Archivi:Seal of the University of Bologna.svg

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia

Fail orginal(archivi in formad SVG, grandezza nominal 1 595 × 1 595 picsel, grandezza de l'archivi: 128 KByte)

Quell fail chì el ven de Wikimedia Commons e 'l po vesser doprad de alter proget. La descrizzion sora la soa pagina de descrizzion del fail l'è mostrada chì de sota.

Descrizzion
English: Seal of the University of Bologna, Italy
Deutsch: Siegel der Universität Bologna, Italien
日本語: イタリアのボローニャ大学の校章
Data Vectorized 2010-05-14
Sorgent Vectorization of raster image from [1]
Autor Vectorized by User:Nandhp
Permess
(Doperà ancamò quell fail chì)

2002 restyling of ancient logo by Augusto Sezanne made in 1888; modern additions are not substsantial enough to create a copyright.

Public domain

Quest'opera è nel pubblico dominio anche in tutti i Paesi e nelle aree in cui la durata del copyright è la vita dell'autore più 100 anni o meno.


Devi inserire anche un tag per il pubblico dominio relativo agli Stati Uniti per indicare perché quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti.
Public domain
Public domain
Sto file el xe 'ntel publico dominio nei Stati Unìi de la Mèrica. Questo se àplica a le opere statunitensi el cui copyright xe scadùo, spesso parché la so prima publicassion la xe avegnùa prima del 1° zenaro 1929. Varda sta pagina par savérghene piessè.

United States
United States
Sta imagine la podarìà no èssar 'ntel publico dominio al de fora dei Stati Unìi (in particolar in Canada, Cina (ma no a Hong Kong, Macao o Taiwan), Germania, Mèssico e Svìzera). L'autor e l'ano de publicassion le xe informassion essenziali e le ga da èssar fornìè. Varda Wikipedia:Public domain e Wikipedia:Copyrights par savérghene piessè.
Insignia Quella imagin chi la mostra una bandera, un stema, un sigill o di alter simboi de Stat ofizziai. El doperà de 'sti simboi chi l'è regolamentad in vari Pajes. 'Sti restrizzion chi inn independent del status del copyright.
Trademarked Quest'opera contiene materiale che potrebbe essere soggetto alle leggi sui marchi registrati in una o più giurisdizioni. Prima di usufruire di questo contenuto, per favore assicurati di avere il diritto di utilizzarlo nel rispetto della legge che si applica alle circostanze in cui intendi farne uso. Sei l'unico responsabile nell'assicurarti di non infrangere i diritti associati a tali marchi registrati. Vedi le nostre avvertenze generali. L'uso di questo marchio registrato non indica in alcun modo approvazione o sostegno del titolare da parte di Wikimedia Commons o della Wikimedia Foundation, o viceversa.
Questo tag non indica lo status del copyright dell'opera ad esso associato. È quindi richiesto un normale tag di copyright. Vedi Commons:Licenze per maggiori informazioni.
Alter version Existing raster version: Image:Bologna University seal.jpg


 
Questa grafica vettoriale non specificata secondo il W3C è stata creata con Inkscape .

Insegna

Sgionta una spiegazzion curta de cosa l'è che quell fail chì el rapresenta.

Element rapresentad in quell fail chì

representa

image/svg+xml

Cronologia de l'archivi

Schiscia in su un grup data/ora per vedè l'archivi com 'a l'è che l'era in quell moment là

Data/OraMiniaduraGrandezzaUtentComent
corent08:51, 25 gen 2022Miniadura de la version di 08:51, 25 gen 20221 595 × 1 595 (128 KByte)Btq2022
12:50, 27 avr 2016Miniadura de la version di 12:50, 27 avr 2016381 × 380 (241 KByte)Malinionreduced dimensions, and file size
02:19, 15 masg 2010Miniadura de la version di 02:19, 15 masg 20101 096 × 1 093 (461 KByte)Nandhp{{Information |Description={{en|1=Seal of the University of Bologna, Italy}} {{de|Siegel der Universität Bologna, Italien}} {{ja|イタリアのボローニャ大学

Quell fail chì l'è doprad de 2 i pagine chichinscì:

Utilizazzion global di fail

Anca questi Wiki chì a dopren quell fail chì:

Varda utilizazzion global de quell fail chì.

Metadat