Archivi:Herisau04.jpg

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
De Wikipedia

Herisau04.jpg(750 × 466 picsel, dimension : 44 KByte, sort MIME: image/jpeg)

Quell fail chì el ven de Wikimedia Commons e 'l po vesser doprad de alter proget. La descrizzion sora la soa pagina de descrizzion del fail l'è mostrada chì de sota.

Somari

Descrizzion Postcard of Herisau (capital of the Swiss canton of Appenzell Ausserrhoden) at the beginning of the 20th century
Data
Sorgent [1]
Autor SconossùoUnknown author
Permess
(Doperà ancamò quell fail chì)
Published before 1923

Licenza

Public domain

Quest'opera è nel pubblico dominio anche in tutti i Paesi e nelle aree in cui la durata del copyright è la vita dell'autore più 70 anni o meno.


Devi inserire anche un tag per il pubblico dominio relativo agli Stati Uniti per indicare perché quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti. Nota che in alcuni Paesi i termini del copyright durano più di 70 anni: in Messico 100, in Giamaica 95, in Colombia 80, in Guatemala e Samoa 75 anni. Questa immagine potrebbe non essere nel pubblico dominio in questi Paesi, che inoltre non applicano la regola della durata più breve. L'Honduras ha un termine generale di 75 anni, ma questo paese applica la regola della durata più breve.

Insegna

Sgionta una spiegazzion curta de cosa l'è che quell fail chì el rapresenta.

Element rapresentad in quell fail chì

representa

Cronologia de l'archivi

Schiscia in su un grup data/ora per vedè l'archivi com 'a l'è che l'era in quell moment là

Data/OraMiniaduraGrandezzaUtentComent
corent15:36, 19 sgiu 2006Miniadura de la version di 15:36, 19 sgiu 2006750 × 466 (44 KByte)Nicklaarakkers{{Information |Description=Postcard of Herisau (capital of the Swiss canton of Appenzell Ausserrhoden) at the beginning of the 20th century |Source=[http://www.wettersaeulen-in-europa.de/fullsize/?im=/herisau04.jpg] |Date=1900 |Author=unknown |Permission=

Quell fail chì l'è doprad de la pagina chichinscì:

Utilizazzion global di fail

Anca questi Wiki chì a dopren quell fail chì:

Metadat