10 Volte Meglio

De Wikipedia
Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.
10 Volte Meglio
10 voeult mej
GuidaEnrico Maria Bozza
Stat
Italia
FondazionDicember 2017
IdeolojiaLiberism
Liberalism
CollocazionCenter
ColorNaranz
Sit ofiçalhttp://www.diecivoltemeglio.it
$fine
This box: view  talk  edit

10 Volte Meglio a l'è on partii politegh italian, present ai elezion politegh italian del 2018 e fondaa de l'Andrea Dusi in del dicember 2017.

Storia[Modifega | modifica 'l sorgent]

El partii a l'è fondaa in del dicember 2017 de l'imprenditor veneto Andrea Dusi per corr in di elezion del 2018. El partii a l'è on poo ispiraa a Ciudadanos, cioè contrari al governo present ma mìnga popolista, invers donca a Podemos o al Moviment 5 Stell. El motto scernuu del partii a l'è "l'Italia la merita de vèss 10 voeult mej".

Idej[Modifega | modifica 'l sorgent]

El partii el mira assee ai giovin elettor e 'l insubiss on pian de privatizzazion e liberalizzazion, soratutt in di oeuver saraa che gh'è al Sud. A l'è insubid de cavà via l'obbligh de partita IVA per quej che fatturen men de 80 mila Euro e de fà di zon senza tass per i impres innovativ. L'obietiv a l'è de fà pussee pòst de lavorà anca grazia al turism.

L'è insubid anca de volzà i controll in sui coloss de l'Internet 'me Facebook e Google e de tassài in Italia.

El programma el dà ona forta importanza a l'istruzion, e 'l voeur mett finna di primm agn de scoeura el bilinguism e i materij informatich. Anca la sanità a l'è fortement considerada, cont la proposta de fà on'Italia leader in l'OMS e cont on programma per ridù i differenz in tra i sanità regionai.

Riferiment[Modifega | modifica 'l sorgent]