Ciciarada Utent:Kemmótar

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia

ATENZIÚN!!! INN RIVAA I VANDAI[modifica 'l sorgent]

Un vandal l è dré a fá dagn ala wikipedia lumbarda. Al sò sóranóm l è snowdog e anca Jimbo Wales. Par adèss i ò blucaa tücc dó ma a pódarian cambiá nóm e andá innaanz. Tegnii d'öcc i cambiameent reçeent par individüá eventüai mudifich. Grazzia --Flavi 18:56, 8 avriil 2006 (UTC)

Ho visto che oggi un vandalo passato ieri su it.wiki e vec.wiki, si è registrato con la mia username. Mi sono riappropriato del mio nick. Quindi da questo momento niente da temere dall'utente Snowdog. --Snowdog 23:43, 8 avriil 2006 (UTC)

Ancamò süi vandal[modifica 'l sorgent]

Cjau Kemmótar, stamatin ú pruvaa a scrivich un mesacc d'ajüüt a un developer par vidé se sa pò ripristiná la wikipedia lumbarda in un culp cun un restore cumpleet. Ti pòdat vidé al mesacc che gh'ò scrivüü chi. Cjau --Flavi 06:36, 10 avriil 2006 (UTC)

Guardate che ci ho speso un po di tempo sabato notte e dovrebbe essere tutto a posto. --Snowdog 07:57, 10 avriil 2006 (UTC)

Vutazziún lògo[modifica 'l sorgent]

Pröva a vidé la pagina dii vutazziún dal lògo. Cjau --Flavi 10:22, 21 avriil 2006 (UTC)

Cjau, a fuu sigütá:

Vandal?[modifica 'l sorgent]

In stu bass u vist un quaj articul de merda, scrivüü in d'una lengua c'al su no de indué l'è, a pruposit de l'Inter, Ronaldo, Aquila Nègra, ecc... Segund mi ga vöör scancelaii. GP

Cjau, boh a suu mia. Al sembraress un Bressà defurmaa. Forsi al cuventa da pensagh sü un mumentin: sémpar presumí la buna feet (al ga vöör un puu da sfòorz, in cheest caas)! A meti un messagg al Flavi e al Kemmotar. Cjau--Clamengh 11:19, 25 lüi 2006 (UTC)


Blucaa Codice1000.lmo[modifica 'l sorgent]

Cjau, a uu blucaa al infinii Codice1000.lmo : resun: paroll ufensiif veers òolt üsüari. A uu dumandaa cunsej a òltra geent, ch'a la cunsejaa da minga fáll passá cuma si al füdess nagott. Cjau, --Clamengh 11:52, 9 avóst 2006 (UTC)

Hello. How could I become an administrator of this wikifedia? --Tangotango no. 2 19:51, 4 avóst 2007 (UTC)

Please set bot bit for SieBot[modifica 'l sorgent]

Hi. Please set a bot bit for User:SieBot. A request to the community for input was made on 5 August. Cheers! Siebrand 09:04, 18 avóst 2007 (UTC)

mil.wikipedia.org[modifica 'l sorgent]

Perché non convincere l'iso a creare

  • mil (milanese)
  • bmg (bergamasco)

e così via?

Quelle sono lingue con una storia una letteratura e sono state in passato in qualche modo "ufficiali". --DracoRoboter 00:28, 1 diçembər 2007 (UTC)

A sun mia cuntrari a st'idéa in línia da prinzipi. La saress na quistiún da ciapá in man e stüdiá.--Kemmótar 00:11, 4 diçembər 2007 (UTC)

Bon (mi so mia me faa, gh'em de faa na pensada) --DracoRoboter 00:28, 4 diçembər 2007 (UTC)

Altra dumanda: par mil e bmg, cuma lenguf, a saress pensabil di furmi da mil rispetivaméent da bmg avèert a inflüéenz dai varietaa püssée periférich (Briánza, Cumasch, Mendrisiòtt, vall BG e BS, evi.)? Ul milanees di 'classich' ala fin l è püssée visín al brianzöö dal dí d'incöö...--Kemmótar 07:09, 4 diçembər 2007 (UTC)

Ti devo una risposta (scusa l'italiano ma è troppo complicata per la mia conoscenza del milanese)

  • come fare con le varietà del "milanese" o lombardo occidentale che dir si voglia

Non faccio neanche finta di conoscere la risposta a questa domanda, forse dovremmo cercare delle fonti linguistiche abbastanza solide da poter fare una scelta. Alternativamente si potrà solo navigare a vista.

Allora, prima di tutto chiariamo i termini, se no si va a finire di essere d'accordo sulla sostanza ma si pensa di essere in disaccordo, e v.v. Per 'milanese' intendo la varietà lombardo-occidentale di Milano (che però anche quella si è evoluta nel corso dei secoli. Oggi quella del Porta potrebbe forse sembrare più brianzolo che milanese...). Per lombardo occidentale: grosso modo a ovest dell'Adda + Valtellina e Valchiavenna (Anche le varietà del valtellinese sono dopo tutto occidentali, ma con molte particolaritè proprie. E si possono raggruppare almeno in tre sottogruppi, cosa non nota a certe persone filo-Lega che anni fa un giorno mi hanno telefonato chidedendo se potevo consigliargli una buona grammatica del valtellinese...). Grosso modo, però, il milanese, il comasco, il varesotto, il brianzolo, il lecchese, il mendrisiotto, il luganese, il locarnese, il bellinzonese - insomma, almeno le forme più urbane, sono abbastanza simili e secondo me si può parlare di una forma di koiné (eventualmente la koiné ticinese magari con qualche modifica) in cui tutti i parlanti di queste varietà si possano riconoscere. Ci saranno differenze nella pronucia, ma nella forma scritta non si vedono.--Kemmótar 11:51, 7 diçembər 2007 (UTC)
  • la questione della grafia milanese è complessa.

Non lo metto in dubbio e non sono certo qui per insegnare ma solo per imparare. (dal punto di vista linguistico)

Sì, è complessa. Io una proposta di soluzione (che come tutte le proposte in questo campo deve per forza sacrificare qualcosa) l'ho fatta nel Bollettino Storico Alta Valtellina BSAV 6/2003, corredata con moltissimi esempi. Si può richiederlo alla Comunità montana Alta Valtellina di Bormio. Sono oltre 100 pagine, quindi capisci che non posso riassumerla qui... Quell'articolo è molto lungo perchè deve coprire i vari dialetti con le loro esigenze particolari, con esempi, equivalenze con IPA, ecc., però per scrivere un dialetto particolare non serve tutto. Con un paio di modifiche, cioè una o due lettere in più che poi si leggono in modo diverso a seconda del dialetto che uno parla, può funzionare per scrivere una forma occidentale abbastanza comune (chiamamola per comoditá 'koiné occidentale', anche se non esiste una vera e propria 'koiné occidentale' nel senso della 'koiné ticinese'). Purtroppo questo articolo non lo posso rendere disponibile in rete. Qualche anno fa ho avuto dei problemi con una pubblicazione in cui mi è stato copiato di sana pianta parte di un altro mio precedente articolo, però mettendolo sotto il nome di un altro... carino, no? --Kemmótar 11:51, 7 diçembər 2007 (UTC)
  • cestino di rifiuti: con dentro qualche oggetto di valore, che però tra i vari rifiuti si va a rischio di perdere.

E' proprio questo che ha reso importante la richiesta di chiusura: pare ci volesse uno scossone per far finire questa situazione indegna.

Vero, verissimo.--Kemmótar 11:51, 7 diçembər 2007 (UTC)

DracoRoboter 18:28, 4 diçembər 2007 (UTC)

Laurà par i aministraduur[modifica 'l sorgent]

cjau, ga sarai da daggh la banderòla (flag) da bot ai User:VolkovBot, User:Synthebot, User:Le Pied-bot. Inn dree a mett interwiki dapartütt. --balabiot 12:53, 5 diçembər 2007 (UTC)

Fai!--Kemmótar 15:47, 7 diçembər 2007 (UTC)

Per quell che serviss, vöri dumandàtt scüsa per quell ch'huu scrivüü a pruposit de tì cume aministradur. Dumà in de la furma, minga in de la sustanza, per adess. --Remulazz 16:02, 5 diçembər 2007 (UTC)

Aé, cuma aministraduur a avaressum pudüü/duvüü intervegní prima...--Kemmótar 12:00, 7 diçembər 2007 (UTC)

ISO 639-2/3[modifica 'l sorgent]

Bel fieou varda chi http://www.loc.gov/standards/iso639-2/php/iso639-2form.php

puradem usal per "milanes" (western lombard(?) western side of adda lombard(?)) e ul "bergamasch". Te set ti el "linguista" :) --DracoRoboter 18:40, 7 diçembər 2007 (UTC)


Se gh'è da fá la dumanda, la strada l'è pròpi chesta. Ma a sunt un po preucüpaa par la Valtelina... e se pö la va a finí che sa vöör definí un códas anca par la Valtelina? La diferenza tra i dialètt nurvegees l'è cumparabil a chela tra i dialètt lumbaart -- tücc, èst e òvest -- ma a gh'émm dumá un códas: nor (a paart la quistiún di düü lenguf scritt nob e nno, che però la gh'entra mia cui dialètt) --Kemmótar 23:52, 7 diçembər 2007 (UTC)


Sysop right[modifica 'l sorgent]

A ga sarès de mèt a post i direch di persüne che iè pasade all'elesiù del 9 deçember [1]. (To metit an promemoria pò sü meta wikimedia). Grasie --Fabexplosive 10:58, 9 diçembər 2007 (UTC)

Could you please...[modifica 'l sorgent]

...delete Wikipedia:Aministraduur/Candidaa to let me replace it with Wikipedia:Aministraduur:Candidaa? Thanks! --giacumìn 14:14, 9 diçembər 2007 (UTC)

Flag temporanea[modifica 'l sorgent]

Ciao,

vorrei richiedere la flag temporanea di sysop qui su lmowiki per dare una mano nell'eliminazione in corso.

Sono un utente italiano di enwiki, co-fondatore di Botwiki:Botwiki e con accesso toolserver.

A tua disposizione per ogni eventuale chiarimento,

Snowolf 19:06, 9 diçembər 2007 (UTC)

Per quanto ne so è un bravo figliolo, se vuoi.. :) --DracoRoboter 23:05, 10 diçembər 2007 (UTC)
Utente qualificato, adesso anche admin di en.wiki, supporto in pieno. --Fabexplosive 16:52, 11 diçembər 2007 (UTC)


Bun, fai!--Kemmótar 00:14, 12 diçembər 2007 (UTC)

Hello, I've heard that this lmowiki has a lot of pages that need to be deleted. May I have the sysop flag temporary? I'd like to help up in cleaning this lmowiki. I strongly believe that I'm able to spot the pages that need to be deleted. Thank you. --Edmundwoods 16:31, 16 dicember 2007 (UTC)

Sono stato eletto Amministratore[modifica 'l sorgent]

Mi hanno detto che devo rivolgermi a te per l'attuazione delle procedure. L'elezione è qui. Codice1000.lmo 19:31, 29 diç 2007 (UTC)

Invito a discutere: Discussioni Wikipedia:Lengov-Lengue. Codice1000.lmo 16:20, 7 gen 2008 (UTC)

Hi Kemmótar!

I've noticed that you have been inactive since quite a while. Unfortunately, I must bring to your attention that there a backlog at Wikipedia:Bot/Uturizzazziun :( Could you take a look at it? Snowolf 20:34, 17 feb 2008 (UTC)

Usurpazione nick[modifica 'l sorgent]

Ciao Kemmótar, scusa la lingua ma il mio milanese parlato è accettabile, scritto è impossibile :-)
Sono un burocrate della it:wikipedia e mentre inoltravo l'elenco delle wiki per il login unico (attivo per i sysop), ho scoperto di avere un usurpatore qui registrato col mio nick, che ha commesso solo vandalismi ed è stato bloccato all'infinito. Ti chiederei la cortesia di riassegnarmi il nic Gac, che ho in tutte (quasi!) le wiki. Grazie, ciao Gac-22:44, 26 mrz 2008 (UTC)

Fatto io, Kemmotar non si vede da un po'... --M7 23:04, 26 mrz 2008 (UTC)

Non usurpatuur nick[modifica 'l sorgent]

Olà Kemmótar, mi sum dal lag ceréési, ma piasarésa cugnosat, l'è istéss anca se ta scrivat mia ben ul tò dialètt. L'è mia tant facil! Forse sa (vedum) scrivum püséé tardi! Sta ben. --La barcarola 02:44, 19 apr 2008 (UTC)