città di Pescara.svg

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia

Fail orginal(archivi in formad SVG, grandezza nominal 397 × 468 picsel, grandezza de l'archivi: 1,2 MByte)

Quell fail chì el ven de Wikimedia Commons e 'l po vesser doprad de alter proget. La descrizzion sora la soa pagina de descrizzion del fail l'è mostrada chì de sota.

Somari

Stemma
InfoField
Italiano: Stemma Civico del Comune di Pescara
Blasonatura
InfoField
Italiano: Partito: nel 1° d’azzurro (campo di cielo), alla torre affiancata da una chiesa, posta su di un mare fluttuoso, il tutto al naturale accompagnato nella destra del capo da una cometa d’oro ondeggiante in sbarra; nel secondo di azzurro, al castello uscente dal fianco sinistro dello scudo, terminato da una torre al naturale merlata di quattro, aperta, finestrata e murata di nero, posta su di un mare ondeggiante d’argento. Al palo d’oro sulla partizione.
Il Motto è “HÆC EST CIVITAS ATERNI PORTA APRUTII ET SERA REGNI.” (Questa è la città di Aterno, porta degli Abruzzi e confine del Regno).
Lo scudo è fregiato di ornamenti da Comune.
Il simbolismo nello scudo araldico. Lo stesso viene poi ripreso con l’istituzione del “Gonfalone di Città” e simboleggiano l’unificazione dei Comuni di Pescara e Castellammare Adriatico. Sono evidenti i richiami alle due sponde del fiume. La chiesa ed il castello.
Smalto
InfoField
orargentazure
Data 23 Genar 2022
Artista
InfoField
MacMoreno
Sorgent Opera propria basata su: Pescara-Stemma.png

Licenza

GNU head A l'è permess de copià, spantega e/o portagh di cambiament a quell document chì conforma ai termin de la GNU Free Documentation License, Version 1.2 o i so version vegnud adrée missa foeura de la Free Software Foundation; con tucce i sezzion che poden vesser soggette a di cambiament, senza de test de covertina e senza de test de retrocovertina . Una copia de la licenza è dent in la sezion che 'l so titol a l'èTest de la GNU Free Documentation License.
w:pms:Creative Commons
atribuzzion spartiss con di alter persone a l'istessa manera.
Quell fail chì l'è concedud in licenza sota la licenza Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported
Te see liber:
  • de spartì con di alter persone – de copià, mandà in gir e trasmeter el lavorà
  • de organizzà de noeuv – de adatà el lavorà
Sota 'sti condizzion chì:
  • atribuzzion

Te gh'hee de fornì i sgiust credit, un conligament a la licenza e insegnà semai che ghe sien stad portad di cambiament. Te podet fall in una quaisevoeur manera rasgionevol, ma minga d'ona manera che la sugerissa che l'autor approva ti o la toa utilizazzion.

  • spartiss con di alter persone a l'istessa manera. – Se ti te mett insema messedand, te transformet, o te scrivet sgiò el material, te gh'hee de mandà in gir i tò contribuzzion sota la same or compatible licens come l'original.
Quest'eticheta chì, sora 'ldirit d'autor, l'è stada sgiontada a quell fail chì come part de l'atualizazzion de la licenza di proget Wikimedia.

Insegna

Sgionta una spiegazzion curta de cosa l'è che quell fail chì el rapresenta.

Element rapresentad in quell fail chì

representa

image/svg+xml

checksum italian

1fc357496bce7709a8485b752ebaf97992e85b81

1 261 415 Byte

altéssa ligure

468 pixel

larghesa veneto

397 pixel

Cronologia de l'archivi

Schiscia in su un grup data/ora per vedè l'archivi com 'a l'è che l'era in quell moment là

Data/OraMiniaduraGrandezzaUtentComent
corent00:21, 25 gen 2022Miniadura de la version di 00:21, 25 gen 2022397 × 468 (1,2 MByte)MacMorenoCorretti i colori delle drupe e delle bacche che sono d'oro.
00:15, 25 gen 2022Miniadura de la version di 00:15, 25 gen 2022397 × 468 (1,2 MByte)MacMorenoAggiunta la Croce in cima al campanile della Chiesa.
00:04, 25 gen 2022Miniadura de la version di 00:04, 25 gen 2022397 × 468 (1,2 MByte)MacMorenoCorrezione della Corona, secondo le indicazioni della Presidenza del Governo, Ufficio Araldica.
17:12, 23 gen 2022Miniadura de la version di 17:12, 23 gen 2022397 × 468 (1,21 MByte)MacMoreno{{Information |Description= Stemma Civico del Comune di Pescara, che è: Partito: nel 1° d’azzurro (campo di cielo), alla torre affiancata da una chiesa, posta su di un mare fluttuoso, il tutto al naturale accompagnato nella destra del capo da una cometa d’oro ondeggiante in sbarra; nel secondo di azzurro, al castello uscente dal fianco sinistro dello scudo, terminato da una torre al naturale merlata di quattro, aperta, finestrata e murata di nero, posta su di un mare ondeggiante d’argento. Al...

Quell fail chì l'è doprad de la pagina chichinscì:

Utilizazzion global di fail

Anca questi Wiki chì a dopren quell fail chì:

Varda utilizazzion global de quell fail chì.

Metadat